Jump to content

GTA Advance in 3D?


Dotz

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    8

  • Dotz

    8

  • GuitarGuy666

    5

  • Nissan

    3

Over graphics. Kijk het ook wilt ook wel eens wat, Maar ok de menst wilt duidelijk zien wat wat is. Het is dus erg onhandig als je moeilijk ziet wat wat is.

Hier begrijp ik even niets van :clown:

Ik denk dat het zo is:

Over graphics. Kijk het oog wilt ook wel eens wat, Maar ook de mens wilt duidelijk zien wat wat is. Het is dus erg onhandig als je moeilijk ziet wat wat is.

Hij bedoelt dat je nog altijd moet zien dat een geweer een geweer is, (voorbeeld) en ddat het door die graphics niet duidelijk is. Alhoewel ik daar anders over denk.

Het is de kwaliteit van youtube niet de game, die is scherper van kwaliteit .

Ik liep al 'n tijdje rond met 't idee waarom R* GTA Advance niet 3D heeft gemaakt.

''Vanwege de beperkte capaciteiten van de Gameboy Advance.'' luidt dan het antwoord.

Maar de Gameboy Advance-versie van Driv3r is wel in 3D.

Waarom zou het Ubisoft wel lukken, en R* Digital Eclipse niet?

*Filmske*

Zelf heb ik de game nooit gespeeld, maar ik ga Driv3r toch halen voor de vakantie.. denk ik :*D

Wat denken jullie hiervan?

Om hier op terug te komen, als Driv3r op de Gameboy koopt zal ik als ik jou was eerst even wat reviews op Gamespot,GameFAQS doorlezen of de game op emulator een uitproberen ofzo. Het is opzich geen slechte game, aleen is D2 Advance beter. Maar je moet maar kijken wat je doet .

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk inderdaad dat het om de graphics gaat. Als je kijkt naar Driv3r op de Advance... Dat lijkt mij meer een wannabe-3d spel dan echt 3d. Als je b.v. kijkt naar de auto's: Ziet dat er uit als een model? Of ziet dat er uit als een aantal 360 graden-draai foto's van een model? Weet zeker dat daarbij dezelfde techniek is gebruikt als bij die arcade-race spelletjes op internet(van die spelletjes met een nagenoeg rechte weg, waarbij je meer het idee hebt dat de stad zelf beweegt dan dat de auto rijdt)... Gewoon een 3d model van een auto uit Driv3r... 360 graden draaien, en onderweg een aantal foto's maken. Je ziet die auto's niet voor niets zo stotterend draaien steeds. Klinkt misschien gek voor sommigen, aangezien dit in mijn ogen bij Driv3r wel heel goed gesynced is(De auto waar je in rijdt draait ten alle tijden perfect mee met het camerastandpunt en met de bocht enzo), maar soms zie je gewoon aan het overige verkeer dat ze verkeerd schuin staan... Het character model is echter weer wel 3d volgens mij.

Als ik dan kijk naar GTA Advance... Tuurlijk, die auto's zijn niet echt 100% 3d, maar GTA probeert dat ook niet te laten lijken. Daarbij ben je in GTA Advance niet eens zeker of het nou 3d of niet 3d auto's zijn, want als je door de bocht gaat zie je duidelijk de auto een beetje schuin leunen... Driver probeert mensen te laten denken dat het 3d auto's zijn, terwijl het gewoon een plaatje is, en dat is soms nog duidelijk te zien ook. Waarom Driv3r geen full 3d models gebruikt? Omdat de Advance dat net niet aankan, een 3d stad kan nog net, ene 3d character kan ook nog, maar alle auto's full 3d haalt hij net niet.

Omdat Digital Eclipse dan toch liever helemaal 2d auto's wil, zoals in GTA 2, en omdat dat waarschijnlijk handiger speelt op de Gameboy Advance, hebben ze voor top down gekozen. Overigens zijn ook in GTA Advance de gebouwen 3d, over de auto's ben ik niet zeker... Denk dat die 2e zijn maar je weet het nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik dan kijk naar GTA Advance... Tuurlijk, die auto's zijn niet echt 100% 3d, maar GTA probeert dat ook niet te laten lijken. Daarbij ben je in GTA Advance niet eens zeker of het nou 3d of niet 3d auto's zijn, want als je door de bocht gaat zie je duidelijk de auto een beetje schuin leunen... Driver probeert mensen te laten denken dat het 3d auto's zijn, terwijl het gewoon een plaatje is, en dat is soms nog duidelijk te zien ook. Waarom Driv3r geen full 3d models gebruikt? Omdat de Advance dat net niet aankan, een 3d stad kan nog net, ene 3d character kan ook nog, maar alle auto's full 3d haalt hij net niet.

Maar waarom denk jij dat Rockstar niet probeerde GTA Advance 3D te laten lijken en ubisoft Driv3r wel....Kan net zo goed andersom zijn geweest ?

Tuurlijk D3 heeft er meer van weg, maar als je er over nadenkt, zegt dat nog niets .

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk inderdaad dat het om de graphics gaat. Als je kijkt naar Driv3r op de Advance... Dat lijkt mij meer een wannabe-3d spel dan echt 3d. Als je b.v. kijkt naar de auto's: Ziet dat er uit als een model? Of ziet dat er uit als een aantal 360 graden-draai foto's van een model? Weet zeker dat daarbij dezelfde techniek is gebruikt als bij die arcade-race spelletjes op internet(van die spelletjes met een nagenoeg rechte weg, waarbij je meer het idee hebt dat de stad zelf beweegt dan dat de auto rijdt)... Gewoon een 3d model van een auto uit Driv3r... 360 graden draaien, en onderweg een aantal foto's maken. Je ziet die auto's niet voor niets zo stotterend draaien steeds. Klinkt misschien gek voor sommigen, aangezien dit in mijn ogen bij Driv3r wel heel goed gesynced is(De auto waar je in rijdt draait ten alle tijden perfect mee met het camerastandpunt en met de bocht enzo), maar soms zie je gewoon aan het overige verkeer dat ze verkeerd schuin staan... Het character model is echter weer wel 3d volgens mij.

[...]

Euh, dus? Dat is toch niet erg?

1973, waarom raad jij Driver 2 aan boven Driv3r?

Ik heb net de Driver 2 review van GBAParty gelezen en dit was de conclusie:

Je hebt het al gemerkt, dit is geen game die je in je collectie wilt. Deze game is zelfs het huren niet waard. Wanneer je deze game ooit eens tegenkomt een gameshop (wat zelden gebeurd), haal dan de cartridge uit het doosje en vermorzel hem zodat hij niet meer speelbaar is. Ik weet niet of deze game wel past voor de Game Boy Advance. Atari had eigenlijk geen andere optie dan het allemaal in 3D te zetten. Van een 2D Driver game zou er toch niets geworden zijn. Deze beperking heeft niet alleen de graphics naar beneden gehaald, maar ook bepaalde gameplay elementen. Mocht het een mooie 3D game zijn, zou het misschien mogelijk geweest zijn om een goed schietsysteem in het spel te verwerken. Misschien zou deze game beter op de Nintendo DS komen die wel mooie 3D graphics produceert.

Conclusion

Never nooit niet in huis halen!

Dat voorspelt weinig goeds? :{

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk inderdaad dat het om de graphics gaat. Als je kijkt naar Driv3r op de Advance... Dat lijkt mij meer een wannabe-3d spel dan echt 3d. Als je b.v. kijkt naar de auto's: Ziet dat er uit als een model? Of ziet dat er uit als een aantal 360 graden-draai foto's van een model? Weet zeker dat daarbij dezelfde techniek is gebruikt als bij die arcade-race spelletjes op internet(van die spelletjes met een nagenoeg rechte weg, waarbij je meer het idee hebt dat de stad zelf beweegt dan dat de auto rijdt)... Gewoon een 3d model van een auto uit Driv3r... 360 graden draaien, en onderweg een aantal foto's maken. Je ziet die auto's niet voor niets zo stotterend draaien steeds. Klinkt misschien gek voor sommigen, aangezien dit in mijn ogen bij Driv3r wel heel goed gesynced is(De auto waar je in rijdt draait ten alle tijden perfect mee met het camerastandpunt en met de bocht enzo), maar soms zie je gewoon aan het overige verkeer dat ze verkeerd schuin staan... Het character model is echter weer wel 3d volgens mij.

[...]

Euh, dus? Dat is toch niet erg?

1973, waarom raad jij Driver 2 aan boven Driv3r?

Ik heb net de Driver 2 review van GBAParty gelezen en dit was de conclusie:

Je hebt het al gemerkt, dit is geen game die je in je collectie wilt. Deze game is zelfs het huren niet waard. Wanneer je deze game ooit eens tegenkomt een gameshop (wat zelden gebeurd), haal dan de cartridge uit het doosje en vermorzel hem zodat hij niet meer speelbaar is. Ik weet niet of deze game wel past voor de Game Boy Advance. Atari had eigenlijk geen andere optie dan het allemaal in 3D te zetten. Van een 2D Driver game zou er toch niets geworden zijn. Deze beperking heeft niet alleen de graphics naar beneden gehaald, maar ook bepaalde gameplay elementen. Mocht het een mooie 3D game zijn, zou het misschien mogelijk geweest zijn om een goed schietsysteem in het spel te verwerken. Misschien zou deze game beter op de Nintendo DS komen die wel mooie 3D graphics produceert.

Conclusion

Never nooit niet in huis halen!

Dat voorspelt weinig goeds? :{

Ik heb altijd goeie resultaten met oude Race/Driving games, ik zeg dat beide versies (PS1, GBA) goed genoeg zijn om in huis te halen. Maar je moe zelf maar kijken.

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik toch benieuwd ben naar jullie mening heb ik een poll toegevoegd aan het topic! :D

Die optie kan ik dus niet vinden? Hoe voeg je op dit forum een poll toe aan een topic ná het posten van het topic? Het is toch niet zo dat een forum als GTAforum deze functie niet beschikt? :ch:

Die optie was er wel! Ik had er dus gewoon overheen gekeken. Maar GTA Advance heeft ook een zo'n waardeloze besturing! Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik de pc-besturing van GTAI & 2 gewend ben.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Al lijkt het me leuk dat GTA Avands 3D is, vind ik het er veschrikelend.

Ik keek naar driver en kreeg best wel pijn aan m'n ogen, het ziet er niet uit. :bonk:

Doe mij dan die saaie beelden van deze GTA! :klap:

MVG. Kratod

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik keek naar driver en kreeg best wel pijn aan m'n ogen, het ziet er niet uit. :bonk:

Dat ligt niet aan Driv3r, dat ligt aan jouw ogen.

Doe mij dan die saaie beelden van deze GTA! :klap:

En om welke reden is deze GTA saai? Of heeft hij saaie beelden? Druk je beter uit en beargumenteer je stelling.

Ik heb ff gegoogle'd en dit is driver ;)

Omg, moet je daarvoor googlen? En daarbij, kun jij wel lezen?

Kijk

even ;) .

Dat is de Driv3r GBA Trailer, Dus ?

Dat lijkt me onwaarschijnlijk, je ziet nergens de naam van Ubisoft? Ook zie je geen leeftijdsrating, releasedatum en ''Van-de-makers-van''-tekstje.. Wat ik in een game als Driv3r toch wel zou verwachten?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...