Jump to content

Seagull PartyClan Recruitement topic


Royboow

Recommended Posts

BannerSeagull.png

Welkom in het recruitment topic van Seagull Party Clan

Introductie

Wij zijn Seagull Party Clan, een All console clan opgericht op 01-03-2010 door FireFighter (Toen Leader) en Royboow (Toen Co-leader). Wij zijn gericht op GTA IV en de uitbreidingen van GTA, maar ook op alle andere games!

Sinds 02-05-10 is Royboow Leader en Greyfox-Smurf Co-Leader.

Op 08-05-10 zijn Royboow en Greyfox-Smurf met de clan gestop en word de leiding overgedragen aan Killmart en Ricovs.

Meetings

Wij hebben geen speciale meeting, behalve met Oudjaar. Als je graag met mensen uit de clan wilt spelen, maak je een game aan en nodigt iedereen die on,ine is uit. En jij kan ook uitgenodigt worden.

Events

Er komen veel events, en dat kan verwarrend zijn. Gelukkig hebben wij een overzicht van alle events die georganiseerd, nog niet begonnen zijn en al afgelopen zijn voor jullie gemaakt. Dit overzicht kan je vinden in ons clantalk topic.

Lid worden?

Als je lid wilt worden, is dat heel simpel. Er zijn een paar dingen die je moet doen.

Ten eerste moet je kijken of je aan de toelatingseisen voldoet. Die eisen vind je onderaan dit stukje.

Ten tweede, als je aan de eisen voldoet, dan moet je een aanmeldingsformulier invullen. Dat formulier is eveneens onderaan dit stukje te vinden.

Als laatst, wil je weten wat de procedure is? Kijk dan onderaan naar ''Aanmeldings Procedure''.

Toelatingseisen

  • Je bent in het bezit van een Console en je hebt een geldig Online account
  • Je hebt Episodes from Liberty City of GTA IV
  • Je hebt motivatie
  • Je moet redelijk actief zijn op het GTAforum



Aanmeldingsprocedure

  • 1. We kijken eerst of je aanmeldingsformulier compleet is.
  • 2. We kijken of je niet in een andere clan zit.
  • 3. We beoordelen je d.m.v. het aanmeldingsformulier.
  • 4. We sturen jou een PB én we plaatsen een bericht waarin staat of je door bent of niet.



Aanmeldingsformulier

Als je lid wilt worden, neem dan het onderstaande formulier over en vul hem zo compleet mogelijk in. Vakjes met een * zijn verplicht.


[color=green]Ja, ik wil graag lid worden van [b][color="#FF0000"]Seagull[/color] [color="#800080"]Party[/color] [color="#000080"]Clan[/color][/b][/color]
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]*Console[/b]
[b]*Online ID:[/b]
[b]*Heb je een headset?:[/b]
[b]*Motivatie:[/b]
Ik heb het [b][color="#FF0000"]Seagull[/color] [color="#800080"]Party[/color] [color="#000080"]Clan[/color][/b][/color] regelement gelezen en ik ga akkoord.



Alles met een * moet ingevuld zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik wil graag lid worden van Seagull Party Clan

Naam:Ricovs

Leeftijd:13

*ConsolePlaystation 3

*Online ID:Ricorvs

*Heb je een headset?:nee

*Motivatie:wil de clan uit de put helpen :$

Ik heb het Seagull Party Clan regelement gelezen en ik ga akkoord.

Bewerkt: door ricovs
Link to comment
Delen op andere websites

Beste Ricovs, Er is besloten om jou in onze clan toe te laten. Ik hoop dat je actief bent in het talktopic en actief bent Online. Veel plezier en "Lets Boogie"

Bewerkt: door Royboow
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net gehoord dat ook greyfox eruit stapt. dus ik ga er ook uit. als iedereen eruit stapt heeft het geen zin om een clan te runnen.

Deze clan kan dicht, of kan worden overgenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net gehoord dat ook greyfox eruit stapt. dus ik ga er ook uit. als iedereen eruit stapt heeft het geen zin om een clan te runnen.

Deze clan kan dicht, of kan worden overgenomen.

Het spijt me voor je, mijn voorspelling is uitgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...