Jump to content

cheat werkt niet :(


GuitarGuy666

Recommended Posts

Die cheat is vast niet als willekeurige lettercombinatie (of woordcombinatie in dit geval) op de site gekomen! Waar komt die cheat vanaf? Rechtstreeks uit de bestanden geplukt/gevonden? Zet er in dat geval iig even bij dat hij niet werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

als de admin, moderators, etc. het goed vinden, vind ik dat jullie die cheat mogen deleten.

Hoe bedoel je en ik denk dat de cheat niet veel te maken heeft met 9/11 maar die dingen zijn wel verwijderd aanslagen moorden en dat ze die schoolbussen hebben weggehaald begrijp ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

als de admin, moderators, etc. het goed vinden, vind ik dat jullie die cheat mogen deleten.

Hoe bedoel je en ik denk dat de cheat niet veel te maken heeft met 9/11 maar die dingen zijn wel verwijderd aanslagen moorden en dat ze die schoolbussen hebben weggehaald begrijp ik niet

Het kan best wel zijn dat het daarmee te maken heeft. Nadat er een aanslag is geweest moesten ze het natuurlijk iets rustiger aan doen qua geweld. ^_^

Ik denk niet dat veel Amerikanen zaten te wachten op een spel met aanslagen zo snel na 9/11.

Link to comment
Delen op andere websites

als de admin, moderators, etc. het goed vinden, vind ik dat jullie die cheat mogen deleten.

Hoe bedoel je en ik denk dat de cheat niet veel te maken heeft met 9/11 maar die dingen zijn wel verwijderd aanslagen moorden en dat ze die schoolbussen hebben weggehaald begrijp ik niet

Wat is 9/11 ook alweer? (ik vergeet het meestal als ik er aan denk)

Link to comment
Delen op andere websites

als de admin, moderators, etc. het goed vinden, vind ik dat jullie die cheat mogen deleten.

Hoe bedoel je en ik denk dat de cheat niet veel te maken heeft met 9/11 maar die dingen zijn wel verwijderd aanslagen moorden en dat ze die schoolbussen hebben weggehaald begrijp ik niet

Wat is 9/11 ook alweer? (ik vergeet het meestal als ik er aan denk)

Die aanslagen op de twin towers op 11 septemper 2001. Maar ik denk dat we nu een beetje ver offtopic gaan. Het komt er gewoon op neer dat die cheat inderdaad niet werkt. Daarmee is deze discussie denk ik wel afgelopen.

Link to comment
Delen op andere websites

als de admin, moderators, etc. het goed vinden, vind ik dat jullie die cheat mogen deleten.

Hoe bedoel je en ik denk dat de cheat niet veel te maken heeft met 9/11 maar die dingen zijn wel verwijderd aanslagen moorden en dat ze die schoolbussen hebben weggehaald begrijp ik niet

Wat is 9/11 ook alweer? (ik vergeet het meestal als ik er aan denk)

Die aanslagen op de twin towers op 11 septemper 2001. Maar ik denk dat we nu een beetje ver offtopic gaan. Het komt er gewoon op neer dat die cheat inderdaad niet werkt. Daarmee is deze discussie denk ik wel afgelopen.

Dat was het inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het kan zijn dat het aan 9/11 ligt of er zit een fout waardoor de cheat het niet doet maar dit is denk ik einde dusscusie

want we hebben er zo veel over zitten praten dat we uit deze topic zijn gegaan dit is een 9/11 verhaal van geworden ik denk

dat dit gewoon een grote complot blijft voor ons allemaal

Link to comment
Delen op andere websites

als de admin, moderators, etc. het goed vinden, vind ik dat jullie die cheat mogen deleten.

Hoe bedoel je en ik denk dat de cheat niet veel te maken heeft met 9/11 maar die dingen zijn wel verwijderd aanslagen moorden en dat ze die schoolbussen hebben weggehaald begrijp ik niet

Wat is 9/11 ook alweer? (ik vergeet het meestal als ik er aan denk)

Die aanslagen op de twin towers op 11 septemper 2001. Maar ik denk dat we nu een beetje ver offtopic gaan. Het komt er gewoon op neer dat die cheat inderdaad niet werkt. Daarmee is deze discussie denk ik wel afgelopen.

Dat was het inderdaad.

Moge dat duidelijk zijn, maar geld dit ook voor de console-varianten? En wat is de oorzaak? En als het niet werkt, waarom staat dat dan wél op wikigta? (

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon gezet maar later verwijderd ligt dus aan de Aanslagen op 11 September 2001

Dat doet er nou niet toe, hoewel ik het daar niet mee eens ben. Je kunt erover blijven discussiëren maar enkel een reactie van R* zelf zal opheldering geven.

Er moet bovendien nog een technische oorzaak zijn waarom de cheat wel in de bestanden is terug te vinden maar niet werkt. Misschien is de cheat ''codeloos''. Daarmee bedoel ik dat de cheat misschien wel een effect heeft, maar dat er geen ''woord-/ lettercombinatie'' gekoppeld is aan dat effect. Als dat klopt dan is ''nasty limbs cheat'' waarschijnlijk gewoon niet gelinkt met het effect.

Overigens speculeer ik nou, heeft iemand verduidelijking? Of weet iemand hier meer vanaf?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...