Jump to content

[RDR] Leuke gebeurtenissen die je hebt meegemaakt


PowerPats

Recommended Posts

Bericht weergeven Flitskikker zei op 7 juni 2010 - 10:05 :

Ik zag een vrouw huilen bij een dode man, waarna die vrouw zichzelf vervolgens door haar hoofd schoot. :cab:

had ik ook gezien, maar inplaats van een pistool dronk de vrouw een flesje vergif waarna ze neerviel.

Wow, Romeo en Julia? Waar zag je die? Dat heb ik nog niet meegemaakt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • viccard

    12

  • PowerPats

    10

  • End Of The Riot

    8

  • TekaLoca

    8

Ik kwam gisteren in de North enkele personen (waaronder een non) tegen die mij herkenden en mij bedankten met een gift. :)

North???

Ik zag een vrouw huilen bij een dode man, waarna die vrouw zichzelf vervolgens door haar hoofd schoot. :cab:

Ik zag een vrouw huilen bij een dode man, waarna die vrouw zichzelf vervolgens door haar hoofd schoot. :cab:

had ik ook gezien, maar inplaats van een pistool dronk de vrouw een flesje vergif waarna ze neerviel.

Waar kun je die mensen vaak vinden. Ik zoek overal maar kan ze nergens vinden :(

Het ontmoeten van die mensen gebeurd in het North gedeelte. Merendeels in Blackwater.

Wat die vrouw bij die dode man betreft, heb ik (zelfs via red dead eye) zijn pistool uit zijn handen te schieten maar het lukt niet. Je kan dus alleen maar helpeloos toezien hoe de vrouw zich van het leven berooft.

Dat deed ik ook, ik zag helemaal niks :ch:

Nouja, misschien kom ik ze ooit nog tegen

Meestal kom je ze tegen in het zuiderse deel van de North.

Neem de zuiderste weg van Blackwater naar het union gedeelte.

Gisteren heb ik tijdens mijn strooptocht een paard met ruiter over een paard met kar zien lopen. Eerste dacht ik dat ze elkaar wel zouden ontwijken maar opeens stond die paard met ruiter bovenop de kar. Leuk was de reactie van de ruiter. Hij stapte van zijn paard en liep gewoon weg.

>>> Door Visser23: Tripplepost samengevoegd. Gebruik volgende keer de Edit-Knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam echt iets vaag tegen vandaag. :7

Ik reed door een open veld ineens zie ik een tentje en 2 manen eentje is bezig met dynamiet te verslepen en de andere is wat aan het sleutelen met dat dynamiet ineens vraag die gast aan zijn vriend heb jij een vuurtje voor mijn sigaret die gast geeft dat en BOEM alles ontploft en ik stond natuurlijk weer lekker dichtbij dus was ik dood. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dan! Ik had dus een wanted levend gevangen(400 dollar) alleen toen sprong mn paard van een iets te hoge rots en ging ie dood :cry:

Toen moest ik die man lopend vervoeren, en ik moest de half mexico doorkruizen :duh:

En er kwamen de hele tijd van die hulpjes van die wanted om hem te bevrijden, die moest ik dus de hele tijd afknallen.

UITEINDELIJK kon ik een paard vangen en ben ik weggereden

Heeft me wel zeker een kwartier gekost

Ojaa, en ik had een trein berooft(bestuurder dood geschoten) en hij stond dus stil, en toen kwam die andere trein

Ik maakt me klaar voor de grote BOEM :dans:

Hij reed gewoon door de andere heen :ch: :ch: :ch: :ch: :ch:

Bewerkt: door viccard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam echt iets vaag tegen vandaag. :7

Ik reed door een open veld ineens zie ik een tentje en 2 manen eentje is bezig met dynamiet te verslepen en de andere is wat aan het sleutelen met dat dynamiet ineens vraag die gast aan zijn vriend heb jij een vuurtje voor mijn sigaret die gast geeft dat en BOEM alles ontploft en ik stond natuurlijk weer lekker dichtbij dus was ik dood. :7

Haha dat heb ik vandaag ook gezien, in de woestijn naast Escalera. Ik zag ze ook prutsen met dynamiet en vlak nadat ik wegging hoorde ik een grote knal. Toen ik achter me keek zag ik die mannetjes door de lucht vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dan! Ik had dus een wanted levend gevangen(400 dollar) alleen toen sprong mn paard van een iets te hoge rots en ging ie dood :cry:

Toen moest ik die man lopend vervoeren, en ik moest de half mexico doorkruizen :duh:

En er kwamen de hele tijd van die hulpjes van die wanted om hem te bevrijden, die moest ik dus de hele tijd afknallen.

UITEINDELIJK kon ik een paard vangen en ben ik weggereden

Heeft me wel zeker een kwartier gekost

Ojaa, en ik had een trein berooft(bestuurder dood geschoten) en hij stond dus stil, en toen kwam die andere trein

Ik maakt me klaar voor de grote BOEM :dans:

Hij reed gewoon door de andere heen :ch: :ch: :ch: :ch: :ch:

je kon gewoon een andere paard terug fluiten

Link to comment
Delen op andere websites

Dat had ik ook een keertje dat ik moest lopen met zo'n bounty op m'n rug. Mijn paard stond op een heuvel(Ik wou het evve allemaal in Stealth doen) en kon niet bij mij komen toen ik steeds fluitte :duh:

Uiteindelijk ben ik gesneuveld :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

een grote glitch in de missie waar je konijntjes moet afschieten.

ze glichten in het hekje waar ze toen vast zaten

ik deed daarnet deze missie en toen zaten de konijntjes ook vast.hoe moet je de missie dan uitspelen? :?

edit: al opgelost. heb gewoon alle konijntjes neergeschoten voor ze in het hek glitchten. :tu:

Bewerkt: door aelias
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...