Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Laatste wedstrijd was wel 5-0 voor mij. ;) Nog vóór de rust.

Ja, maar ik wou alleen rooie kaarten, maar kreeg steeds geel of een praatje van de scheids.

Dus je hebt verloren omdat je geen rooie kaarten kreeg en dus met al je spelers op het veld kon blijven staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bezig met Nottingham Forest, 2e league Engeland en 1e seizoen. Wil graag promoveren naar Premier League en daar kijken hoever ik kom. Sta nu 1e met 1 punt voorsprong op Middlesbrough en ben iets over de helft van het seizoen. Zitten veel spannende wedstrijden tussen, uitgeschakeld in League Cup maar nog wel actief in F.A. Cup. Eerste wedstrijd tegen Fullham gewonnen (0-0 en 0-1). Tweede ronde tegen West Brom vet mazzel. Eerste wedstrijd 89e minuut 0-1 achter, dik in blessuretijd gelukkig nog 1-1 waardoor ik een return kreeg. Daar 1-0 voor, 1-1 en in blessuretijd 2-1 gewonnen. Je krijgt echt spannende wedstrijden met een niet al te goed team + druk spelschema + vermoeide spelers + weinig budget. Is ook eens leuk op te doen i.p.v. topteams. Moet nu tegen Blackburn Rovers, dus ben benieuwd.

EDIT: Blackburn 0-1 achter, 85e minuut 1-1. Weer een return en beste speler een maand eruit. :7

De return in verlenging met 1-0 gewonnen. Alle spelers met rode balkjes. :7 Next: Manchester United. Dat wordt 0-10 denk ik. xD

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm.. Dus als je een carriere met een ploeg begint uit een lagere divisie, kan je dus gepromoveerd worden tot de eerste divisie?

Ja, natuurlijk. Elke competitie heeft zijn eigen regels met het promoveren en degraderen. Neem als voorbeeld de Franse Ligue 1 en Ligue 2. Als je start in de Ligue 2 en je wordt eerste promoveer je direct naar Ligue 1, die hoogste competitie. In elk land die meerdere competities heeft kan je dus promoveren en degraderen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...