Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je kan prestigen als je het maximum levels hebt bereikt. In Black Ops is dat dus 50 levels. Maar een andere Call of Duty kan meer levels hebben en meer prestiges.

In Black Ops zijn er 15 prestiges. Dus 15 keer level 50 halen, zullen we maar zeggen ;)

Bewerkt: door Sammie_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me niet vergis is het maximum level in Black Ops zelfs maar 50. In Black Ops II is dat 55.

Prestigen is trouwens niet verplicht, maar je kunt er (op het einde, wat wel even duurt) enkele mooie rewards van verkrijgen.

Vergeet ook niet (dit is verandert sinds MW3 en hoger) dat onder andere al je wapens weer locked zullen zijn van zodra je prestiget. Je moet dus 15x helemaal opnieuw level 50 halen.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me onlangs dit spel aangeschaft samen met een paar maten om online te spelen. Singleplayer suckt nogal vind ik, zeker ivm COD: World At War.

Ik erger me online enorm aan campers, spawnkillers en aan het feit dat je kutwapens hebt in het begin. Ik had steeds K/D's online van 3/11 etc, nu ik de Famas heb zit ik vaak aan 12/11. Dus niet zeveren dat wapens niks uitmaken, sinds ik eindelijk van de Enfield vanaf ben en die Famas heb zit ik eindelijk aan respectabele K/D's. :puh:

12/11 noem jij respectabel? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me niet vergis is het maximum level in Black Ops zelfs maar 50. In Black Ops II is dat 55.

Prestigen is trouwens niet verplicht, maar je kunt er (op het einde, wat wel even duurt) enkele mooie rewards van verkrijgen.

Vergeet ook niet (dit is verandert sinds MW3 en hoger) dat onder andere al je wapens weer locked zullen zijn van zodra je prestiget. Je moet dus 15x helemaal opnieuw level 50 halen.

En als je dan aan level 50 zit, kan je dan instellen dat je niet wilt prestigen ofzo? :puh:

@ hierboven: Voor een beginneling na veel spawnkills en laffe claymores: ja.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me niet vergis is het maximum level in Black Ops zelfs maar 50. In Black Ops II is dat 55.

Prestigen is trouwens niet verplicht, maar je kunt er (op het einde, wat wel even duurt) enkele mooie rewards van verkrijgen.

Vergeet ook niet (dit is verandert sinds MW3 en hoger) dat onder andere al je wapens weer locked zullen zijn van zodra je prestiget. Je moet dus 15x helemaal opnieuw level 50 halen.

En als je dan aan level 50 zit, kan je dan instellen dat je niet wilt prestigen ofzo? :puh:

@ hierboven: Voor een beginneling na veel spawnkills en laffe claymores: ja.

Dat kan, ja. Ergens in het menu zal je zien dat het "prestigen" momenteel nog locked is, van zodra je level 50 bereikt hebt is dat unlocked, en kan je erop klikken en prestigen. Tot zolang je daar niet op klikt blijf je gewoon Prestige 1, level 50.

Normaal (niet zeker) krijg je ook wel enkele waarschuwingen als je er toch per ongeluk op zou klikken.

Dit principe is trouwens altijd hetzelfde. Als je bijvoorbeeld bij prestige 4, level 50 niet meer omhoog wilt kan dat gewoon.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de MP5K zeker niet alles hoor, ik speel meestal met rapid fire, maar dan alsnog kan hij niet tippen aan bijvoorbeeld een wapen als de Mac of Ak47u.

Tegenwoordig wordt er op bijna elke server op de computer die nog actief is Nuketown gedraait, vette map, maar ik ben genoodzaakt of dan te spelen met Famas of AK74u, wat irritant is.

Link to comment
Delen op andere websites

De Enfield is anders wel een prima wapen hoor. Zie het probleem niet..

Schiet veel te traag, als er iemand 1 vs 1 op je afloopt ben je zowat altijd verloren met de Enfield.

Vandaag nog paar potjes Black Ops gespeeld, 30-4 / 36-6 met de Enfield. Dus nee, het ligt aan jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...