Jump to content

Credits Page GTA III


Dotz

Recommended Posts

Als ze geen hulp zouden accepteren was wikigta maar de helft zo uitgebreid. Ze hebben niet voor niets de ideeënbus in het leven geroepen! En in dat geval is het niet voor wikigta maar voor de overige mensen die actief zijn op GTAforum! Maar er staan nog enkele foutjes in! (Het rode lettertype!)

Voor wie het wel kan lezen, hier is een filmpje van de credits:



Bovendien, als ze het niet accepteren dan gooien ze er maar een slotje op! :duh:

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een melding in het WikiGTA forum dat GTA:III nog niet over een credits-pagina beschikt, was in dit geval inderdaad voldoende geweest. Ik heb gekeken op WikiGTA en niet van alle GTA's staan de credits er inderdaad op. Als ik (of wellicht een andere medewerker) binnenkort tijd heb, zal ik eens kijken of ik deze pagina's toe kan voegen. Ik heb een aantal van de ontbrekende GTA's en hun boekjes, dus dat moet geen probleem zijn. Verwacht sowieso niet dat het één, twee, drie op WikiGTA staat; het heeft niet de hoogste prioriteit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Uiteraard, maar zoals je kan zien is het geen prioriteit. Volgens mij zijn er maar heel weinig bezoekers die zo'n pagina gaan doorlezen, wat niet wegneemt dat ze er moeten komen. Ik denk dat we dit jaar genoeg beloftes zijn nagekomen om er in dit geval nog eentje te stellen: we maken er ons werk van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...