Jump to content

[PS] The Ballad Of Gay Tony


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    20

  • Grand Theft Auto TOM

    15

  • End Of The Riot

    10

  • Isic

    10

Wie zou één voor mij kunnen maken? Ik heb namelijk de Nederlandse versie van Photoshop :{ Of kan je dat ook veranderen?

Kun je volgens mij niet veranderen; ik heb dit weleens uit zitten zoeken...:7 Ik heb gewoon de proefversie vandaag gedownload in het Engels. Maar ik snap niks van die tutorial.:7 Ook al ligt dat aan mij.:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zou één voor mij kunnen maken? Ik heb namelijk de Nederlandse versie van Photoshop :{ Of kan je dat ook veranderen?

Ik wil hem wel voor je maken. Hij is morgen af, ik stuur hem wel via PB. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zou één voor mij kunnen maken? Ik heb namelijk de Nederlandse versie van Photoshop :{ Of kan je dat ook veranderen?

Ik wil hem wel voor je maken. Hij is morgen af, ik stuur hem wel via PB. ;)

Oke, Alvast bedankt :tu: !

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zou één voor mij kunnen maken? Ik heb namelijk de Nederlandse versie van Photoshop :{ Of kan je dat ook veranderen?

Dat hangt er vanaf.... Het is in ieder geval mogelijk met CS4, ik heb CS5 nog niet geprobeerd. In Program Files/Adobe/Photoshop CSX/Locals zul je een mapje met je taalbestanden zien staan (Nederlands: nl_NL, Engels: en_US). Als je de Nederlandse versie hebt, moet je dus op zoek naar iemand die je de Engelse taalbestanden kan sturen. Als je die eenmaal hebt, kun je het Nederlandse mapje verwijderen en vervangen voor het Engelse mapje.

Aanvragen overigens persoonlijk afhandelen of een aanvraag openen. Dit topic is uitsluitend bedoelt voor reacties m.b.t. de tutorial.

Link to comment
Delen op andere websites

Folkerthoog, hier is jou handtekening die je gisteren had aangevraagd. ;)

Folkerthoog-AF.png

[img=http://i309.photobucket.com/albums/kk382/thegtaman/Folkerthoog-AF.png]

Edit: Sorry Matthijs, ik heb je laatste zin niet gelezen. :$

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook de proef versie alleen dan in het Nederlands, Welke Photoshop heb je gedownload CS4 of CS5?

Ik heb CS5 gedownload.;)

Gratis? Waar? want ik zat gisteren te kijken wat ie koste en dat was 1.499 euro(?) (nl versie) en 1.099 euro(?) (eng versie) en dan kunnen we nog 80% korting krijgen, maar dan nog vind ik 'm duur

Edit: Sorry Matthijs lees laatste zin nu ook pas maar wilde het gewoon weten

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook de proef versie alleen dan in het Nederlands, Welke Photoshop heb je gedownload CS4 of CS5?

Ik heb CS5 gedownload.;)

Gratis? Waar? want ik zat gisteren te kijken wat ie koste en dat was 1.499 euro(?) (nl versie) en 1.099 euro(?) (eng versie) en dan kunnen we nog 80% korting krijgen, maar dan nog vind ik 'm duur

Edit: Sorry Matthijs lees laatste zin nu ook pas maar wilde het gewoon weten

Gewoon een Proef versie (trail) downloaden van Adobe.com

Laten we nu maar verder gaan waar dit topic bedoeld voor is! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook de proef versie alleen dan in het Nederlands, Welke Photoshop heb je gedownload CS4 of CS5?

Ik heb CS5 gedownload.;)

Gratis? Waar? want ik zat gisteren te kijken wat ie koste en dat was 1.499 euro(?) (nl versie) en 1.099 euro(?) (eng versie) en dan kunnen we nog 80% korting krijgen, maar dan nog vind ik 'm duur

Edit: Sorry Matthijs lees laatste zin nu ook pas maar wilde het gewoon weten

Gewoon een Proef versie (trail) downloaden van Adobe.com

Laten we nu maar verder gaan waar dit topic bedoeld voor is! :D

Was inderdaad een proefversie. Ik wil hem wel misschien een keer gaan kopen.knipoog.gif

EDIT: het forum is echt in de ban van de nieuwe signatures...emo.gif Sinds ik die aanvraag deed, wil iedereen er een met zijn/haar eigen naam.puh2.gif Eigenlijk best wel grappig.crazy.gif

EDIT2: @Dieko: klopt, maar ik vond eerlijk gezegd de contrast de laag. En sowieso was het te klein. Het kon iets groter. Maar ik heb nu een nieuwe signature en dan mijn naam afgekort. Die sig heb ik te danken aan FireFighter.;)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...