Jump to content

[RDR] Easter Eggs


Rutger.

Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • vice infernusX

    7

  • TekaLoca

    6

  • Gijsso

    5

  • Dr.Oppai

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik niet dar er Easter Eggs of verwijzingen in zitten. Rockstar heeft denk ik een beetje een serieuze game proberen te maken.

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Ik niet dar er Easter Eggs of verwijzingen in zitten. Rockstar heeft denk ik een beetje een serieuze game proberen te maken.

Ja dat is me ook opgevallen. Volgens mij wil R* je echt inleven in deze game en heeft er geen EE in gestopt.

Jammer :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt een easteregg maar toen ik in een cafe binnenstapte, zei iemand: Rock-'n-roll.

Alleen dat klopt niet echt want rock kwam pas rond de jaren 1950/1960 op en het spel speelt zich af in 190-

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien er geen Wiki van RDR is begrijp ik niet wrm er een EE topic is.

De mogelijkheid om gevonden geinigheden te delen met de rest van de community?

Er is nu toch een subforum, dan kunnen we er beter gebruik van maken en informatie delen, wat dan ook, zolang het maar nuttig is.

igi0n, het spel speet zich af in 1911 dacht ik ergens te hebben gezien ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, R* heeft er een serieuzere game van gemaakt, dat zie je ook aan de characters. Alhoewel de naam 'West Dickens ik toch een beetje een EE vind

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, R* heeft er een serieuzere game van gemaakt, dat zie je ook aan de characters. Alhoewel de naam 'West Dickens ik toch een beetje een EE vind

Dick is gewoon een hele normale naam in USA. Dat is echt geen EE. Als het nou West Cock was, dan misschien wel. Maar ga eens naar cijfers zoeken. Ik heb het spel zelf niet, maar ik denk wel dat er op een paar plaatsen heel subtiel 69 staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, R* heeft er een serieuzere game van gemaakt, dat zie je ook aan de characters. Alhoewel de naam 'West Dickens ik toch een beetje een EE vind

Dick is gewoon een hele normale naam in USA. Dat is echt geen EE. Als het nou West Cock was, dan misschien wel. Maar ga eens naar cijfers zoeken. Ik heb het spel zelf niet, maar ik denk wel dat er op een paar plaatsen heel subtiel 69 staat.

Mensen, ken je geschiedenis. Ooit gehoord van Charles Dickens?

Overigens is West Dickens een Engelsman, als ik het goed heb.

Ik heb wel wat verwijzingen naar GTA (IV) gezien in cut-scenes, maar kan nu even geen voorbeelden geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...