Jump to content

[RDR] Easter Eggs


Rutger.

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • vice infernusX

    7

  • TekaLoca

    6

  • Gijsso

    5

  • Dr.Oppai

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een kleine verwijzing naar de gelijknamige film is de Missie: "My Sister's Keeper', maar niet echt EE-achtig

Maar voor de rest ben ik op kleine vrij standaard R*-grapjes na, vrij weinig EE tegen gekomen, maar door de toon van het verhaal, mis ik ze eigenlijk niet...

Link to comment
Delen op andere websites

In multiplayer zit een zombie horse. Ik weet niet hoe je eraan kan komen ze zeggen door een mod. Maar hij mist ze onderkaak ze rechterbeen en er steekt een bot door ze hooft en hij heeft veel bloed.

Link to comment
Delen op andere websites

In multiplayer zit een zombie horse. Ik weet niet hoe je eraan kan komen ze zeggen door een mod. Maar hij mist ze onderkaak ze rechterbeen en er steekt een bot door ze hooft en hij heeft veel bloed.

Er is een mod van een zombie paard op de xbox 360 versie, maar dat paard ziet er wel anders uit dan dat jij beschreef. :puh:

http://www.youtube.com/watch?v=T7TR79BljSw

Link to comment
Delen op andere websites

Op Red Dead wiki staan een aantal Easter eggs, eentje daarvan is wel goed bedacht:

in een graf bij Blackwater ligt ene Harrison Cherry, die volgens de grafsteen stierf in 1968, wat zou betekenen dat hij 54 jaar na het spel is gestorven :Y

T'zou een spelfoutje kunnen zijn, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gecontroleerd en het klopt inderdaad! Als je de kaart ondersteboven houdt, lijkt het inderdaad net op een steen die aan een heleboel touwtjes hangt :tu:

PS: Bij de Hanging rock hangt ook een strop, maar misschien is het een beetje dubbelzinnig bedoeld

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een leuke Easter Egg die je altijd kan vinden, is in de krant. Aan de rechtse kant heb je een stukje krant met allemaal verschillende artikelen. Reclame, overlijdingsbericht, wedstrijden, vanalles. Helemaal rechtsonder, het laatste bericht, daar staat altijd, in elke andere editie, een mooie zin. Je leest er zo overheen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel de ingame kranten :duh: Op de Rockstar Social Club, links, daar staan die cheats. Die zijn natuurlijk door R* op de site gezet. Maar in de INGAME kranten helemaal RECHTSONDER, daar staan goede zinnen. Echte Eastereggs.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...