Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption Official Launch Trailer online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games de laatste trailer voor de release van het westernspel Red Dead Redemption ontvangen. Het spel speelt zich af in het begin van de twintigste eeuw in het wilde westen van Amerika. Hoofdpersoon John Marston probeert weer enige regels en wetgeving terug te brengen in dit droge en zanderige gebied van Amerika. Het spel wordt door sommigen GTA op een paard genoemd aangezien je vrij tussen de western dorpjes, prairies en bergpassen heen kan galopperen op je paard.

Red Dead Redemption ligt op 21 mei voor zowel Xbox 360 als PlayStation 3 in de winkel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nice, Dit vind ik een van de beste trailers. :*D

Het lijkt erop dat je eerste safehouse een schuurtje zal zijn bij de MacFarlane ranch

Kun je wilde house-parties geven. :puh:

Jammer genoeg is het me niet gelukt om de Limited edition bij Gamemania te pre-orderen :cry:

Maar gelukkig heb ik de gewone versie wel gepre-ordered ^_^

Nog maar 7 daagjes(of eerder) :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb trouwens ook al reclame gezien op tv van dit spel.

Nu is gtagames aan de beurd om een forum te maken voor deze game, of in ieder geval wat.

En met z'n allen hopen dat de pc versie ook snel komt, want dan kan ik hem spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Red Dead Redemption heeft niks met Grand Theft Auto te maken, behalve dat beide door de zelfde maker zijn gemaakt. WikiGTA richt zich vooral op Grand Theft Auto, dus er zal geen walktrough zijn van Red Dead Redemption.

Ik zit al zeker op dit spel te wachten. Het ziet er zeker prachtig uit met het wilde westen in de RAGE engine. Ik heb al een een soortgelijk spel gespeeld genaamd Call of Juarez: Bound in Blood en hoop dat Red Dead Redemption nog beter dan dat spel word. _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Red Dead Redemption heeft niks met Grand Theft Auto te maken, behalve dat beide door de zelfde maker zijn gemaakt. WikiGTA richt zich vooral op Grand Theft Auto, dus er zal geen walktrough zijn van Red Dead Redemption.

Ik zit al zeker op dit spel te wachten. Het ziet er zeker prachtig uit met het wilde westen in de RAGE engine. Ik heb al een een soortgelijk spel gespeeld genaamd Call of Juarez: Bound in Blood en hoop dat Red Dead Redemption nog beter dan dat spel word. _O_

Het maakt ook gebruik van dezelfde engine, en is ook free-roam...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...