Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption Official Launch Trailer online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games de laatste trailer voor de release van het westernspel Red Dead Redemption ontvangen. Het spel speelt zich af in het begin van de twintigste eeuw in het wilde westen van Amerika. Hoofdpersoon John Marston probeert weer enige regels en wetgeving terug te brengen in dit droge en zanderige gebied van Amerika. Het spel wordt door sommigen GTA op een paard genoemd aangezien je vrij tussen de western dorpjes, prairies en bergpassen heen kan galopperen op je paard.

Red Dead Redemption ligt op 21 mei voor zowel Xbox 360 als PlayStation 3 in de winkel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hoe kan RDR nou weer uitgelekt zijn?:duh: Nou ja... Misschien krijg ik net als bij GTA EfLC eerder binnen en als dat zo is, dan zit ik hem over 3 dagen te spelen.:D

Ik hoop ook dat ik hem vroeg kan spelen... Koop je hem op PC/PS3/Xbox360 ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe kan RDR nou weer uitgelekt zijn?:duh: Nou ja... Misschien krijg ik net als bij GTA EfLC eerder binnen en als dat zo is, dan zit ik hem over 3 dagen te spelen.:D

Ik hoop ook dat ik hem vroeg kan spelen... Koop je hem op PC/PS3/Xbox360 ?

PlayStation 3.;) Maar het gaat erom WAAR je hem besteld. Ik heb hem bij Free Record Shop besteld.:puh: Net als toen bij GTA EflC.:engel:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Red Dead Redemption uitgelekt! Over een uurtje of 2 zit ik te spelen.

Meen je niet!:duh: Hoe komt dat?

Heb je nog nooit gehoord van illigaal downloaden?

Ik noem het budget gaming. :dans::puh:

Noem jij ja...:7 Ik ben jaloers...:$

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik noem het budget gaming. :dans::puh:

Noem jij ja...:7 Ik ben jaloers...:$

Niemand houdt je tegen om te gaan spelen?

Ik heb een PS3 en daar is die 'illegale' versie van Red Dead Redemption niet voor.:N Maar het maakt niet zoveel uit... Ik heb zojuist Call Of Juarez: Bound in Blood demo gedownload, omdat er gezegd wordt dat het dus veel weg heeft van elkaar. En inderdaad. Ik vind het sprekend lijken.:D

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat deze trailer er niet speciaal bij moest, we hebben al veel van het spel gezien, dus dit is meer een promotietrailer dan om nog echt wat te laten zien, lol.

Maar het spel ziet er inderdaad wel vet uit ^^. Hopelijk komen de trailers van de nieuwe GTA ook snel na RDR.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat deze trailer er niet speciaal bij moest, we hebben al veel van het spel gezien, dus dit is meer een promotietrailer dan om nog echt wat te laten zien, lol.

Maar het spel ziet er inderdaad wel vet uit ^^. Hopelijk komen de trailers van de nieuwe GTA ook snel na RDR.

Hoop ik ook.:puh: Maar ondertussen vermaken we ons wel met Red Dead Redemption en zijn multiplayer functies.:Y En uiteraard de eventuele meetings van een clan!_O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik noem het budget gaming. :dans::puh:

Noem jij ja...:7 Ik ben jaloers...:$

Niemand houdt je tegen om te gaan spelen?

Ik heb een PS3 en daar is die 'illegale' versie van Red Dead Redemption niet voor.:N Maar het maakt niet zoveel uit... Ik heb zojuist Call Of Juarez: Bound in Blood demo gedownload, omdat er gezegd wordt dat het dus veel weg heeft van elkaar. En inderdaad. Ik vind het sprekend lijken.:D

hoe kan da opelkaar lijken call of juarez is een shooter!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat deze trailer er niet speciaal bij moest, we hebben al veel van het spel gezien, dus dit is meer een promotietrailer dan om nog echt wat te laten zien, lol.

Maar het spel ziet er inderdaad wel vet uit ^^. Hopelijk komen de trailers van de nieuwe GTA ook snel na RDR.

Hoop ik ook.:puh: Maar ondertussen vermaken we ons wel met Red Dead Redemption en zijn multiplayer functies.:Y En uiteraard de eventuele meetings van een clan!_O_

Welke clan :puh:

Ik heb een PS3 en daar is die 'illegale' versie van Red Dead Redemption niet voor.:N Maar het maakt niet zoveel uit... Ik heb zojuist Call Of Juarez: Bound in Blood demo gedownload, omdat er gezegd wordt dat het dus veel weg heeft van elkaar. En inderdaad. Ik vind het sprekend lijken.:D

hoe kan da opelkaar lijken call of juarez is een shooter!

Red Dead Redemption ook hoor. TPS

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...