Jump to content

[Stelling] Modern Warfare 2 heeft gefaald


Fiegel5

Recommended Posts

MW2 heeft zeker gefaald...ik bedoel de graphics zijn ok...maar de gameplay en de servers dat is gewoon het ergste we zitten in 2010 dan verwacht je toch geen disconnects meer omdat de 3 van de 16 mensen lagged...plus er zitten gewoon teveel glitches/''hacks''/bugs in en die hadden ze gewoon eruit moeten halen voordat ze het uitbrachten..ik moet ook eerlijk zeggen het spel voelt ook wat gerushed aan (oftewel dat ze het TE snel hebben uitgebracht)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik vind niet dat ze gefaald hebben. (trouwens, is een poll geen goed idee?). Ik vond het een leuk spel. Vind wel dat ze nu moeten stoppen met die modern games, en dat ze de SP wel iets langer hadden mogen maken, en meer zoiets als BFbC2 heeft (dus werken in een team).

Maar, gefaald? Nee. Het spel was mooi, en leuk om te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, omdat er zóóó veel goeie dingen zijn aan dit spel. En door maar een paar dingen vind iedereen dat het slecht is. Ik vindt het leuk om te spelen, en de noobtubers, knifers vallen wel mee als je niet zo rusht.

Link to comment
Delen op andere websites

gefaald? zeker niet, het is niet voor niets 7 miljoen keer verkocht. Okee, het spel heeft zijn minpunten maar dat heeft alles. Het spel heeft goeie storyline, gameplay en ook redelijk goede graphics, dus gefaalt, zeker niet

Link to comment
Delen op andere websites

gefaald? zeker niet, het is niet voor niets 7 miljoen keer verkocht. Okee, het spel heeft zijn minpunten maar dat heeft alles. Het spel heeft goeie storyline, gameplay en ook redelijk goede graphics, dus gefaalt, zeker niet

De rede dat het 7 miljoen keer verkocht was is omdat het dé opvolger was van dé beste game ooit gemaakt, hierdoor kreeg IW waarschijnlijk een te hoge eigen dunk, hadden ze de multiplayer wel ok gemaakt, maar niet waterdicht en zijn ze in gesprek geweest met andere grote game bedrijven (EA).

Gefaalt hebben ze deels, de storyline is te kort om hem daarvoor te kopen en de multiplayer is wel dergelijk goed, maar de ongebalanceerde wapens + perks maken het weer minder. Dit komt overigens ook deels door de spelers en is niet volledig aan Infinity Ward te verwijten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is imo een redelijk overhyped spel. Het is best wel vermakelijk, als je niet te pro wilt gaan spelen, alleen vind ik het geen OMGWTF GOTY BEST GAME EVAH!!!! spel. Dit is het niet vanwege de (voor deze tijd) matige graphics, onnozele en unfair killstreak rewards, en de onrealistische perks. Ook speelt de dedicated servers kwestie een nogal grote rol.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet akkoord, :puh:

Modern Warfare 2 is/was een groot succes de storyline en de multiplayer zijn heel leuk, alleen heeft nu iedereen kritiek op de mumtiplayer. Maar dat zijn meestal mensen die het spel al lang hebben en het gewoon kotsbeu zijn. Dan heb je nog dicussies over al die noob-trucjes, maar dat heb je toch in elk spel. Maar wat wil je het spel wordt door zoveel mensen gespeeld dat er genoeg zijn die trucjes ontdekken. En MW2 is een van de weinige games waarvan de multiplayer niet zo uitgestorven lijkt. Tegenover andere games die na een paar maanden nog amper gespeeld worden.

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Ja het heeft gefaalt het was zo overhyped als de pest en volgens mij heeft iedereen MW2 gewoon blind gekocht omdat ze COD4 wel oke vonden. Ik vind het in ieder geval een slecht spel, En heb het ook verkocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind vanwel.

In het begin vond ik het nog wel een leuk spel en toen waren er ook nog niet veel noobtubers, run knifers, mensen die onnodig ruzie maken en noem maar op. Maar nu zitten die er teveel in en ieder potje erger ik me dood en na 2 potjes heb ik weer een schijthumeur en sluit ik dat spel af :ch:

Ik vind dat ze die dingen er niet in hadden moeten doen of tenminste moeilijker hadden moeten maken om het te gebruiken.

Het heeft op sommige delen gefaald en andere weer niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook dat het gefaald heeft, net zoals Left For Dead 2. De game is puur hetzelfde als zijn voorganger, alleen andere missies+wat extra online modes. Ook ga je misschien 100 keer bijna dood, maar net niet. Dat zorgt voor spanning, maar als je het al 100000 keer gezien hebt is de pret er ook van af. De multiplayer is veel te simpel, alles is overpowered, je moet alleen rambo kunnen zijn. Tactiek staat duidelijk niet in de woordenboek van CoD. Even over BC2: Ja, je hebt niet echt een verhaal in BC2, wat je in MW2 wel hebt. Maar wat je moet doen in BC2 is gewoon vele leuker! (Net zoals in MoH). En nu Black Ops eraan komt, is de CoD serie al helemaal verneukt...

EDIT: Wat ook faalt is dat ze maps uit MW1 importeren, je er nog moet voor betalen. En dat gewoon omdat ze weten dat MW1 ownt en MW2 faalt :7

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Wat is er nou gefaald aan MW2, BF2 heeft gefaald, de wapens zien er crap uit, bij MW2 zie je het wapen in 3d, zoiets. Bij Bf2 voel ik niet echt dat ik een soldaat etc. ben, het is net zoals Tom Clancy Vegas, oud wapens zien er niet goed uit,

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er nou gefaald aan MW2, BF2 heeft gefaald, de wapens zien er crap uit, bij MW2 zie je het wapen in 3d, zoiets. Bij Bf2 voel ik niet echt dat ik een soldaat etc. ben, het is net zoals Tom Clancy Vegas, oud wapens zien er niet goed uit,

Het gaat hier over MW2 en niet over BF2. Noem dan eens de punten waarom MW2 zo geweldig is? En bij MW2 de wapens in 3D? Alle hedendaagse games zijn dan 3D op de manier die jij bedoelt. :cab:

Bij BF BC2 voel ik me trouwens meer soldaat dan in MW2. Je werkt daar echt samen met je andere teamleden en de voertuigen spelen daar ook een rol in. Maar een faal vind ik Modern Warfare 2 zeker niet, het is een leuke game met helaas enkele irriterende minpuntjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...