Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Daarom loop ik met Ghost rond, en heb ik als killstreaks Spy Plane , BlackBird , Dogs ;)

Is Ghost die Perk waardoor je claymores vanop een afstand ziet ofzo?

Mijn max killstreak is 5 dus hoger dan dat stel ik niks speciaals in, laat ik het mooi standaard. Ik heb trouwens een perk waardoor ik een kill minder nodig heb voor een killstreak, om de 2 kills een ontplofend autootje, haha. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Probeer deze classes, MP,

BOCTL_zps9c42b8aa.jpg

Normaal gezien gebruik ik ook nog de Spectre, Commando en de AK-47 maar die komen op een later level voor mij.. Ik ben op BO gestopt bij prs 10 lvl 30/35..

Perks: Blauwe = Ghost (moest ik verder blijven spelen had ik Ghost Pro al unlocked), oranje = Sleight of Hand Pro, en het derde en groene icoontje is Hacker (die ik normaal ook Pro zou hebben), daarmee zie je enemy-equipment. Heel handig :)

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik nu die custom 2 daar, degene die jij uitgelegd hebt. We'll see. :) Btw, ik denk aan iets anders dan flashbangs, want het lijkt me dat mn tegenstanders er geen last van hebben. Als ik er eentje gooi kijk ik andere kant op, dan rush ik meteen, maar het lijkt alsof ze geen last hebben van die flashbang? Als 2de wapen neem ik een RPG trouwens. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Python nog niet geunlocked..Toch wel, ff proberen.. :)

Trouwens, wat doet die hacker perk? ik zie geen claymores vanop een afstand ofzo hoor? :N

Edit: Die Pythons zijn echt waardeloos..

Edit2: Afgelopen potje met 2/15 afgesloten..:duh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet ze ook niet van een hele lang afstand, volgens mij maar 2 meter.

Dan is hij rood knipperend.

Gebruik anders als je hem al geunlocked hebt de AUG, extended mags er op, kun je lekker mee rushen en sprayen.

Daarnaast kan ik je aanraden Hardline Pro te unlocken, op maps als nuketown heb je hier veel aan, want dan kun je de inhoud van je care package veranderen, en zodoende toch hoge streaks uit een package krijgen.

Ik speel eigenlijk alleen maar met Care Package,Motar en dogs, dit komt omdat ik nagenoeg alleen maar Nuketown speel, en dan zijn dit wel lekkere streaks.

Link to comment
Delen op andere websites

Care package? Hetgeen zo'n helikopter dropt? Alsof je de tijd hebt dat open te maken, tegen dan ben ik al 5 x doodgeschoten..

PS: Ik zag nu een rode waarschuwing voor een claymore, bedankt. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

1 keer met een vriend, ja. :puh:

Is de AUG beter dan de Famas? De Famas scoort beter volgens het spel(oranje balkjes jwz), maar in de praktijk lijkt de AUG toch een tikkeltje sterker..

Naar die balkjes moet je niet kijken. Ik zal het zelf niet weten, kijk dit filmpje eens:

Link to comment
Delen op andere websites

En van wie kwam de gouden tip? :puh:

Gister nog een aantal potjes nuketown gespeeld, op de computer zitten zo veel laggers, ik was bijna de enige op de server met een (constante) ping beneden de 100.

Uiteraard ging iedereen weer nooben met de ballistic knife dus dat was ook weer geweldig. Leuk Joh! dat Call of Duty Black Ops!

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...