Jump to content

Pro Evolution Soccer 2011


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Je kunt je vanaf nu inschrijven voor de beta van Pro Evolution Soccer 2011.

Over drie dagen kun je je niet meer inschrijven en inschrijven is super makkelijk. Dus voor de liefhebbers:

Klikerdeklik

Cheers :bier:

paul007

Bedankt voor het delen van die link :) Ik heb me gauw aangemeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand al een 'key'??

Wanneer wordt dat dan bekend gemaakt??

Edit: Het is maar een kleine kans dat je een key zou bemachtigen. Er zullen er maar 1000 worden weggegeven. Dus ik wacht wel op de demo's van fifa en pes...

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand al een 'key'??

Wanneer wordt dat dan bekend gemaakt??

Edit: Het is maar een kleine kans dat je een key zou bemachtigen. Er zullen er maar 1000 worden weggegeven. Dus ik wacht wel op de demo's van fifa en pes...

Ik heb ook nog helemaal niks binnen gekregen. Jammer maar inderdaad, laten we wachten op de demo's. De demo van FIFA 11 zal volgende maand wel komen verwacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Deze demo is echt slecht. Ik heb niet eens de rust gehaald, want toen was ik al gestopt.

Geluid is gewoon slecht en graphics vallen tegen (behalve van de filmpjes dan). Verder is dat passing-systeem echt lastig. Ik was vroeger echt fan van PES, maar dit valt tegen. Je krijgt ook na elke kleine overtreding een herhaling te zien.. Het wordt weer FIFA dit jaar..

Link to comment
Delen op andere websites

Deze demo is echt slecht. Ik heb niet eens de rust gehaald, want toen was ik al gestopt.

Geluid is gewoon slecht en graphics vallen tegen (behalve van de filmpjes dan). Verder is dat passing-systeem echt lastig. Ik was vroeger echt fan van PES, maar dit valt tegen. Je krijgt ook na elke kleine overtreding een herhaling te zien.. Het wordt weer FIFA dit jaar..

Helemaal mee eens, ik had echt het gevoel dat ik FIFA 2003 aan het spelen was of zo. Man wat een slecht spel..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de demo van PES2011 & FIFA11 gespeeld, en ik vond PES ruim boven fifa steken, met name omdat ik gewoon weg het gevoel heb met FIFA11, dat ik FIFA10 zit te spelen en daar koop ik toch niet een nieuwe game voor. En PES2011 is qua uiterlijk flink op de schop genomen, wat even wennen weer is, maar het komt uit eindelijk ten goede op het gemis van vernieuwing bij Fifa11...

Ik ben benieuwd naar de volle game(s), want op een demo kan je natuurlijk geen review op schrijven. In mijn Preview vind ik PES aan de winnende hand...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...