Jump to content

Multiplayer


abdi2010

Recommended Posts

mens kun jullie my helpe ik kan nie deze side online game spele maar ik weet gwn nie hoe die shit werkt mar ja

Graag ook wat meer ABN typen waardoor het in een keer een stuk duidelijker is.

Link to comment
Delen op andere websites

mens kun jullie my helpe ik kan nie deze side online game spele maar ik weet gwn nie hoe die shit werkt mar ja

Als je 'sh*t' gaat roepen en MSN taal gaat typen, verwacht dan vooral niet dat veel mensen je zullen helpen. Maar goed, ik heb kunnen begrijpen dat je online wilt spelen en dat het niet lukt. Je moet eerst een Rockstar Games Social Club account maken, daarna moet je inloggen via je laptop (in je safehouse) en als het goed is kan je daarna multiplayer doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, ik heb hem net binnen gehad. Gelijk MP gaan spelen, in het begin wennen maar nu gaat het goed.

Mening: Erg goed spel, grote gevechten en goed gebalanceerd. De voertuigen domineren niet het slagveld, maar hebben wel weer power. Geen frustrerende dingen, die ik wel vaak had op MW2.

Cijfer: 9, de ene punt mist die vanwege de controls, die zijn (irritant) anders waardoor je in de war raakt.

Trouwens die 1ste shotgun die je krijgt is erg goed! Ik had er 10 kills mee in het eerste potje toen ik hem had.

Is dit voor Ds/PSP/... En wat maakt het uit dat je 16 bent :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...