Jump to content

Pro Evolution Soccer 2011


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Pro Evolution Soccer 2011

Ontwikkelaar Konami

Uitgever Konami

Genre Sport, voetbal

Platforms PC, PS2, PS3, Xbox360, PSP, Wii

Aantal spelers 1

Release eind 2010

Demo Onbekend

Als straks de voetbalgekte in Zuid-Afrika is afgelopen is het weer tijd voor het gevecht tussen PES en FIFA.

Ondertussen zijn er al wat screens online gezet en zelfs een gameplay filmpje.

PES11_2.jpg

PES11_3.jpg

PES11_4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Kijkend naar het filmpje zien de acties etc. er heel houterig uit naar mijn mening maar voor de rest zie ik al wel verbeteringen vergeleken met vorig jaar. Nu alleen nog fifa zien en dan weer een vergelijking maken.

Link to comment
Delen op andere websites

De gezichten zien er wel mooi uit maar de manier hoe de spelers bewegen vind ik maar niets. Lijkt inderdaad houtiger uit te zien, kan nog niet eens tippen aan FIFA 10. Ben meer nieuwsgieriger naar de beelden van FIFA 11.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de trailer even gedownload op PSN. Op YouTube zag het er allemaal mooi uit, maar als je het op groot scherm ziet, kan je echt zien hoe houterig de spelers nog steeds lopen. Ik hoop nog steeds op een comeback van de game, ook vanwege de sterke master league. Maar ik denk dat FIFA weer beter gaat worden. Zoals hier boven al gezegd is ben ik ook benieuwd naar FIFA 11.

Link to comment
Delen op andere websites

PES 10 was gewoon SLECHT, ik hoop dat deze wat verbetering brengt, ik zal de demo spelen, die je toch wat idee geeft hoe het spel speelt, maar ik ga toch FIFA 11 aanschaffen omdat ik altijd FIFA koop! :puh: FTW

Link to comment
Delen op andere websites

Als de gameplay van PES 2011 is verbeterd tegenover die van PES 2010 dan wil ik er nog is over nadenken.

Maar als ik die trailer zie dan vindt ik het er niet echt overtuigend uitzien. :N

Het wordt wachten op wat FIFA gaat doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...

Hoeveel keys zullen er dan zijn?? Ik hoop dat ik er een krijg. Na dat je hebt geregistreerd krijg je dan ook een bevestigingsmailtje of is dat niet?

Als je goed hebt gekeken op de site word er niet vermeld hoeveel keys er intotaal zullen zijn ,, Ik heb me ook geregistreerd zoals ik hierboven al vertelde maar ik heb geen bevestigingsmailtje gekregen of iets anders in die vorm.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...