Jump to content

[Stelling] Modern Warfare 2 heeft gefaald


Fiegel5

Recommended Posts

Nee, MW2 geheel ( dus singleplayer+multiplayer heeft niet gefaald ), het falen kwam door sommige gamers. Als hun geen noobtube of kniferunners waren hadden we er plezier aan gehad. Maarja als het zo moet gaan, dan verpesten ze het voor vele anderen. Maargoed, je kan het natuurlijk ook van de andere kant bekijken: Als de makers van MW2 de noobtube en kniferunners er niet in had gedaan, hadden die kneusjes er ook niet mee kunnen kloten. Ik heb er dus verschillende meningen over. Over het algemeen is het goed.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij toch een redelijke grote faal. Na 2 jaar MW1 te spelen keek ik heel erg uit naar de opvolger, en ben ik net als zovele ongelooflijk gehyped geweest. Een paar maanden heeft MW2 mij te weten boeien, maar daarna ging ik mij toch mateloos ergeren aan alle die noobtubers en campers die in elke hoek van de map zitten. Nu ben ik terug MW1 beginnen spelen, wat niet zou zijn geweest als het een waardige opvolger had gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij toch een redelijke grote faal. Na 2 jaar MW1 te spelen keek ik heel erg uit naar de opvolger, en ben ik net als zovele ongelooflijk gehyped geweest. Een paar maanden heeft MW2 mij te weten boeien, maar daarna ging ik mij toch mateloos ergeren aan alle die noobtubers en campers die in elke hoek van de map zitten. Nu ben ik terug MW1 beginnen spelen, wat niet zou zijn geweest als het een waardige opvolger had gehad.

Dat ligt niet aan het spel maar aan de mensen die zo dom zijn.

Ik heb zat servers gezien die de tube er uit gemod hadden. (Heb ik dan ook veel in gespeeld. :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zeker geen faal.

Imo kijken jullie veel te veel naar de voorgaande games.

Als MW1 een succes was en MW2 is bijna hetzelfde, waarom is die dan geen succes?

Omdat hij helemaal niet zo vernieuwend meer is als het origineel. Daardoor wordt het saai en wordt het minder gewaardeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij toch een redelijke grote faal. Na 2 jaar MW1 te spelen keek ik heel erg uit naar de opvolger, en ben ik net als zovele ongelooflijk gehyped geweest. Een paar maanden heeft MW2 mij te weten boeien, maar daarna ging ik mij toch mateloos ergeren aan alle die noobtubers en campers die in elke hoek van de map zitten. Nu ben ik terug MW1 beginnen spelen, wat niet zou zijn geweest als het een waardige opvolger had gehad.

Maar dan is het toch niet aan MW2, dat ligt aan de spelers die het spel spelen. Zoals ik net al zei: hun maken MW2 slecht, Activity Ward maakt MW2 gewoon zoals het moest, goede singleplayer en een multiplayer game. Geef toe: De singleplayer was gewoon tot op de puntjes verzorgd. De multiplayer springt er gewoon bij velen niet uit als goed, en dat komt door de spelers.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Het is zeker geen faal.

Imo kijken jullie veel te veel naar de voorgaande games.

Als MW1 een succes was en MW2 is bijna hetzelfde, waarom is die dan geen succes?

Omdat hij helemaal niet zo vernieuwend meer is als het origineel. Daardoor wordt het saai en wordt het minder gewaardeerd.

Jullie verwachtingen zijn gewoon te hoog. :7

Maar omdat het hetzelfde is als het origineel word het saai?

Je kunt het ook zien als een verlenging van MW1 met een paar updates. xD

Maarja, ik stop met discussiëren, heeft toch geen nut. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie verwachtingen zijn gewoon te hoog. :7

Maar omdat het hetzelfde is als het origineel word het saai?

Je kunt het ook zien als een verlenging van MW1 met een paar updates. xD

Maarja, ik stop met discussiëren, heeft toch geen nut. ;)

Hetzelfde als het origineel? Heb jij ooit Modern Warfare 1 gespeeld?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af of er wel iets positiefs is aan mw2 buiten de mooie graphics...

glitches, bugs, hack(ed servers), geen vernieuwende gameplay.

Alleen het verhaal is nog een pluspunt maar that's it! En met die dlc's hebben ze in mijn ogen zeker niet gescoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie verwachtingen zijn gewoon te hoog. :7

Maar omdat het hetzelfde is als het origineel word het saai?

Je kunt het ook zien als een verlenging van MW1 met een paar updates. xD

Maarja, ik stop met discussiëren, heeft toch geen nut. ;)

Hetzelfde als het origineel? Heb jij ooit Modern Warfare 1 gespeeld?

Ja. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie verwachtingen zijn gewoon te hoog. :7

Maar omdat het hetzelfde is als het origineel word het saai?

Je kunt het ook zien als een verlenging van MW1 met een paar updates. xD

Maarja, ik stop met discussiëren, heeft toch geen nut. ;)

Hetzelfde als het origineel? Heb jij ooit Modern Warfare 1 gespeeld?

Ja. 0_0

Waarschijnlijk dan niet lang genoeg om de verschillen te zien. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...