Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Ja, BC2 wilde MW2 overtreffen. In de multiplayer. De multiplayer is vele beter. Maar ik zei toch dat ze met BO BC willen overtreffen? En dat de gebouwen kapot gaan is afgepakt. (Mein mening).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

dat de gebouwen kapot gaan is afgepakt. (Mein mening).

Vind het niet afgepakt. Kijk is naar dingen die BC2 heeft van MW2 ? Maarja dat is jou mening, en dit is mijne. :engel:

Geef eens voorbeelden?

Link to comment
Delen op andere websites

De trailer ziet er zeker vet uit, maar over dat gameplay filmpje heb ik een beetje twijfels.

Anyway, ik ga hem toch halen, wss op de dag van de release al, ziet er zwaar vet uit :D

Gameplay-filmpje is ook op een spel dat nog onder constructie is, kijk maar naar de textures van de handen bijvoorbeeld. Dat is allemaal nog erg laag maar wordt gefixed voor de release. :) Ik kijk er best naar uit.

Link to comment
Delen op andere websites

E3 gameplay:

NEEEEEEEE!! Noobtube :( (op 2:04) zal waarschijnlijk ook weer in MP komen :(

Waarschijnlijk zal de noobtube niet zo overpowered zijn in mp, tenminste dat kunnen ze wel beter doen na alle rants over mw2. :puh:

Het lijkt me ook een domme zet om danger close, one man army en commando terug te brengen. Maar zoals je weet zal Black Ops dedicated servers krijgen en kan de host je kicken als je noobtube gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...