Jump to content

[Stelling w11] RDR is beter dan GTA IV


Fiegel5

Recommended Posts

Een pittige deze week, want is RDR nu het nieuwe prachtexemplaar van Rockstar? Is hij beter als GTA IV, of juist niet? En zo ja, in welke opzichten is hij dan beter?

De stelling:

Red Dead Redemption is beter dan GTA IV

[Hoofdtopic]

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Het is altijd nog beter dan :7

OT: Ik denk het wel, ik hebt het nog niet gespeeld, maar als ik mensen hoor. Maar dat heeft wel een goede rede. Van GTA IV werd er veel meer verwacht dan van RDR. GTA IV zou de nieuwe GTA SA zijn, nog meer mogelijkheden en veel realistischer. Je kon praktisch alles. En toen het eenmaal uitkwam, viel het veel mensen tegen omdat het geen GTA SA was (ik hoor niet bij die groep, ik vind IV echt geweldig). RDR heeft dat allemaal niet, dus kan het bijna niet tegenvallen, want er is niks mee te vergelijken (Oké, Red Dead Revolver, maar dat schijnt gigantisch geflopt te zijn, misschien door de launch van GTA SA).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind van wel, want je kan er veel doen (poker, cinema,...) En de online is ook top (Free-mode)... Wat Gijsso zegt is wel waar, maar ik vind het verhaal van RDR ook beter, integenstelling tot GTA IV...

Link to comment
Delen op andere websites

Momenteel komt het in de buurt, ik merk al dat er enorm veel mogelijkheden zijn om je tijd te verdoen dmv missie's, zijmissie's... jagen en andere kleine dingetjes die het wel leuk maken.

Momenteel is IV dus nog altijd beterr voor mij, maar ik ben nog niet zo ver in het spel... dus hoogstwaarschijnlijk komt dat nog wel. Gewoon het feit dat er dieren in het spel zitten is al een toppunt, want zeg nu zelf: 'Het is toch leuk om te gaan jagen in de uitgestrekte vlaktes en afgelegen rotspartijen die RDR wel rijk is :D '. Maar momenteel haalt hij het nog niet... afwachten dus en ondertussen: genieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet echt. Voor een groot gedeelte ben ik het met Gijsso eens.

En ik mag de hoofdpersonage van RDR wel maar soms dan wordt ik evve moe van die vroegere tijden en dan wil ik toch wel evve TBoGT spelen ^_^

De map van RDR vind ik even goed als die van IV, de graphics zijn beter dan IV en de Gameplay lijkt me bij RDR ook beter alsnog ben ik er niet over uit wat ik leuker vind :N

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan meer doen buiten missies om. Rockstar heeft zich 100% ingezet om de wereld zoveel mogelijk te laten leven, en dat is goed. Een sherrif die een "Wanted" poster ophangt, mensen die paardrijden... Het is allemaal geweldig. Maar toch vind ik het spel niet beter. Ik weet niet waarom...

Link to comment
Delen op andere websites

Is moeilijk te zeggen, Toen ik net gta iv had vond ik dat echt helemaal geweldig en het was voor mij de beste game ooit. Maar na een maand verveelde ik me alweer.

Met RDR heb ik het gevoel dat ik na 3 maanden nog steeds speel. Dus ik ga uiteindelijk voor RDR ook omdat er veel meer te doen is. En omdat ik wel hou van het cowboy sfeertje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik vind RDR beter.:Y Aangezien ik GTA IV nou wel onderhand ken...:7En de map van RDR is enorm. Dat geeft je een enorme vrijheid.:puh:

Daar heb je helemaal gelijk! ;) GTA IV begint nu wel wat te vervelen en bij RDR is echt veel te doen. Ik vind het wel jammer dat RDR zo'n korte Storyline is. Je kan met RDR lekker Hideouts, Stangers, Jobs enz. doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...