Jump to content

Staunton Lift Bridge Secret


Dotz

Recommended Posts

Staunton Lift Bridge Sectret



Rijd vanuit Shorsides Vale over de Staunton Lift Bridge. Rijdt nog over het ''lift''-gedeelte heen maar rem meteen als je dat gepasseert bent. Denk eraan dat je op de wagen moet klimmen dus hij moet niet te hoog zijn, echter is het ook niet makkelijk als hij zo laag is als de banshee. Parkeer de wagen vervolgens zoals hieronder aangegeven. Let erop dat het exact dezelfde locatie is.

Klim op de wagen, en spring vervolgens verder op het beton, neem 'n kijkje om de hoek. En kijk wat er verschijnt! :cab: Een ''loopgedeelte/geval/brug/dingzo/ja''. Spring erop. Je bent nu op een hele goede plaats om te sniperen en politie helikopters te spotten en/of neer te halen!

92bluewalk2.jpg93bluewalk3.jpg

Tips

• Ga hier niet heen als je minder dan 5 hitpoints over hebt, deze zul je namelijk nodig hebben voor het overleven van de sprong :duh:

Ik weet overigens niet of dit al algemeen bekend was?

96bluewalk1.jpg
Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die brug wel eens gezien in LCS, maar tot nu toe dacht ik altijd dat 'ie unsolid was. :puh: Heb er nooit echter iets achter gezocht.

Ik zou niet weten of dit in LCS ook bestaat, maar veel mensen weten hier volgens mij niet van. Of het een secret is is dan ook maar de vraag. Maar het is iig niet algemeen bekend, het staat ook niet op wikigta. En het is niet een, twee, drie te bereiken. Bovendien valt het vanaf de weg die eronder ligt helemaal niet op, en als je met een dodo daarover heen vliegt heb je wel andere dingen aan je hoeft gezien de moeilijkheidsgraad van het vliegen met een dodo. Dus ik vond het wel de moeite om het even hier te posten!

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij ook niet verstandig om dit te doen wanneer de brug omhoog is :*D

Je hebt het wel goed gevonden, ik weet ook niet of dit bekend is, maar wat heb je hier eigenlijk aan?:puh:

Euh, goede vraag. Je hebt er niets aan, maar het is gewoon een leuk feitje. En zoals ik al zei: een goede plek om te sniperen en helikopters te spotten!

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je gister niet in het GTA III Easter Egg gedeelte gekeken ;)

Dotz en ik hebben nog meer dingen ontdekt :klap:

Nah, als ik eens in de maand in het GTA III forum kom is het vaak, GTA III is antiek ondertussen... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je gister niet in het GTA III Easter Egg gedeelte gekeken ;)

Dotz en ik hebben nog meer dingen ontdekt :klap:

Nah, als ik eens in de maand in het GTA III forum kom is het vaak, GTA III is antiek ondertussen... ^_^

Ah jo :puh:

Soms vraag ik mij eigenlijk ook wel af of GTA III dood is, maar zolang er nog mensen GTA III spelen en wat dingen ontdekken... ^_^

Bewerkt: door Mark B.
Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je gister niet in het GTA III Easter Egg gedeelte gekeken ;)

Dotz en ik hebben nog meer dingen ontdekt :klap:

Nah, als ik eens in de maand in het GTA III forum kom is het vaak, GTA III is antiek ondertussen... ^_^

Nee hoor, de game is een kleine 10 jaar oud.. Dus je moet nog 90 jaar geduld hebben! Bovendien, er zullen altijd mensen GTAIII blijven spelen. Sinds ik GTAIV gespeeld heb heb ik hem weggelegd! GTAIII speel ik nog steeds! GTAIII was dan ook geweldig! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Als het 9 á 10 jaar oud is, dan denken mensen echt gelijk dat het antiek is, dat snap ik nou niet ?

Het was ook maar een uitdrukking.. Goed ik zal mijzelf verbeteren.. GTA III is niet antiek, maar eerder stoffig. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...