Jump to content

Solid golden cellphone


jvj

Recommended Posts

Hallo, ik heb een speciale gouden skin gemaakt voor de gsm van Luis Lopez. Ik was erop gekomen nadat ik Yusuf Amir's gouden gsm zag. Ik was net als Yusuf meteen in de ban van goud; er moest gewoon een gouden gsm komen! Bij deze verklaar ik de officiele 1.0 beta mod als compleet! Het is 's werelds eerste volledige gsm skin mod in het hele GTAIV era. :bier: Veel plezier met deze gsm met hoog glamour gehalte! :klap:Reacties graag!

JVJ

Download van gtagaming

Download van gtaforum

solidgoldencellphone.jpg

ingameview.jpg

Heb jij nog suggesties voor gouden voorwerpen? Of heb je een vraagje over deze mod? Reageer, stuur me een PB of een mailtje!

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit! Hoeveel karaats is hij?:puh:

Puur goud! 24 karaats dus :D Daarom weegt hij ook extra zwaar, omda h van massief goud is gemaakt en niet alleen van bladgoud!

Hier staat een hele rij met modificaties voor het mobieltje, er zal er vast wel een bij zitten die de complete telefoon aanpast. Desalniettemin is hij erg mooi gemaakt en ziet er goed uit, zeker het downloaden waard :tu:.

Je hebt het mis hoor! dit zijn gewoon eenvoudige bewegende achtergrondthema's! En voor de rest is er ook nog een mod voor gekleurde toetsen, wat ook heel makkelijk is. Ik ben wel degelijk de eerste met een complete gsm skin!

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt heel erg veel op een HTC. Mijn complimentjes! :tu:

Nu je het zegt...R* moet zich toch ergens op gebaseerd hebben.

Nieuw Goud Nieuws!

Mijn beta versie voor Luis' gouden oorring is ontwikkelt! Alleen staat het nog niet volledig op punt, Luis' gezicht is een beetje verduisterd door de bewerking...

Hier alvast een voorproefje. houd er rekening meedat deze beta nog verder ontwikkeld moet worden! Zodat Luis' huid weer goed is en de oorring echt mooi wordt.

naamloosji.jpg

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

mooi gedaan!

wou dat hij ook voor de PS3 bestond :cry:

van mij een dikke 8/10

dat kan ook wel maar dat illegaal

>>> Door Beagle: Wij bespreken dat niet op dit forum, zie de regels.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

mooi gedaan!

wou dat hij ook voor de PS3 bestond :cry:

van mij een dikke 8/10

dat kan ook wel maar dat illegaal

Hoe gaat dat dan?

>>> Door Beagle: Wij bespreken dat niet op dit forum, zie de regels. Er naar vragen is ook niet toegestaan.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...