Jump to content

Driver: San Francisco


studio dewolf

Recommended Posts

Ik heb vandaag die spel ook gekocht voor 30euro, raad maar welke versie het is :puh:

Driver 1?

Kom op! :7

Vooruit ik zeg het, het is de Collector's Pack. Die met de model auto, stripboekje, speciale kaart en een wat DLC's

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    12

  • Dr.Oppai

    12

  • SNIPER44

    9

  • Mythbuster

    7

Over het algemeen vind ik het een vermakelijk spel. Vind het af en toe wel vervelend dat mijn fps soms nier te harden is. Zelfs als ik de settings op medium zet verandert er niks. Dit is overigens vooral in achtervolgingen.

Soms vind ik de besturing van auto's lastig, maar dat kan aan mij liggen. xD

Qua verhaal vind ik het wel origineel bedacht, ook met dat shiften etc. De missies vind ik een beetje te eentonig. Meestal is het weer een achtervolging hier of ontsnapping daar. Zijn ook andere missies, maar had van mij toch wel iets meer gevarieerder gekund. De meest frustrerende missies zijn imo toch wel waarbij je een bepaalde auto, een busje of zoiets moet beschermen. In het begin is dat wel te doen maar zodra die timer afloopt komen ze erg dichtbij en rijdt er weinig verkeer om even naartoe te shiften.

Verder een een leuk spel! Ben nu bij hoofdstuk 5.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen de game is wel wat aan de korte kant, je hebt nog 2 hoofdstukken te gaan jammer genoeg. Het had van mij best langer mogen duren, aangezien de missies die erin zitten allemaal stuk voor stuk orgineel zijn. En het verhaal is best goed en erg grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Erg goed spel, ook de EA servers zijn top! thumbsup2.gif Complimenten daarvoor.

Ik heb de singeplayer ook al bijna uitgespeeld, heb gister een SV12 ( Lamborghini ) gekocht, wat een uber geyl ding is dat toch.

En om eerlijk te zijn moet ik bekennen:

Dat ik Driver San Francisco beter vindt dan Test Drive Unlimited 2 bloos.gif

Maargoed, het is weer een geweldig spel uit de reeks van Driver, na de faler Driv3r. loveit.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Later in de game krijg je wel een aantal dingen die je niet bij de activiteiten krijgt, zoals een ambulance niet kwijt te raken door de band sporen te volgen ( hoofdmissie ) En door middel van speciale krachten 2 auto's tegelijk besturen die achter elkaar rijden ( ook een hoofdmissie ) Die elementen komen niet in de zijmissies voor. Alleen na dat laatste verhaal is de game wel bijna uitgespeeld helaas, maar dat neemt niet weg dat je erg geniet van deze wat is hier aan de hand momenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Zit nu rond te rijden in mijn RUF CTR.

Echt een vette wagen...

Ik wil een R8, wanneer krijg je die/kan je die kopen?

Ben nu bij hoofdstuk 3 ofzo schater.gif

Zo, dus iedereen is van TDU2 naar Driver? clown.gif

Die R8 kan je kopen voor 100.000 WP bij de Lighthouse Bay. Wat me trouwens opviel was hoeveel supercars er in dit spel zitten, dit spel verslaat TDU2 met vlag en wimpel. hypocrite.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, dus iedereen is van TDU2 naar Driver? clown.gif

Die R8 kan je kopen voor 100.000 WP bij de Lighthouse Bay. Wat me trouwens opviel was hoeveel supercars er in dit spel zitten, dit spel verslaat TDU2 met vlag en wimpel. hypocrite.gif

Ik heb hem gedownload op de pc :puh:

Spel bevalt me beter dan ik had verwacht, shiften werkt leuk maar niks verslaat het gewoon rondlopen :clown:

Wat ik wel jammer vind, ze hebben weinig missies en daarom hebben ze het zo gedaan dat je eerst twee activiteiten moet doen voordat je verder kunt, en laat dat nou net de reden zijn dat ik SR2 nooit heb uitgespeeld.

Qua wagens is het wel weer super vet, Ford RS200, Stratos, Baja Buggy :D

Er zitten gewone wagens in maar ook wagens die gewoon vet zijn die je tegenwoordig niet meer ziet :puh:

Bump, heb Driver uitgespeeld en is opzich wel een leuke game, vaag maar leuk :puh:

Btw Onbekende, wat vind je van dat schaalmodel dingetje? is ie het waard om er bv. 20 euro extra ervoor te betalen?

>>> Door Svenie: Dubbelpost samengevoegd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Bump, heb Driver uitgespeeld en is opzich wel een leuke game, vaag maar leuk :puh:

Btw Onbekende, wat vind je van dat schaalmodel dingetje? is ie het waard om er bv. 20 euro extra ervoor te betalen?

Ik kocht toen die pack alleen omdat hij net zo duur was dan de gewone versie. maar naast die modelauto heb je ook nog een paar extra dlcs, een speciale kaart en een stripboekje over de gebeurtenissen voor het verhaal van het spel. als JIJ zelf de extra kosten waard vindt. dan zal ik het doen

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, dus iedereen is van TDU2 naar Driver? clown.gif

Die R8 kan je kopen voor 100.000 WP bij de Lighthouse Bay. Wat me trouwens opviel was hoeveel supercars er in dit spel zitten, dit spel verslaat TDU2 met vlag en wimpel. hypocrite.gif

Ik heb hem gedownload op de pc :puh:

Spel bevalt me beter dan ik had verwacht, shiften werkt leuk maar niks verslaat het gewoon rondlopen :clown:

Wat ik wel jammer vind, ze hebben weinig missies en daarom hebben ze het zo gedaan dat je eerst twee activiteiten moet doen voordat je verder kunt, en laat dat nou net de reden zijn dat ik SR2 nooit heb uitgespeeld.

Qua wagens is het wel weer super vet, Ford RS200, Stratos, Baja Buggy :D

Er zitten gewone wagens in maar ook wagens die gewoon vet zijn die je tegenwoordig niet meer ziet :puh:

Bump, heb Driver uitgespeeld en is opzich wel een leuke game, vaag maar leuk :puh:

Btw Onbekende, wat vind je van dat schaalmodel dingetje? is ie het waard om er bv. 20 euro extra ervoor te betalen?

>>> Door Svenie: Dubbelpost samengevoegd<<<

Ga je hem dan ook voor de ps3 kopen? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

BUMP

Heb vandaag eens dit spel weer eens gespeeld en de trophies stroomde binnen, echt. Elke 20min was er wel weer een trophy. Dan weer eentje dat je alle auto's hebt gekocht, dan eentje dat je alle upgrades hebt gekocht, dan eentje dat je met een oplegger een politieachtervolging voltooide, dan eentje dat je 1610km in totaal hebt gereden. Nog 1 single player trophy en dan heb ik nog alleen de multiplayer trophies nog te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Ik heb het spel vandaag voor het eerst gespeeld, en wat een geweldig spel. Hoe je dieven uitschakelt door alle auto's in de stad te bezitten. Echt heel cool, ook de upgrades en WP maken het leuker! ;D

Waarom staat dit trouwens bij Action, het is toch een race game?! (DRIVER San Francisco)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...