Jump to content

Metro stations


thew78

Recommended Posts

Hoe kom ik in de metro stations van GTA III? ik speel het nu al een tijdje maar nooit gevonden :N

Alle eilanden vrijspelen, daarna zouden ze geopend moeten zijn. Suuk6, greetings stano666 :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hoe kom ik in de metro stations van GTA III? ik speel het nu al een tijdje maar nooit gevonden :N

Alle eilanden vrijspelen, daarna zouden ze geopend moeten zijn. Suuk6, greetings stano666 :)

Je hoet niet alle eilanden vrij te spellen. :7

Wanneer je naar Statoun Island kan, dan kan je de 2 stations daar en de station in Portland betreden.

Na dat je de laatste eiland hebt vrij gespeeld kan je ook op die peron!

MVG. Kratod

Bewerkt: door Kratod
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan al gelijk in de metrostations maar punt 2 is dat als je op Staunton aankomt er een hek is naar de trap waardoor je dus weer terug moet. Dit zijn de stations uit mij kale bol.

Bijna goed, dit is de juiste.

http://img21.imageshack.us/i/naamloosxvu.jpg/, want de boltje in Staunton island noord wijst een ziekenhuis aan en anders eeen Tunel voor auto's

Maar wel knap gedaan! :tu:

MVG. Kratod

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan al gelijk in de metrostations maar punt 2 is dat als je op Staunton aankomt er een hek is naar de trap waardoor je dus weer terug moet. Dit zijn de stations uit mij kale bol.

Bijna goed, dit is de juiste.

http://img21.imageshack.us/i/naamloosxvu.jpg/, want de boltje in Staunton island noord wijst een ziekenhuis aan en anders eeen Tunel voor auto's

Maar wel knap gedaan! :tu:

MVG. Kratod

Nee want er is ook een station in het zuiden van Staunton Island. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...