Jump to content

Solid golden cellphone


jvj

Recommended Posts

  • 3 weken later...

Het zou ook mooi zijn als de nummers (die je op dat moment geselecteerd hebt) zouden oplichten. Dan raak ik niet zo in de war als ik een nummer in ben aan het toetsen. :puh:

Verder is het wel een mooie mod.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou ook mooi zijn als de nummers (die je op dat moment geselecteerd hebt) zouden oplichten. Dan raak ik niet zo in de war als ik een nummer in ben aan het toetsen. :puh:

Verder is het wel een mooie mod.

Voor zover ik weet is dat onmogelijk.

Bedankt! ;)

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dat wel enigszins kan hoor. Als je namelijk num lock aan/uit zet, dan kun je met de num-pijltjes de nummertjes selecteren(in plaats van dat je ze met num lock uit/aan, met de num-cijfers intoetst).. Als je ze probeert te selecteren zou er een vierkantje om de geselecteerde toets moeten komen te staan(of iets in die richting). Dat vierkant zal ook wel een texture zijn die per knop anders is. Als je die texture dus veranderd in een toets die opgelicht is, dan heb je al een beetje dit idee... En als die texture voor elke knop hetzelfde is, kun je met een alpha altijd de hele toets op laten lichten, met een klein rondje in het midden zodat het cijfer er nog doorheen komt... Geloof dat als je de toetsen met num-cijfers intoetst, dat de cijfers dan ook oplichten? Niet zeker..

@Hieronder: :7, dat betekend nog niet dat het niet te maken is.. Hoef je in principe alleen maar de texture van die A-knop op te zoeken, alleen dan heb je kans dat die A-knop in elk ander menu ook gelijk vernaait is... Als je 'm even op toetsenbord/muis besturing zet kun je dit wel fixen voor degene die 't graag willen en muis gebruiken.. Die texture van dat vierkantje of wat het ook is kun je vast wel ergens vinden.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dat wel enigszins kan hoor. Als je namelijk num lock aan/uit zet, dan kun je met de num-pijltjes de nummertjes selecteren(in plaats van dat je ze met num lock uit/aan, met de num-cijfers intoetst).. Als je ze probeert te selecteren zou er een vierkantje om de geselecteerde toets moeten komen te staan(of iets in die richting). Dat vierkant zal ook wel een texture zijn die per knop anders is. Als je die texture dus veranderd in een toets die opgelicht is, dan heb je al een beetje dit idee... En als die texture voor elke knop hetzelfde is, kun je met een alpha altijd de hele toets op laten lichten, met een klein rondje in het midden zodat het cijfer er nog doorheen komt... Geloof dat als je de toetsen met num-cijfers intoetst, dat de cijfers dan ook oplichten? Niet zeker..

Ik speel met gamepad, en dan komt er zo'n groene A toets van xbox en moet je met de pijltjes die a toets naar de gewenste toets brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

INTERRESSANT!

niet dus.. ga serieus mods maken.

Je mag denken over mijn mod wat je wil, maar ik zit toch al mooi over de 700 downloads. Dat wil toch wel iets zeggen denk ik.

En het is een van mijn eerste mods.

Link to comment
Delen op andere websites

INTERRESSANT!

niet dus.. ga serieus mods maken.

Je mag denken over mijn mod wat je wil, maar ik zit toch al mooi over de 700 downloads. Dat wil toch wel iets zeggen denk ik.

En het is een van mijn eerste mods.

Gefeliciteerd.

Toch ga ik met Stefan mee. Je mod is in mijn ogen simpel, niet interessant, en ik snap niet waarom de topics met zulke simpele mods zoveel meer reacties krijgen dan het show jou modellen topic..

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

INTERRESSANT!

niet dus.. ga serieus mods maken.

Je mag denken over mijn mod wat je wil, maar ik zit toch al mooi over de 700 downloads. Dat wil toch wel iets zeggen denk ik.

En het is een van mijn eerste mods.

Gefeliciteerd.

Toch ga ik met Stefan mee. Je mod is in mijn ogen simpel, niet interessant, en ik snap niet waarom de topics met zulke simpele mods zoveel meer reacties krijgen dan het show jou modellen topic..

Ik begrijp het. Ik heb de mod eigenljk voor mezelf gemaakt, maar ik wou de rest van de (geïnteresseerde) gtaiv-gamers mee laten genieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze mod vind ik op zich nog wel het releasen waard. Het ziet er mooi afgewerkt uit en wordt mooi gepresenteerd door je screen, en het kan nog wel wat bijdragen aan de game. De standaard cellphones zijn vrij saai en als je veel TBOGT speelt met de missies en andere, komt die nog veel in beeld. Je weet mijn mening over de gouden oorring, maar dit kan ik nog wel smaken.

Misschien moet je eens wat verder proberen te gaan? Auto's modden, mooie kleding textures maken? Alle kleding mods voor IV zijn steeds van erg lage kwaliteit, terwijl IV wel grote textures ondersteunt.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze mod vind ik op zich nog wel het releasen waard. Het ziet er mooi afgewerkt uit en wordt mooi gepresenteerd door je screen, en het kan nog wel wat bijdragen aan de game. De standaard cellphones zijn vrij saai en als je veel TBOGT speelt met de missies en andere, komt die nog veel in beeld. Je weet mijn mening over de gouden oorring, maar dit kan ik nog wel smaken.

Misschien moet je eens wat verder proberen te gaan? Auto's modden, mooie kleding textures maken? Alle kleding mods voor IV zijn steeds van erg lage kwaliteit, terwijl IV wel grote textures ondersteunt.

Ik ben niet geboren om grootschalige mods te ontwerpen... :{ Anderen wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze mod vind ik op zich nog wel het releasen waard. Het ziet er mooi afgewerkt uit en wordt mooi gepresenteerd door je screen, en het kan nog wel wat bijdragen aan de game. De standaard cellphones zijn vrij saai en als je veel TBOGT speelt met de missies en andere, komt die nog veel in beeld. Je weet mijn mening over de gouden oorring, maar dit kan ik nog wel smaken.

Misschien moet je eens wat verder proberen te gaan? Auto's modden, mooie kleding textures maken? Alle kleding mods voor IV zijn steeds van erg lage kwaliteit, terwijl IV wel grote textures ondersteunt.

Ik ben niet geboren om grootschalige mods te ontwerpen... :{ Anderen wel.

Ik ben ook begonnen met texture mods maken voor Vice City hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je er geen zin in hebt is een ander verhaal, maar om grote mods te maken hoef je niet geboren voor te zijn. Bijna iedereen is wel wat kleiner begonnen dan wat ze nu releasen en maken, als je gewoon gaat proberen kom je er wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je er geen zin in hebt is een ander verhaal, maar om grote mods te maken hoef je niet geboren voor te zijn. Bijna iedereen is wel wat kleiner begonnen dan wat ze nu releasen en maken, als je gewoon gaat proberen kom je er wel.

OK ik heb er geen zin in. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...