Jump to content

GTA Chinatown Wars voor iPod Touch?


Twister24

Recommended Posts

Ik heb hem zelf ook om mijn iPod Touch en weet me er erg mee te vermaken. Helaas werkt de besturing niet altijd mee (zoals bij de meeste iPod games, maar dit is zeker een van de betere games die je kan aanschaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Daarmee kon je dacht ik je auto sturen, maar echt meer nut heeft het niet.

Nee, dat kan dus niet. Je kan alleen je voertuig besturen door de analoge stick te kiezen of de pijltjes.

Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook gewoon de lite versie proberen en de echte kopen als je het spel leuk vind, of op een illegale manier de officiele versie voor de prijs van lite.. maar daar mogen we niet mee helpen

Bewerkt: door jellemuis
Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook gewoon de lite versie proberen en de echte kopen als je het spel leuk vind, of op een illegale manier de officiele versie voor de prijs van lite.. maar daar mogen we niet mee helpen

Je zegt alleen maar eventjes dat het illegaal te verkrijgen is :duh: Ik heb de lite version op mn Ipod, maar ik vind er niet zoveel aan, ik weet niet wanneer ik die nou spelen in plaats van gewoon GTA IV op de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Welja, heb net een Ipod touch gekocht. Puur voor muziek eigenlijk. Bij het registeren om apps te downloaden moest ik verplicht een Code (voucher) intypen. Toen zag ik opeens GTA CW staan en dacht ik.. hmm koop ik maar eens even.. Ik vind het best wel leuk, ookal heb ik helemaal geen ervaring met besturing op de Ipod vind ik de besturing fijner dan verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Je kan ook eventjes GTA Cinatown Wars Light downloaden, als die nog online staat. Kun je eventjes kijken wat je ervan vind knipoog.gif .

Deze tip werd al door jellemuis gegeven, en het heeft verder ook geen zin aangezien de topicstarter al een tijdje is verbannen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...