Jump to content

[RDR] Leuke gebeurtenissen die je hebt meegemaakt


PowerPats

Recommended Posts

Hier kan je dus dingen posten die je hebt meegemaakt ik neem aan met alle random events die RDR heeft dat iedereen wel iets vreemds, grappigs enz heeft meegemaakt.

Ik begin wel, Gister nam ik een taxikoets naar Armadillo, en het wou de spoorwegovergang oversteken net toen er een trein aan kwam. De hele koets met paarden glitchte in de trein en het zag er echt heel raar uit. Toen maar snel reis geskipt om vreemde dingen te voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • viccard

    12

  • PowerPats

    10

  • End Of The Riot

    8

  • TekaLoca

    8

Niet echt één specifiek ding, maar meerdere. Want ze hebben echt aandacht aan de details besteedt. Dingen zoals een sheriff die een wanted poster ophangt. En als je een missie om 10:00-17:00 kan doen, komt die persoon om 10:00 ook echt naar buiten lopen, of hij/zij komt op de plek aanlopen.

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Was wel leuk ik zat vandaag op de trein een beetje rond te lopen en ik klom op het dak van de laatste wagon en ik zag allemaal wolven de trein achtervolgen. Volgens mij vonden ze de passagiers in de wagons een makkelijke snack.

Dus ik dead eye gebruiken en al die wolven afschieten, Echt geweldig al die random events die helemaal niet scripted aanvoelen of zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag 2 random events in elkaar glitchen. Een stel Mexicaanse rebellen waarop geschoten werd en tegelijkertijd een stel wolven die iemand aanvielen. Het zag er ook nogal raar uit toen iedereen op de wolven ging schieten :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe ik gwn voor een persoon stond die me wou afschieten, entoen ik hem wou afknallen kwam er soortvancutscene waar John zn shotgun neemt , hy plakt het geweer tegen zn buik en knalt die gast af. Endan vliegt die gast daar :$

Vondk wel leuk XD

Link to comment
Delen op andere websites

Net in Mexico aangekomen en het gitaar liedje wat je hoort terwijl je met je paard door Mexico rijd is echt Episch. gewoon kippenvel. _O_

Iemand die zich afvraagt wat de naam van het liedje is.

far away-jose gonzalez

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rende over het spoor heen bij armadillo op mijn paard, alleen mijn stamina was op dus dat paard gooide me ervan af. Too bad kwam er een trein aan en rende ik snel het spoor af in de hoop dat mijn paard dat ook deed. Niet dus :(.

De rest raad je zelf wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Net in Mexico aangekomen en het gitaar liedje wat je hoort terwijl je met je paard door Mexico rijd is echt Episch. gewoon kippenvel. _O_

Iemand die zich afvraagt wat de naam van het liedje is.

far away-jose gonzalez

Mee eens, als je cheat met pokeren dat mensen daarna een duel met je aangaan als ze je snappen.

@: Ik wilde een stranger helpen dus ik stap van mijn paard. Zegt hij Imbeciel! en pakt mijn paard en gaat ervandoor. Ik was wel verblufd. :D

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

ik zat in de trein om naar mexico te gaan.

dus ik ontdekte dat je uit het raam kan schieten dus dat doe ik.

deed ik het lang val ik er uit :puh:

Mee eens, als je cheat met pokeren dat mensen daarna een duel met je aangaan als ze je snappen.

@: Ik wilde een stranger helpen dus ik stap van mijn paard. Zegt hij Imbeciel! en pakt mijn paard en gaat ervandoor. Ik was wel verblufd. :D

als je snel bent moet je paard terug fluiten de ''boef'' gaat eraf en kun je vastbinden en je paard komt terug :D

Bewerkt: door Vice-King
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam iemand tegen waarvan ze wagen was gestolen. Dus ik erachteraan en die wagen gepakt. Toen ik weer terug reed naar die man zag ik niet dat er in de bosjes een steen lag. Ga ik echt 1 meter voor die man keihard op me muil, die hele wagen kapot en die man lag onder de wagen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...