Jump to content

Seagull PartyClan Talktopic


Royboow

Recommended Posts

AoDCC.png

Welkom in het clantalk topic van Angels of Death!

Lid worden

Als je lid wilt worden, kan je dat Hier doen. Eveneens kan je daar meer informatie vinden.

Meeting

We houden één meeting per week. Hier kan je kijken wanneer die is, voor welk spel het is en overige.

Game:

Wanneer:

Organisator: Royboow (PSN: Royboow)

Info:

Leden

Angels of Death telt op dit moment drie leden.

[table=header]GTAforum naam|PSN ID|Rang|Headset

Royboow|Royboow|leader|Ja.

GreyFox-Smurf|GreyFox-AFCA|Co-Leader|Nee

[iN]Killmart|Killmart|AoD Lid|Ja

[iN]Tha-Ran|Tha-Block|AoD Lid|Ja.[/table]

GreyFox-Smurf, Killmart en Tha-Ran waren lid van S.W.A.T. Dit is eigenlijk dezelfde clan met een makeover, daarom zijn ze automatisch lid.

Als je een tijdje inactief bent op het GTAforum of in de clantalk, stuur ik je een PB. Als je daar niet binnen 7 dagen op reageert, dan wordt je uit de clan gezet wegens inactiviteit. We doen dit niet graag, maar als je met niets meedoet en niet meepost, wat is dan het nut van in een clan zitten?

Je bent voor ons inactief als je langer dan een week niet op het forum bent geweest of als je een week lang niet heb gepost in het clantalk topic. Als je inactief bent dan komt er voor je naam [iN] te staan. Als je de PB heb beantwoord gaat dat uiteraard weg.

Oud-leden:

Hier komen leden te staan die ooit lid zijn geweest van Angels of Death. Een naam met een streep erdoor heen betekent dat het lid inmiddels verbannen is van het forum.

[table=header]GTAforum naam|Aangemeld op|Afgemeld op|Speciale Status

Firefighter|01-03-10|02-05-10|EreLid[/table]

Events

Er zullen veel events georganiseerd worden, een overzicht vind je in de post hieronder.

Natuurlijk kan jij ons helpen met leuke events. Weet je een leuk event, stuur een PB naar Royboow met titel Event en en als bericht hoe jij het uit gaat voeren.

Have fun en houd het gezellig! :bier:

Angels of Death, onmogelijk bestaat niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Succes, alleen: Ik heb altijd van die voorgevoelen, ik kan haast voorspellen wat er gaat gebeuren. Ik wil jullie niet laten schrikken maar ik denk dat er dit gebeurt: AoD heeft 3 leden, veel te weinig denk ik dan, mensen gaan eerder bij een clan die >7 leden hebben. Omdat er maar 3 leden zijn worden er geen activiteiten meer georganiseerd, misschien nog meetings. Het is erg saai als je met z'n 3'en zit te MP'en. Kort samengevat: Deze clan is binnen 2 maanden gesloten door inactiviteit. Hier durf ik mijn computer onder te verwedden. om dit te voorkomen zal je toch snel >5 leden moeten krijgen, heb je dat dan zit je wel safe. Dus, eh. Het spijt me maar dit gaat niet goed meer komen. Sorry voor de vaagheid, die voorgevoelen zijn ook altijd vaag. Edit: Aan dit nogal lege topic te zien is de clan niet binnen 2 maanden maar 2 weken dood.

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Succes, alleen: Ik heb altijd van die voorgevoelen, ik kan haast voorspellen wat er gaat gebeuren. Ik wil jullie niet laten schrikken maar ik denk dat er dit gebeurt: AoD heeft 3 leden, veel te weinig denk ik dan, mensen gaan eerder bij een clan die >7 leden hebben. Omdat er maar 3 leden zijn worden er geen activiteiten meer georganiseerd, misschien nog meetings. Het is erg saai als je met z'n 3'en zit te MP'en. Kort samengevat: Deze clan is binnen 2 maanden gesloten door inactiviteit. Hier durf ik mijn computer onder te verwedden. om dit te voorkomen zal je toch snel >5 leden moeten krijgen, heb je dat dan zit je wel safe. Dus, eh. Het spijt me maar dit gaat niet goed meer komen. Sorry voor de vaagheid, die voorgevoelen zijn ook altijd vaag. Edit: Aan dit nogal lege topic te zien is de clan niet binnen 2 maanden maar 2 weken dood.

:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Met het vertrek van FireFighter en Tha-Ran houdt deze clan nog maar 3 leden over: Niet genoeg dus voor een clantalk.

Dit topic gaat daarom op slot totdat deze clan weer 5 leden heeft. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...