Jump to content

[RDR] Leuke gebeurtenissen die je hebt meegemaakt


PowerPats

Recommended Posts

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • viccard

    12

  • PowerPats

    10

  • End Of The Riot

    8

  • TekaLoca

    8

lol of hebben jullie wel eens vliegende mensen gezien of vliegende herten? of dat een missie character in een hond veranderd ;p had ik op youtube gezien

Waar is dat character dat in een hond veranders? Hoe heet dat filmpje? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

er kwam zoon man naar mij toe dat zijn vriend word opgehangen

dus ik help hem was ook geluk

toen schoot die man die vriend neer crazy.gif

of wat er gister was gebeurd

zo man kwam met : help mister, my horse is....... maar ik zag een beer achter hem die hem aanviel in 1 klap dood

mijn broertje lachte zich kapot

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ikging ff beren hunten voor Achievement Manifest Destiny. Was succesvol. :klap:

Maar opeens had ik door dat ik op spawn-plek zat van beren en dat liep niet succesvol af :bonk:

Op die manier kan je veel geld verdienen. Meestal als je een beer dood schiet en je stroopt hem meteen en blijft even op die plek komt er weer een nieuwe aan. En hoe meer je er schiet hoe meer er komen. Dit is ook zo met andere roofdieren. Maar je houd het vaak niet heel lang op de zelfde plek vol. Moest het laatst opnemen tegen 6 beren. Uiteindelijk gelukt, zwaar gewond dat ik was, toen bleek er nog 1 van achter te komen :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ikging ff beren hunten voor Achievement Manifest Destiny. Was succesvol. :klap:

Maar opeens had ik door dat ik op spawn-plek zat van beren en dat liep niet succesvol af :bonk:

Op die manier kan je veel geld verdienen. Meestal als je een beer dood schiet en je stroopt hem meteen en blijft even op die plek komt er weer een nieuwe aan. En hoe meer je er schiet hoe meer er komen. Dit is ook zo met andere roofdieren. Maar je houd het vaak niet heel lang op de zelfde plek vol. Moest het laatst opnemen tegen 6 beren. Uiteindelijk gelukt, zwaar gewond dat ik was, toen bleek er nog 1 van achter te komen :ch:

Ikhad toen heel veel geld ja , dat is waar :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb al 2 keer een koe vlak voor me zien dood vallen omdat ze af een klif waren gevallen tijdens de ganghideout Pike's Basin in multiplayer. :7

Komt ook altijd zo onverwachts. :7

Nog nooit gezien, van waar kom je dan precies lopen? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook al regelmatig gezien. :7 Als je van MacFarlane's Ranch komt, heb je daar na een klein stukje een smal paadje naar rechts, naar Pike's Basin. Daar spawnen ze soms bovenaan de berg en vallen ze naar beneden. Of ze lopen gewoon lomp recht de afgrond in. :7

Bewerkt: door Sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...