Jump to content

Het Colombian Cartel op Staunton Island


Torritor

Recommended Posts

Hallo,

Weet iemand of de Colombian Cartel de macht in hun gebied(en) in Staunton Island zullen verliezen, zodra Catalina wordt gedood door Claude? Zoals ik lees op WikiGTA, blijft de gang vrijwel alleen actief in Shoreside Vale. Klopt dat?

Gr. Torritor

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Weet iemand of de Colombian Cartel de macht in hun gebied(en) in Staunton Island zullen verliezen, zodra Catalina wordt gedood door Claude? Zoals ik lees op WikiGTA, blijft de gang vrijwel alleen actief in Shoreside Vale. Klopt dat?

Gr. Torritor

Ja dit klopt wel. Als je er last van hebt, kun je deze mod even gebruiken: Klik

Link to comment
Delen op andere websites

@ Elieone,

Ik heb dat ook, namelijk. Toch wordt ik nog steeds beschoten. Heel raar is dat.

@ SuperGTAGamer,

Hartstikke bedankt voor je hulp! :)

Vind je dat raar dat je nog steeds word beschoten? Ik niet aangezien je nog steeds een vijand van ze bent en heel veel van hen zijn door jouw de dood in geschoten. Dus nadat jij Catalina vermoord blijven ze gewoon je vijand (alleen dan met minder manschappen).

Link to comment
Delen op andere websites

@ Elieone,

Ik heb dat ook, namelijk. Toch wordt ik nog steeds beschoten. Heel raar is dat.

@ SuperGTAGamer,

Hartstikke bedankt voor je hulp! :)

Vind je dat raar dat je nog steeds wordt beschoten? Ik niet, aangezien je nog steeds een vijand van ze bent en heel veel van hen zijn door jouw de dood in geschoten. Dus nadat jij Catalina vermoord blijven ze gewoon je vijand (alleen dan met minder manschappen).

Ja, dat weet ik. Maar ik bedoel eigenlijk dat ik het raar vindt dat ze nog steeds in Staunton Island aanwezig zijn, dus wordt ik nog steeds beschoten. Hoe dan ook: Zo'n groot probleem is het nou ook weer niet, behalve dat ik er af en toe last van heb op een belangrijk moment.

Link to comment
Delen op andere websites

De Yakuza challenged met het Cartel over de macht van Fort Staunton, alleen kunnen de Yakuza leden minder uitrichten aangezien zij bewapend zijn met Uzi's en pistolen, en het Cartel met een AK 47 en Uzi's.

Ja, dat klopt.

Hieronder zie je een lijst, van welke gang het sterkst en zwakst is, op basis van wapens die ze gebruiken. Hoe lager een gang op de lijst staat, hoe zwakker ze zijn:

1. De Colombian Cartel: Pistol, Micro SMG en AK-47.

2. Leone Family: Postol en Shotgun.

3. South Side Hoods: Pistol en SMG.

4. Yakuza: Pistol en Uzi's.

5. Traids en Yardies: Allebei even sterk, omdat beide gangs dezelfde wapens gebruiken: Baseball Bat en Pistol. De Traids en de Yardies delen daarom de 5e plaats.

6. Diablos: Baseball Bat en je vuisten.

Er zijn in totaal 7 officiële gangs, zonder de Forelli Family meegeteld.

Je hebt nog de Forelli Family, maar die kom je alleen in 't begin van GTA III tegen in een paar missies, omdat Lips Forelli dood gaat, zal de gang helemaal van de kaart geveegd worden.

Ik heb trouwens nog een vraag: Is de Yakuza de enige bondgenoot van Claude? Is de gang degelijk een bondgenoot van hem? Want op deze gang en de South Side Hoods na, schieten de Diablos, Traids, Colombian Cartel, Leone Family en Yardies wel telkens op je, zodra je langskomt. Wordt de South Side Hoods ook gezien als een bondgenoot van Claude, of helpen ze hem toevallig, als ze langskomen? Geldt dat overigens ook voor de Yakuza? (Let op: De Forelli Family hou ik erbuiten!)

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb trouwens nog een vraag: Is de Yakuza de enige bondgenoot van Claude? Is de gang degelijk een bondgenoot van hem? Want op deze gang en de South Side Hoods na, schieten de Diablos, Traids, Colombian Cartel, Leone Family en Yardies wel telkens op je, zodra je langskomt. Wordt de South Side Hoods ook gezien als een bondgenoot van Claude, of helpen ze hem toevallig, als ze langskomen? Geldt dat overigens ook voor de Yakuza? (Let op: De Forelli Family hou ik erbuiten!)

Waarom zou zo'n grote gang ''bondgenoot'' worden met een nieuwkomer in de stad? Lijkt me eerder dat Claude wat klussen voor de Yakuza heeft gedaan (met name voor Asuka & Kenji).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb trouwens nog een vraag: Is de Yakuza de enige bondgenoot van Claude? Is de gang degelijk een bondgenoot van hem? Want op deze gang en de South Side Hoods na, schieten de Diablos, Traids, Colombian Cartel, Leone Family en Yardies wel telkens op je, zodra je langskomt. Wordt de South Side Hoods ook gezien als een bondgenoot van Claude, of helpen ze hem toevallig, als ze langskomen? Geldt dat overigens ook voor de Yakuza? (Let op: De Forelli Family hou ik erbuiten!)

Waarom zou zo'n grote gang ''bondgenoot'' worden met een nieuwkomer in de stad? Lijkt me eerder dat Claude wat klussen voor de Yakuza heeft gedaan (met name voor Asuka & Kenji).

Claude wordt allang op dat moment geen ''nieuwkomer'' meer genoemd. Hij woont dan al een hele tijd in de stad. Claude & de Yakuza zijn samen tegen SPANK en Asuka helpt hem om Catalina te vinden, want zij is ook bij de productie van de drug betrokken geraakt. Bovendien zorgen Asuka & Claude samen ervoor dat de Colombian Cartel bouwterrein verliest aan de Yakuza. Ook in een paar andere missies, na de dood van Kenji, zet Asuka leden van haar gang (Yakuza) in, om bepaalde doelen van het Cartel uit te schakelen. Volgens mij werken Claude en de Yakuza echt samen, als het gaat om het tegengaan van SPANK.

Op WikiGTA stond er trouwens, dat Claude zowel bondgenoten als vijanden krijgt. Dus, volgens mij is de Yakuza 1 van de bondgenoten, ook al is het een grote gang. Zij vallen je namelijk niet aan, in tegenstelling tot de andere gangs in Liberty City (behalve dus de Yakuza, Forelli Brothers en de South Side Hoods).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

Ik heb trouwens nog een vraag: Is de Yakuza de enige bondgenoot van Claude? Is de gang degelijk een bondgenoot van hem? Want op deze gang en de South Side Hoods na, schieten de Diablos, Traids, Colombian Cartel, Leone Family en Yardies wel telkens op je, zodra je langskomt. Wordt de South Side Hoods ook gezien als een bondgenoot van Claude, of helpen ze hem toevallig, als ze langskomen? Geldt dat overigens ook voor de Yakuza? (Let op: De Forelli Family hou ik erbuiten!)

Waarom zou zo'n grote gang ''bondgenoot'' worden met een nieuwkomer in de stad? Lijkt me eerder dat Claude wat klussen voor de Yakuza heeft gedaan (met name voor Asuka & Kenji).

Claude wordt allang op dat moment geen ''nieuwkomer'' meer genoemd. Hij woont dan al een hele tijd in de stad. Claude & de Yakuza zijn samen tegen SPANK en Asuka helpt hem om Catalina te vinden, want zij is ook bij de productie van de drug betrokken geraakt. Bovendien zorgen Asuka & Claude samen ervoor dat de Colombian Cartel bouwterrein verliest aan de Yakuza. Ook in een paar andere missies, na de dood van Kenji, zet Asuka leden van haar gang (Yakuza) in, om bepaalde doelen van het Cartel uit te schakelen. Volgens mij werken Claude en de Yakuza echt samen, als het gaat om het tegengaan van SPANK.

Op WikiGTA stond er trouwens, dat Claude zowel bondgenoten als vijanden krijgt. Dus, volgens mij is de Yakuza 1 van de bondgenoten, ook al is het een grote gang. Zij vallen je namelijk niet aan, in tegenstelling tot de andere gangs in Liberty City (behalve dus de Yakuza, Forelli Brothers en de South Side Hoods).

Zij beschermen je echter ook niet.

(Sorrie voor het late antwoord.. Ik ben me bewust van een eventuele bump maar ik was dit topic simpelweg vergeten, hopelijk komt de GTA III-sectie ooit weer tot leven! Vermoedelijk niet.. :N )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb trouwens nog een vraag: Is de Yakuza de enige bondgenoot van Claude? Is de gang degelijk een bondgenoot van hem? Want op deze gang en de South Side Hoods na, schieten de Diablos, Traids, Colombian Cartel, Leone Family en Yardies wel telkens op je, zodra je langskomt. Wordt de South Side Hoods ook gezien als een bondgenoot van Claude, of helpen ze hem toevallig, als ze langskomen? Geldt dat overigens ook voor de Yakuza? (Let op: De Forelli Family hou ik erbuiten!)

Waarom zou zo'n grote gang ''bondgenoot'' worden met een nieuwkomer in de stad? Lijkt me eerder dat Claude wat klussen voor de Yakuza heeft gedaan (met name voor Asuka & Kenji).

Claude wordt allang op dat moment geen ''nieuwkomer'' meer genoemd. Hij woont dan al een hele tijd in de stad. Claude & de Yakuza zijn samen tegen SPANK en Asuka helpt hem om Catalina te vinden, want zij is ook bij de productie van de drug betrokken geraakt. Bovendien zorgen Asuka & Claude samen ervoor dat de Colombian Cartel bouwterrein verliest aan de Yakuza. Ook in een paar andere missies, na de dood van Kenji, zet Asuka leden van haar gang (Yakuza) in, om bepaalde doelen van het Cartel uit te schakelen. Volgens mij werken Claude en de Yakuza echt samen, als het gaat om het tegengaan van SPANK.

Op WikiGTA stond er trouwens, dat Claude zowel bondgenoten als vijanden krijgt. Dus, volgens mij is de Yakuza 1 van de bondgenoten, ook al is het een grote gang. Zij vallen je namelijk niet aan, in tegenstelling tot de andere gangs in Liberty City (behalve dus de Yakuza, Forelli Brothers en de South Side Hoods).

Zij beschermen je echter ook niet.

(Sorrie voor het late antwoord.. Ik ben me bewust van een eventuele bump maar ik was dit topic simpelweg vergeten, hopelijk komt de GTA III-sectie ooit weer tot leven! Vermoedelijk niet.. :N )

Dat heet een bump.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

De Yakuza challenged met het Cartel over de macht van Fort Staunton, alleen kunnen de Yakuza leden minder uitrichten aangezien zij bewapend zijn met Uzi's en pistolen, en het Cartel met een AK 47 en Uzi's.

Ze kunnen anders nog steeds vreselijk irritant zijn, want zodra je wat met je wapens speelt en je richt er 1 op hun slaan ze meteen op stand ''debiel'' er willen ze je doodhebben, ookal doe je het voor een fractie van een seconde.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...