Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Want in het begin is het 2010 en dan gaan ze terug naar de Vietnam Oorlog, dus lijkt me dat ze terug gaan in de tijd of zoiets.

Ik zie de titel al: Back to Duty: Black Ops

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Deze game word ontwikkeld door Treyarch en gaat dus zuigen. De COD hierna word door een nieuw team van Activision gemaakt en gaat waarschijnlijk ook zuigen, omdat de grondleggers van de studio een nieuwe studio zijn begonnen. En toen diezelfde personen weg gingen bij EA nadat ze de Medal of Honor franchise groot hadden gemaakt ging het ook mis.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze game word ontwikkeld door Treyarch en gaat dus zuigen. De COD hierna word door een nieuw team van Activision gemaakt en gaat waarschijnlijk ook zuigen, omdat de grondleggers van de studio een nieuwe studio zijn begonnen. En toen diezelfde personen weg gingen bij EA nadat ze de Medal of Honor franchise groot hadden gemaakt ging het ook mis.

Mischien ziet Treyarch eindelijk dat hun COD's zuigen en gaan ze iets beters maken.

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt me in vietnam af te spelen met al die bossen en rivieren

ik hoop niet met al die oude geweren net als WAW want dan word deze cod ook saai :\

naja.... maar de vietnam-oorlog was ook 30-40 jaar later. dan de 2de wereldoorlog.

maar ik zag ook een beetje een flashbacks.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuws voor Black Ops !

hij komt ook voor de wii (staat hier)

Klik

En daar moeten we blij mee zijn? :puh:

Ik heb hoop voor deze COD, het lijkt mij een hele goede te worden.

Ik bedoel, Treyarch heeft niet het IQ van een steen en weet dat Modern warfare (2?) goed aansloegen, natuurlijk zullen ze dan een soort gelijke game maken, maar wel met hun eigen draai eraan. Ik ga hem wel kopen denk ik, maar dat zie ik in de buurt van September nog wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuws voor Black Ops !

hij komt ook voor de wii (staat hier)

Klik

En daar moeten we blij mee zijn? :puh:

Ik heb hoop voor deze COD, het lijkt mij een hele goede te worden.

Ik bedoel, Treyarch heeft niet het IQ van een steen en weet dat Modern warfare (2?) goed aansloegen, natuurlijk zullen ze dan een soort gelijke game maken, maar wel met hun eigen draai eraan. Ik ga hem wel kopen denk ik, maar dat zie ik in de buurt van September nog wel.

Ze moeten echt niet Modern Warfare 2 gaan na gaan maken. Want qua multiplayer was die echt een fail.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuws voor Black Ops !

hij komt ook voor de wii (staat hier)

Klik

En daar moeten we blij mee zijn? :puh:

Ik heb hoop voor deze COD, het lijkt mij een hele goede te worden.

Ik bedoel, Treyarch heeft niet het IQ van een steen en weet dat Modern warfare (2?) goed aansloegen, natuurlijk zullen ze dan een soort gelijke game maken, maar wel met hun eigen draai eraan. Ik ga hem wel kopen denk ik, maar dat zie ik in de buurt van September nog wel.

Ze moeten echt niet Modern Warfare 2 gaan na gaan maken. Want qua multiplayer was die echt een fail.

Gespeeld, :{

Ik vond COD MW2 story echt misselijk, je speelde maar wat en had oneindig munitie, ik denk niet dat ik deze game koop, eerst maar even TDU2 en F1.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...