Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Bijvoorbeeld Real Madrid zij hebben Bwin als sponsor, maar als je Fifa opstart dan moet je een taal kiezen en als je dan Nederlands kiest dan wordt Bwin niet getoond op de shirts van Real Madrid, terwijl dat als je Engels kiest dan staat de sponsor er wel op.

Hetzelfde geld met Juventus en hun sponsor BetClic.

Dat had iets te maken met dat het goksites zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

- Dan ook nog de ploegmaten en scheidsrechter die altijd in de weg lopen als je wilt passen.

- De spelers die altijd als een bende klunzen over elkaar heen vallen waardoor de tegenstander altijd met de bal wegrent.

Dat was in Fifa10 ook al, blijkbaar hebben ze dat niet gefixed. In Fifa10 heb ik echt al een paar keer gehad dat die scheidsrechter de bal ruim van te voren ziet aankomen maar niet aan de kant gaat, waardoor de tegenstander gelijk een counter kan beginnen. :(

Ik ben blij dat ik Fifa11 niet heb gekocht, want er zitten toch altijd wel een stuk of 100 bugs in. :N

Link to comment
Delen op andere websites

- Dan ook nog de ploegmaten en scheidsrechter die altijd in de weg lopen als je wilt passen.

- De spelers die altijd als een bende klunzen over elkaar heen vallen waardoor de tegenstander altijd met de bal wegrent.

Dat was in Fifa10 ook al, blijkbaar hebben ze dat niet gefixed. In Fifa10 heb ik echt al een paar keer gehad dat die scheidsrechter de bal ruim van te voren ziet aankomen maar niet aan de kant gaat, waardoor de tegenstander gelijk een counter kan beginnen. :(

Ik ben blij dat ik Fifa11 niet heb gekocht, want er zitten toch altijd wel een stuk of 100 bugs in. :N

En noem die allen honderd dan eens op. Je weet dat erin elk spel bugs zit. Geen een spel is perfect.

@ EOTR

Ja dat is wel zo, maar EA moet zich ook gewoon aan de Nederlandse wetgeving houden. Dan kun je wel gaan klagen, maar dan mogen ze het spel hier niet uitgeven. En als je er last van hebt dan kies toch gewoon een andere taal.

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Als mijn tv de demo aankan, kan die het hele spel dan ook aan?

lol, is dit een serieuze vraag?

- Zo ja?: ja je hoeft je geen zorgen te maken

- Zo nee?: nee ik ben bang dat je een 120" 3D TV moet aanschaffen

Link to comment
Delen op andere websites

Als mijn tv de demo aankan, kan die het hele spel dan ook aan?

lol, is dit een serieuze vraag?

- Zo ja?: ja je hoeft je geen zorgen te maken

- Zo nee?: nee ik ben bang dat je een 120" 3D TV moet aanschaffen

Nee, is wel serieus, want het ziet er heel slecht uit op de demo.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het mooie, zonder HDMI ziet het beeld er gewoon slecht uit en met doet ie het helemaal niet. Maar dat is ook best vreemd, want bij GTA, RDR, enz doet ie het prima alleen bij voetbalgames niet.

Dit is alleen wel offtopic, ik open anders wel een speciaal topic hiervoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het mooie, zonder HDMI ziet het beeld er gewoon slecht uit en met doet ie het helemaal niet. Maar dat is ook best vreemd, want bij GTA, RDR, enz doet ie het prima alleen bij voetbalgames niet.

Dit is alleen wel offtopic, ik open anders wel een speciaal topic hiervoor.

Dat is inderdaad wel erg vreemd. Nou ik zou het ook niet weten. Heb je ook verschillende instellingen geprobeert van je TV zelf? Geef ons anders wat meer gegevens, waar speel je op, TV merk etc.? Heb je al gegoogled? Misschien zijn er meer mensen met dit probleem.

Trouwens, welk team kiezen jullie voor Carrerr mode? Ik heb echt geen flauw idee welke ik zou moeten kiezen, ik heb niet echt een favoriete club namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik zal nog wel even kijken.

Als ik 'm binnen heb kies ik denk ik voor Ajax, niet alleen omdat dat mijn favoriete club is, maar ook omdat de Arena er weer inzit, daar is Ajax de enige in de Eredivisie in.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben inmiddels met Arsenal in het tweede seizoen aanbeland. Na ongelukkige uitschakelingen in de League Cup en de FA Cup (Door respectievelijk Aston Villa en Chelsea) en het net naast de titel grijpen, sta ik nu fier bovenaan in de competitie. Van Persie speelt dit seizoen wat minder (Vorig seizoen heeft-ie 26 doelpunten gemaakt, waarmee hij topschutter van het seizoen werd) en wordt geplaagd door kleine blessures. Er zijn een hoop spelers vertrokken. Met pijn in het hart heb ik Clichy van de hand gedaan, omdat hij echt absurd veel rode kaarten pakte. Ik heb hem voor zo'n €17.000.000 kunnen verkopen aan Juventus. Als vervanger heb ik Aly Cissokho van Lyon aangetrokken. Ook hij pakt af en toe wel eens een kaart, maar toch beduidend minder dan Clichy. Daarnaast heb ik nog wat kleine aankopen voor in de breedte gedaan. Schennikov en Kokorin, twee Russische talenten krijgen allebei wat speeltijd in de minder belangrijke wedstrijden, en ze groeien gestaag.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, Clichy zal je waarschijnlijk wel missen, aangezien dat een supersnelle verdediger is en veel kracht heeft. Cissokho is daarnaast ook een top verdediger. Ik denk dat je toch beter David Luiz had kunnen kopen, maargoed.

Ikzelf ben nu ook bij seizoen 2 aangekomen. Ben kampioen geworden en heb alle bekers gepakt met Barcelona. David Villa als topscoorder met 36 goals, echt een talent. Nu heb ik Rooney en Lloris gekocht. Lloris als tweede keeper, aangezien de andere keepers verkocht zijn op Valdes na. Ook heb ik Sergio Ramos erbij in de verdediging. Heerlijke verdediger, niemand komt hem voorbij! :) Jongere spelers leen ik uit btw. Gewoon voor een seizoen naar een andere club. Ze komen toch aardig verbeterd terug :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat duidelijk niet voor het realisme. Lloris zou nooit naar Barcelona vertrekken om daar de bank warm te houden. Hij is momenteel echt aan het doorbreken, en kan ongetwijfeld op veel speeltijd rekenen bij tal van andere clubs. Als stand-in voor Valdes fungeren zou-ie dus nooit doen. Des te meer omdat Barcelona een veel betere keeper dan Valdes verdient.

Rooney zie ik ook niet zo snel naar de Catalanen verhuizen. Hoewel hij vrijwel zeker een basisplaats kan afdwingen, is een Engelsman in Spanje een zeldzame situatie. Het gebeurt wel, maar op Beckham e.d. na hebben ze er niet veel gepresteerd. De meeste Britten blijven gewoon in het Verenigd Koninkrijk spelen.

Ramos binnenhalen is ook dubieus. Is het systeem van de voorgaande games, waarbij het vrijwel onmogelijk was om een speler van je directe concurrent te kopen dan toch afgeschaft? Da's zowel een teleurstelling als een zegen. Enerzijds is het mooi dat je nu toch spelers van rivalen kunt kopen, zeker omdat het tegenwoordig ook steeds vaker gebeurd. Aan de andere kant doet het wel een beetje af aan het realisme. Zo zou je dus in staat zijn om C. Ronaldo naar Barcelona te halen, iets wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt.

Het is trouwens 'topscorer' in plaats van 'topscoorder'. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...