Jump to content

[PS] The Ballad Of Gay Tony


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    20

  • Grand Theft Auto TOM

    15

  • End Of The Riot

    10

  • Isic

    10

Je moet de layer/laag die je gloed hebt genoemt onder de echte laag tekst zonder effecten slepen in je layer palette.

Dus layer laag onder gloed plaatsen. Dan heb ik nog altijd het zelfde resultaat als in de foto...

Tenzij ik Gradient Overlay uitschakel door op dat oogje te duwen, dan heb ik m'n tekst terug maar dan is de kleur weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent volgens mij vergeten om een normale tekst te maken. Selecteer de gradient tekst in je layer palette en dupliceer deze door op CTRL + J te drukken, haal dan pas de gradient overlay weg. Je moet daarna ook nog de stroke kleiner maken dacht ik me te herinneren van deze tutorial (staat in hetzelfde menu als gradient overlay).

Edit: Ooooooh, ik zie al wat je fout hebt gedaan precies. Als het goed is staat er in het begin van de tutorial dat je 2 tekst layers moet hebben, deze heb je wel, maar in de tweede tekstlayer heb je geen tekst neer gezet.. Je kan de tweede tekst nog even tactisch proberen te plaatsen, anders is het opnieuw beginnen ben ik bang.

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

En als ik al m'n layers merge? dan heb je dit toch je effect plus tekst.

Nee, want je hebt vooralsnog niks in je tweede tekstlayer geschreven. Mergen zou pas op het moment nuttig zijn wanneer je ook de bovenste tekst hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik de stijlen kopieren (van jouw bestand) naar mijn naam?

Natuurlijk, netjes dat je het vraagt! :)

Probeer dit soort vragen (of je een layer van mij mag gebruiken) wel in het vervolg via PB te sturen, dat houdt het topic een beetje clean. :puh:

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
  • 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...