Jump to content
Joriz

Patch uitgebracht voor Red Dead Redemption!


GTAGames.nl afbeelding
Zojuist heeft Rockstar Games een tweede patch (versie 1.0.2) uitgebracht voor Red Dead Redemption voor PlayStation 3 en XBox 360. De patch lost diverse multiplayer problemen op in Red Dead Redemption waar gamers last van hadden. Volgens Rockstar Games lost de patch de volgende problemen op:

  • Diverse NAT incompatibiliteits problemen opgelost met firewalls
  • Verbeteringen in de connectiviteit met multiplayerspelers met een slomere verbinding.
  • Verbeteringen aan Shootout en Gang Shootout games
  • Gerepareerd dat Mo Van Barr niet verscheen als bounty
  • Gerepareerd dat mutliplayer titels niet verschenen voor sommige spelers in de outfitter
  • Gerepareerd dat lawmens stopte te reageren als een speler WANTED is.
  • Gerepareerd dat vastgebonde slachtoffers spontaan verdwijnen.
  • Gerepareerd dat crashes voorkwamen wanneer je in het water ging of dynamiet kookte.
  • Gerepareerd dat er geluid problemen waren bij einde van sommige cutscenes
  • Gerepareerd dat Solomon's Folly Action Area niet eindigde nadat de leider van een posse teleporteert.
  • Gecorrigeerd dat Social Club 100% Tracker statistieken correct updaten.
  • Diverse multiplayer problemen opgelost inclusief hangende laadschermen en gebruikersinterface glitches
  • Verdwijnen van allerlei game crashes


De slechts 16 MegaByte grote patch start automatisch met downloaden als je Red Dead Redemption opstart en je console is verbonden met het internet. Mocht je Multiplayer willen spelen met andere Red Dead Redemption fans van GTAGames.nl dan kan je kosteloos aanmelden bij de Playstation 3 clan LibertyKillerZ of de xbox 360 clan Death Incorporated.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nou, heel leuk van Rockstar.

Alleen een probleempje; ik heb geen Xbox Live!

Ik ben nog steeds Rockstar-fan maar het is bij elke game weer dat er problemen worden gevonden!

Kan je het niet op een andere manier repareren?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat er wat issues zijn bij zulke grote spelwerelden is logisch, daarnaast zijn de games van Rockstar behoorlijk gecompliceerd wat het multiplayer en de singleplayer opties betreft. Bij het testen voor de release kan je niet iedere bug vinden hè, dus logisch dat er na lancering her en der nog gepatched wordt. :tu:

Geen xbox LIVE hebben is geen probleem trouwens, da's je eigen zaak of je dat hebt of niet, nietwaar? :*D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi werk van Rockstar, 't was af en toe zeer frustrerend met al die bugs. Gelukkig zijn de meeste fouten nu opgelost en kunnen we er van uitgaan dat het spel nu goed verloopt. Heerlijk dat Rockstar zo snel zijn problemen verhelpt, het was natuurlijk wel te verwachten met zo'n grote open wereld game.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi werk van Rockstar, 't was af en toe zeer frustrerend met al die bugs. Gelukkig zijn de meeste fouten nu opgelost en kunnen we er van uitgaan dat het spel nu goed verloopt. Heerlijk dat Rockstar zo snel zijn problemen verhelpt, het was natuurlijk wel te verwachten met zo'n grote open wereld game.

Ruik ik hier een excuus voor onnodige bugs? :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTAGames.nl afbeelding
Zojuist heeft Rockstar Games een tweede patch (versie 1.0.2) uitgebracht voor Red Dead Redemption voor PlayStation 3 en XBox 360. De patch lost diverse multiplayer problemen op in Red Dead Redemption waar gamers last van hadden. Volgens Rockstar Games lost de patch de volgende problemen op:

  • Diverse NAT incompatibiliteits problemen opgelost met firewalls
  • Verbeteringen in de connectiviteit met multiplayerspelers met een slomere verbinding.
  • Verbeteringen aan Shootout en Gang Shootout games
  • Gerepareerd dat Mo Van Barr niet verscheen als bounty
  • Gerepareerd dat mutliplayer titels niet verschenen voor sommige spelers in de outfitter
  • Gerepareerd dat lawmens stopte te reageren als een speler WANTED is.
  • Gerepareerd dat vastgebonde slachtoffers spontaan verdwijnen.
  • Gerepareerd dat crashes voorkwamen wanneer je in het water ging of dynamiet kookte.
  • Gerepareerd dat er geluid problemen waren bij einde van sommige cutscenes
  • Gerepareerd dat Solomon's Folly Action Area niet eindigde nadat de leider van een posse teleporteert.
  • Gecorrigeerd dat Social Club 100% Tracker statistieken correct updaten.
  • Diverse multiplayer problemen opgelost inclusief hangende laadschermen en gebruikersinterface glitches
  • Verdwijnen van allerlei game crashes

De slechts 16 MegaByte grote patch start automatisch met downloaden als je Red Dead Redemption opstart en je console is verbonden met het internet. Mocht je Multiplayer willen spelen met andere Red Dead Redemption fans van GTAGames.nl dan kan je kosteloos aanmelden bij de Playstation 3 clan LibertyKillerZ of de xbox 360 clan Death Incorporated.

Ik heb geen een Error of Crash in deze lijst gehad en ik speel het al een lange tijd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...