Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Ff gespeelt ben nu lvl 15 ff een update:

RC-XD Heeft wel een limit van batterijen

Je laggt op de pc als je een minimum pc hebt

Ik lagg niet AWESOME !

EDIT: Fail1:

12893239060.png

Bewerkt: door shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

En zojuist Singleplayer al weer uitgespeeld. Hij is echt super, hoe je de hele tijd op het verkeerde been bent gebracht is werkelijk fantastisch, al heb ik me in de laatste missies een beetje geërgerd aan sommige dingen.

Zoals:

- Heli slecht te besturen, wel vet om ermee te schieten

- De grot waar je in komt nadat je de heli hebt gevlogen is op het laatst, nadat je de POW's gered hebt, om sommige plekken te donker, zo kun je echt niets zien, das jammer.

- infilratie missie om die sneider te vinden is op 1 punt slecht uitgewerkt, er wordt niet goed verteld wat je moet doen, en dan ben je ineens ontdekt. Is alleen als die bewaker wat brabbelt over amerikanen en Reznov zegt dat je gezien bent, ja dan is het te laat. Blijkt dus, en dan moet je goed kijken, dat je die bewaker moet killen. Maarja als je in de schaduwen blijft zie je dat niet, ook omdat het je niet verteld wordt.

Voor de rest echt super dat spel.

En wat helemaal lache is, zijn de zombies, vooral het stukje direct nadat je de singlepayer hebt uitgespeeld.

Morgen maar eens beginnen aan Multiplayer, wel al een beetje combat training gedaan om de levels uit te checken en alles. Maar morgen voor het echie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm deze avond een tijdje gespeeld, en ben nu level 22. Het eerste uur dacht ik nog 'wtf is dit voor kutspel', maar naarmate je meer speelt en dus meer ervaring krijgt wordt het allemaal stukken beter. Ik vind 't een heel geslaagd spel, totnogtoe niet echt iets hatelijk tegengekomen. Al waren er om 5u, toen ik begon met spelen, wel al mensen die level 40+ waren, en dat terwijl Steam BO pas unlockte om 9u. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind spel tot nu toe eigelijk best klote. Ik heb alleen de multiplayer gespeeld, maar ik vind het echt stom dat ze het onmogelijk hebben gemaakt om te quickscopen. En ik dacht dat ze hier dedicated servers zouden krijgen, maar ik ben in een paar uur al een stuk of 10 keer van host veranderd. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand bij mij op werk gaat vrij nemen van school en zich waarschijnlijk ook 'ziekmelden' bij werk alleen om Black ops te gaan spelen. beetje onzin vind ik. Ik ga hem waarschijnlijk niet eens halen, maar zal wel tijdens het werken met hem dat gezeik moeten aanhoren.

Hier op school was erook zo'n lolbroek van 14 die gisternacht bij de MM in ALkmaar stond om hem te halen. Was vandaag ook niet op school omdath ij zo een nolife addict is.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de game zojuist 5 uur achter elkaar gespeeld in de multiplayer mode. En zoals hierboven ook al werd vermeld is het met dat hosting een drama ! Zeker wel 15 keer onderbrekingen gehad omdat tie weer een nieuwe host moest zoeken. Waarvan een keer of 4 het hosten niet lukte en ik halverwege de game weer in de lobby belandde.

De meeste mappen zijn super klein ( te klein ) waardoor 1 spel veel sneller ( te snel ) gespeeld is dan in MW2.

Ook de graphics ben ik niet erg enthousiast over... En de diverse mappen.... hahaa... ook niet echt boeiend vind ik.

Om mn negatieve gelul maar aftemaken... De wapens schieten kut ! ( Dat zou ook aan mn skills kunnen liggen... :Y )

Ik heb er serieus spijt van dat ik de game heb gekocht... Ik zou de gene die dit spel nog willen kopen, adviseren om het eerst ff bij een vriend te spelen.

Anyway, just my opinion

De gene die het wel een tof spel vinden veel speel plezier !

Bewerkt: door mikeloney
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind spel tot nu toe eigelijk best klote. Ik heb alleen de multiplayer gespeeld, maar ik vind het echt stom dat ze het onmogelijk hebben gemaakt om te quickscopen. En ik dacht dat ze hier dedicated servers zouden krijgen, maar ik ben in een paar uur al een stuk of 10 keer van host veranderd. :duh:

Dat is juist beter joh dat je niet meer kan quickscopen! :)

Maar ik ga dit spel denk ik wel effe halen. Zou kunnen dat ik me volgende week weer voor me kop sla maar wat ik er nu van zie is dat het een goed spel is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog niet zeker of ik 'm ga kopen. Ik ben een beetje bang dat ik het verhaal niet goed kan volgen, omdat ik World At War niet gespeeld heb. In hoeverre is het verhaal voor iemand die dat deel niet gespeeld heeft te snappen? Ik heb toch stiekem al wat filmpjes bekeken op Youtube, en daar was ik in ieder geval wel van onder de indruk. Je personage(s) praat nu ook, en dat maakt 'm niet meer zo'n eenling als in de vorige delen. Natuurlijk heb ik niet teveel bekeken, want ik wil nog wel verrast worden door het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog niet zeker of ik 'm ga kopen. Ik ben een beetje bang dat ik het verhaal niet goed kan volgen, omdat ik World At War niet gespeeld heb. In hoeverre is het verhaal voor iemand die dat deel niet gespeeld heeft te snappen? Ik heb toch stiekem al wat filmpjes bekeken op Youtube, en daar was ik in ieder geval wel van onder de indruk. Je personage(s) praat nu ook, en dat maakt 'm niet meer zo'n eenling als in de vorige delen. Natuurlijk heb ik niet teveel bekeken, want ik wil nog wel verrast worden door het spel.

World At War staat geheel buiten Black Ops. Deze speelt zich namelijk af in WWII en Black Ops gedeeltelijk in de Koude oorlog. Volgens mij heeft het verhaal in de singleplayer niets met elkaar te maken, de enigste overeenkomst is dat Treyarch zowel World At War heeft ontwikkeld als Black Ops.

Ik heb hem zelf nog niet gekocht of gespeeld maar dat gaat binnenkort zeker gebeuren. Ik moet alleen nog even kijken welke winkel het goedkoopst is, aangezien ik 60 euro gewoon te veel vind voor zo'n game.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, dat zou kunnen. Ik had begrepen dat ene Dimitri en Reznov ook al in World At War voorkwamen, en hier ook weer hun opwachting maken. Daarom had ik het idee dat dit een soort van sequel was. Voor zover ik het gezien heb was het verhaal me volstrekt onduidelijk, omdat je eigenlijk al heel snel in de actie beland.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...