Jump to content

[E3] Electronic Entertainment Expo 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Update vanaf de E3:

Gisteren was de persconferentie over Microsoft Project Natal.

Nieuwe info:

• Project Natal heet vanaf heden: Kinect. Meer info komt vanavond op de persconferentie van Microsoft.

Persconferenties vandaag:

Microsoft - 19.30-20.30 uur

Electronic Arts - 22.00-23.00 uur

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    7

  • Rinaldootje

    5

  • Leontjuuh-gta

    5

  • Hayte

    4

Net gelezen dat Microsoft met een nieuw designe komt voor de xbox 360, alleen ik kan nergens een plaatje vinden. Verder zou het 250 gb geheugen hebben en er zal WiFi inzitten. Hij zal net zo duur zijn als de gewone xbox 360.

Link to comment
Delen op andere websites

De kans is klein dat Rockstar een aankondiging van een nieuwe GTA gaat doen op de E3, Tot nu toe zijn al hun aankondigingen altijd vanaf hun zelf gekomen. Ik denk dat de ontwikkelaar gewoon zelf met een 'announcement' komt inplaats van de E3 ervoor te gebruiken, Net als de voorgaande keren.

Ik weet niet waarom ze dit doen, misschien uit ijdelheid, dat ze denken dat hun game te speciaal is om te showen op de E3, En ik snap wel dat Rcokstar zelf de eer voor het showen van een nieuwe GTA wil hebben, Inplaats van de E3 ervoor te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox lite.

Ja de eerste echte hardware aankondiging. Maar het lijkt nu echt een traditie dat alle echte hardware kort voor de werkelijke perconferentie uitlekt. Kijk ook maar naar 2009 met de PSP go XD

Maar vandaag is het de dag van de persconferenties, Ubisoft, Nintendo en Sony.

Wat gaat sony eraan doen om Microsoft te overtreffen? Om een waardige concurrent te blijven moeten ze wel met iets nieuws komen.

De geruchten gaan al rond van een PSP2, maar ook een PS3 met 500GB interne harde schijf.

Het zal maar afwachten worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb je de foto's.

http://tweakers.net/nieuws/67945/e3-microsoft-onthult-xbox-360-slim.html

Ik vind 'm beter uit zien dan wat het nu is.

Maar over vooral Kinect. 150 euro is voor mij echt veel. De move zal wel 50 per controller zijn ongeveer (zelfde als een Dualshock 3), maar vooral Kinect is voor mij echt te duur.

Ik vind hem er niet veel beter uitzien, maar het voordeel is dat hij kleiner is, WiFi en ze zeggen dat hij wat stiller is.

Dat van Kinect is wel duur 150, ik koop hem niet, van 150 euro kan ik veel leukere dingen kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

€150,- voor de kinekt.

Ja :duh:

je betaalt al ±€250,- voor een Xdoos en dan nog €150,- voor de kinekt. En wat krijg je dan, iets dat op de wii lijkt maar geen knopje heeft. Meer Eyetoy achtig iets.

Nee dan liever €200,- voor een Wii. Dat heeft tenminste Zelda en Mario.

Link to comment
Delen op andere websites

En het is zover. Er komt een betaald PSN abonnement.

Sony heeft een betaalde abonnementsvorm voor het PlayStation Network aangekondigd. In tegenstelling tot Xbox Live, hoefde er voor PSN nooit te worden betaald. Online spelen blijft gratis; betalende gebruikers krijgen extra content.PlayStation Plus-gebruikers moeten 50 dollar per jaar of 18 dollar per drie maanden neerleggen, omgerekend 40 en 15 euro. Het is echter nog niet bekend wat de betaalde abonnementen in Europa werkelijk zullen gaan kosten. De dienst zal later deze maand worden gelanceerd, zo maakte Jack Tretton van Sony bekend tijdens een persconferentie op de E3 in Los Angeles.

Wat vinden jullie ervan?

Link to comment
Delen op andere websites

En het is zover. Er komt een betaald PSN abonnement.

Sony heeft een betaalde abonnementsvorm voor het PlayStation Network aangekondigd. In tegenstelling tot Xbox Live, hoefde er voor PSN nooit te worden betaald. Online spelen blijft gratis; betalende gebruikers krijgen extra content.PlayStation Plus-gebruikers moeten 50 dollar per jaar of 18 dollar per drie maanden neerleggen, omgerekend 40 en 15 euro. Het is echter nog niet bekend wat de betaalde abonnementen in Europa werkelijk zullen gaan kosten. De dienst zal later deze maand worden gelanceerd, zo maakte Jack Tretton van Sony bekend tijdens een persconferentie op de E3 in Los Angeles.

Wat vinden jullie ervan?

Ha ha en dan allemaal zeggen dat het voordeel was dat je gratis kon internetten via de playstation. Oke, je kunt nog gewoon online gamen zonder te betalen, maar sony gaat ook over op betaald PSN. Maar waar moet je dan voor betalen? want gamen blijft gewoon gratis.

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha en dan allemaal zeggen dat het voordeel was dat je gratis kon internetten via de playstation. Oke, je kunt nog gewoon online gamen zonder te betalen, maar sony gaat ook over op betaald PSN. Maar waar moet je dan voor betalen? want gamen blijft gewoon gratis.

Dat is nog steeds een voordeel slimpie. Er staat dat online gamen gewoon gratis blijft, en zal de browser lijkt mij ook gewoon gratis blijven. Alleen krijg je exclusieve beta's en voordelen als je zo'n speciaal PSN abbonoment neemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha en dan allemaal zeggen dat het voordeel was dat je gratis kon internetten via de playstation. Oke, je kunt nog gewoon online gamen zonder te betalen, maar sony gaat ook over op betaald PSN. Maar waar moet je dan voor betalen? want gamen blijft gewoon gratis.

Dat is nog steeds een voordeel slimpie. Er staat dat online gamen gewoon gratis blijft, en zal de browser lijkt mij ook gewoon gratis blijven. Alleen krijg je exclusieve beta's en voordelen als je zo'n speciaal PSN abbonoment neemt.

Zoals Xross Game Chat, je krijgt de demo's vele rapper, en je kan elke maand 1 gratis spel downloaden. (Zal wel uit een bepaald selectie zijn)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...