Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption vanaf nu in de winkel!


Het Western spel Red Dead Redemption ligt vanaf nu in de winkel! Het spel gaat over voormalig voortvluchtige John Marston die zijn leven gebeterd heeft en wil een rustig leven wil leiden. Helaas gaat dat niet zoals hij wil en raakt hij toch weer dankzij federale agenten die hem 'gevraagd' te helpen met het opsporen van misdaad. Net als in Grand Theft Auto IV bepaal je als gamer zelf hoe de verhaallijn in de volledig open speelwereld gaat. Het uitvoeren van missies in de hoofdverhaallijn is noodzakelijk om verder te komen, maar tegelijkertijd is er volop vrijheid om uitgebreid op ontdekkingstocht te gaan en allerlei kleinere missies en opdrachten te doen.

gallery_1_5_37760.jpg

Features

  • Unieke western gameplay in een volledig open, levende speelwereld, geheel in de stijl van Grand Theft Auto IV.
  • Meeslepende verhaallijn met non-lineaire missiestructuur – vrijheid is het sleutelwoord.
  • Moraal- en reputatiesysteem: de speler bepaalt zelf de speelstijl: nobel met veel eergevoel of agressief en de schrik van alles en iedereen. De omgeving past zich op dynamische wijze aan.
  • Spelers kunnen in RPG-stijl 'levellen' door ondermeer wapenuitdagingen (challenges) succesvol uit te voeren. De beloning bestaat uit o.a. nieuwe wapens, nieuwe skins en nieuwe paarden.
  • Keiharde actie inclusief geavanceerd Dead-Eye systeem waarbij de tijd vertraagd wordt en de speler tot in de kleinste details bepaalt hoe hij tegenstanders uitschakelt.
  • Tal van activiteiten spelen zich parallel aan de hoofdverhaallijn af: gokken, duels, jagen op wilde dieren (en de huiden verkopen) en nog veel meer…
  • Sfeervolle soundtrack die het gevoel van het wilde westen op dramatische wijze benadrukt
  • Team based en free for all multiplayer speelmodi met maximal 16 spelers in één sessie inclusief verschillende variaties: van Hold your Own (capture the flag) tot ondermeer Shootout (deathmatch), Gang Shootout (team deathmatch) en Gold Rush (zoveel mogelijk zakken met goud veroveren).

Mocht je het spel al in je bezit hebben en/of vragen hebben over het spel dan kan je vanaf nu terecht in de Red Dead Redemption forum sectie van GTAForum.nl! De echte fans moeten trouwens de website in de gaten houden. We gaan binnenkort fantastische Red Dead Redemption prijzen weg geven!

Red Dead Redemption is vanaf 21 mei verkrijgbaar voor Xbox 360 en Sony PS3 voor de adviesprijs van € 64,99. Bij meeste winkels kan je het spel trouwens goedkoper krijgen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

OT: Ik heb het spel nog niet omdat mijn xbox kapot is maar als die weer gemaakt is zal ik dit spel waarschijnlijk helemaal grijs spelen. :D

Gelukkig duurt dat nooit lang.. Gemiddeld binnen 1,5 week een nieuwe in huis. (Maar zo'n 45% komt gerepareerd terug, de rest krijgt gewoon een nieuwe) :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het spel heeft drie dagen in de kast gelegen, maar nu heb ik eindelijk m'n eerste schreden als John Marston gezet. Dat gaan nog vele leuke uurtjes worden, het ziet er toch maar strak uit hoor :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er uit als een van de beste games ooit gemaakt moet ik eerlijk zeggen. Denk dat hij meer zou verkopen dan GTA IV als Red Dead Redemption ook het vervolg op een verschrikkelijk bekende serie was, het is dat het spel gewoon niet bekend genoeg is, anders zouden veel meer mensen het spel kopen, ik denk meer dan bij GTA IV...

Ik vind het trouwens echt heel erg jammer dat hij niet op de PC uitkomt(in ieder geval, nu nog niet) :(... Anders had ik hem wel gelijk gekocht. Het lijkt me echt een hele leuke game, ondanks dat ik echt heel weinig met het wilde westen heb, en veel meer met auto's...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...