Jump to content
Joriz

Review van Red Dead Redemption online!


Red Dead Redemption ligt inmiddels al weer een paar weken in de winkel. Toch heeft iedereen nog niet de kans gehad om het spel te spelen en/of te kopen. Tussen mijn drukke leven door heb ik de afgelopen week toch nog wat tijd gevonden om het spel op de Playstation 3 te spelen en te verkennen. Daarom bij deze een review van Red Dead Redemption om een goede indruk te krijgen over dit spel wat zo vaak met Grand Theft Auto IV is vergeleken.
med_gallery_1_123_199790.jpg
Hoofdpersoon John Marston
Lees de complete review -->


Red Dead Redemption ligt in de winkel voor Xbox 360 en Sony PS3 voor een adviesprijs van € 64,99. Bij meeste winkels is het spel goedkoper verkrijgbaar. Voor de fans van Red Dead Redemption komt er op GTAGames.nl binnenkort nog een speciale actie. We geven Red Dead Redemption T-Shirts weg en een exclusief Red Dead Redemption kaartspel. Houd het nieuws dus in de gaten om te zien wanneer de actie start!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

YEAH

Hele mooie review. Als Joriz dit nou met wat eigen gameplay en geluid commentaar gaf was het da bom :$

GtaForumTV

Ooit misschien! Als er budget en tijd voor is.

Ik vind dat er teveel van het verhaal bekend wordt gemaakt in de review.

Wat ik vertel is maar een fractie van het (begin van het) verhaal. Het verhaal is vele malen langer. Na dagen steeds even spelen, ben ik nog steeds niet op de helft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...