Jump to content

GTA Chinatown Wars, kopen of niet?


Dotz

Recommended Posts

Het zijn speeltjes voor als je gaat ...

Hint: Het is voor om je knakworst :puh:

EDIT: Waarom? Het is gewoon een vies woord

Bewerkt: door grandtheftauto...
Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik Chinatown Wars niet zo leuk. Het touchscreen gedeelte geeft mij een kinderachtig gevoel en de stad ken je in 10 seconden uit je broekzak. 't Is wel leuk om even tussendoor te spelen, maar ik vind het geen spel om langer dan 30 minuten te spelen.

Om een paar suggesties te doen; New Super Mario Bros. is zeer leuk. De Pokémon-games blijven natuurlijk geweldig. :puh: Als je puzzlegames zoekt raad ik je Professor Layton aan, die vind ik geweldig. ^_^

PS: Waarom zet je Chinatown Wars niet gewoon op het R4 kaartje? :?

New Super Mario Bros zuigt zwaar vriend, de oude waren veel beter. De nieuwe is grafisch helemaal verpest, en veel te makkelijk. Koop een SNES en je weet wat Mario inhoud. Pokémon Yellow was super, maar de nieuwe zuigen. Bovendien, R4-kaartjes zijn illegaal.

Ik weet best wel dat Mario veel beter was vroeger; ik heb nog Super Mario World op de gameboy pocket. Toch vind ik de nieuwe Bros. best leuk. En ik speel vooral de oude Pokémons op m'n DS d.m.v. een emulator. Trouwens, R4 kaartjes zijn helemaal niet illegaal? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...