Jump to content

[RDR] Leuke gebeurtenissen die je hebt meegemaakt


PowerPats

Recommended Posts

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • viccard

    12

  • PowerPats

    10

  • End Of The Riot

    8

  • TekaLoca

    8

  • 4 weken later...

Ik haalde eens met mijn paard de trein in, sprong op de trein en klom op het dak. Vanaf daar zag ik mijn paardje eenzaam en alleen naast het spoor staan en de afstand tussen mij en mijn paard werd steeds groter. Toen besloot ik dat het wel leuk zou zijn als mijn paardje de trein achterna liep dus floot ik.

Het paardje kwam er natuurlijk aanrennen en hij kwam steeds dichter naar mij en de trein toe, maar op een gegeven moment reed de trein een hoge houten brug over dat een flauwe bocht maakte (vlak voor de tunnel op het traject Armadillo-MacFarlane's Ranch vanuit Armadillo). Het paard bleef wel gewoon op het spoor rennen, tot op een moment dat de trein dus al ver in de bocht zat en mijn paard de bocht af wilde snijden...

Ju kunt het wel raden, het paard liep van het spoor af en donderde het ravijn in... :{

Gek paard :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haalde eens met mijn paard de trein in, sprong op de trein en klom op het dak. Vanaf daar zag ik mijn paardje eenzaam en alleen naast het spoor staan en de afstand tussen mij en mijn paard werd steeds groter. Toen besloot ik dat het wel leuk zou zijn als mijn paardje de trein achterna liep dus floot ik.

Het paardje kwam er natuurlijk aanrennen en hij kwam steeds dichter naar mij en de trein toe, maar op een gegeven moment reed de trein een hoge houten brug over dat een flauwe bocht maakte (vlak voor de tunnel op het traject Armadillo-MacFarlane's Ranch vanuit Armadillo). Het paard bleef wel gewoon op het spoor rennen, tot op een moment dat de trein dus al ver in de bocht zat en mijn paard de bocht af wilde snijden...

Ju kunt het wel raden, het paard liep van het spoor af en donderde het ravijn in... :{

Gek paard :puh:

leeft die nog ? :puh:

een rare glitch

ik was bij fort mercer, ik zag er een zombie staan ik rende naar hem toe was het gewoon een mens met het uiterlijk van een zombie :puh:

ik schoot hem dood toen werden de bewakers van fort mercer boos

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Undead Nightmare bij de sherrif naar binnen gegaan en toen was ik binnen en stond die sherrif daar maar. Wilde ik naar buiten was de deur op slot. :ch:

Toen schoot ik op hem maar ging hij niet dood en hij begon natuurlijk ook op mij te schieten, 3x raden wie dood ging... :{

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik had gericht op een man en toen ging ik weg toen stopte ik om een bloem te plukken stap ik weer op me paard en die man komt er aan lopen en gooit me van mijn paard af. (die heeft wel heel lang moeten lopen zeg :schater: )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind het toch altijd om samen met zo'n man bloemetjes te gaan zoeken in Tall Trees.

De eerste keer toen ik hem ontmoette kwamen er echter opeens 2 beren die de arme man doodsloegen.

Resultaat: Ik heb iedere Beer die ik vond, afgeknalt met mijn Semi-Automatic Shotgun :7

2de keer toen ik hem ontmoette ging hij niet dood, maar kwamen er van die Boars (Zwijnen) en die beukte mij de hele tijd omver :duh:

De man had gewonnen en ik niet :7 maar mij maakte het niet uit want ik had toch genoeg geld :)

Kvind het ook altijd wel leuk om te gaan Bounty Hunten. Best spannend + je verdient er wat mee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik zat undead nightmare te spelen (had hem net uit gespeeld) en ik had een eenhoorn gevangen, maar ik vond hem K*t en ik dode hem en in eens vloog hij weg als hij bezeten was geniaal van R* :7:7:7:7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...