Jump to content

Need for Speed: Hot Pursuit 2010


onbekendeIV

Recommended Posts

Need for speed hot pursuit 2010

Ontwikkelaar criterion

Uitgever EA games

Genre Race games

Platforms Xbox 360, PlayStation 3, PC, Wii

Aantal spelers

Release 16 november 2010

Demo IS beschikbaar op Xbox live en Playstation network niet voor Wii en PC beschikbaar

Website http://hotpursuit.needforspeed.com/

goede,

ik kreeg laatst in mn mail een nieuwsbrief van NFScars dat er een nieuw NFS deel is aangekondigd genaamd in de richting van NFS hot pursuit 2010

hier de tekst van ps3 scene:

De persconferentie van EA is begonnen. En meteen kwam daar de eerste trailer van Need for Speed: Hot Pursuit. In de trailer werd geracet in een mooi landschap met veel bomen en zagen we veel politiewagens. Daarna kwam er zelfs een helikopter aan te pas. Je kan spelen als politie of een racer. Het waren geen in-game beelden. Need for Speed: Hot Pursuit zal vanaf 16 november in de winkels liggen. De beelden volgen snel!

http://www.ps3-sense.nl/2010/06/e3-2010-need-for-speed-hot-pursuit-aangekondigd/

Lijst met voertuigen:

Alfa Romeo 8C CompetizioneAlfa

Romeo 8C Spider

Aston Martin DBS

Aston Martin DBS Volante

Aston Martin One-77

Aston Martin V12 Vantage

Audi R8 Coupé 5.2 FSI quattro

Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro

Audi TT RS Coupé

Bentley Continental Supersports Coupe

BMW M3 E92BMW M6 Convertible

BMW Z4 sDrive35is

Bugatti Veyron 16.4

Bugatti Veyron 16.4 Grand SportCarbon Motors E7

Chevrolet Camaro SS

Chevrolet Corvette Grand Sport

Chevrolet Corvette Z06

Chevrolet Corvette ZR1

Dodge Challenger SRT8

Dodge Charger SRT8

Dodge Viper SRT10

Dodge Viper SRT10 ACR

Ford Crown Victoria Police Interceptor

Ford GT

Ford Shelby GT500

Jaguar XKR

Koenigsegg Agera

Koenigsegg CCX

Koenigsegg CCXR Edition

Lamborghini Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni

Lamborghini Gallardo LP 560-4

Lamborghini Gallardo LP 560-4 Spyder

Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera

Lamborghini Murciélago LP 640

Lamborghini Murciélago LP 670-4 SV

Lamborghini Reventón

Lamborghini Reventón Roadster

Maserati GranCabrio

Maserati GranTurismo S Automatic

Maserati Quattroporte Sport GT S

Mazda RX-8

McLaren F1

McLaren MP4-12C

Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series

Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition

Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss

Mercedes-Benz SLS AMG

Mitsubishi Lancer EVOLUTION X

Nissan 370Z Coupe

Nissan 370Z Roadster Touring w/ Sport Pkg. (Z34)

Nissan GT-R SpecV (R35)

Pagani Zonda Cinque

Pagani Zonda Cinque Roadster

Porsche 911 GT3 RS

Porsche 911 Targa 4S

Porsche 911 Turbo S Cabriolet

Porsche 918 Spyder (Concept Study)

Porsche Boxster Spyder

Porsche Carrera GT

Porsche Cayman S

Porsche Panamera Turbo

Subaru Impreza WRX STI

hier wat filmpjes;

screens:

http://www.nfscars.net/screenshot/list/hotpursuit-2010.aspx

NFSsite voor meer uitleg in het engels jammergenoeg wel;

http://www.nfscars.net/home/index/hotpursuit-2010.aspx

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    11

  • paul007

    9

  • BV_1993

    6

  • Nick_Kerkwijk

    5

Hahaha ik denk dat dit een opnieuw mistlukte Need for speed word ! :schater:

Een Politie Lambo met NOS :bonk:

En datje kan gaan spelen als Policee man ! :duh: dan is het tog geen need for speed meer maar de politie hond pakt de kat xd :zz:

Ik verwacht er niet veel van hoewel de grahpics er wel mooi uitzagen op het 1e gezicht ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

dit gaat hardcore falen, no doubt.

Dacht dat ze van undercover enzo hadden geleerd, maar het word nu zelfs erger, ze doen niet eens meer de meoiete een fatsoenlijke naam te verzinnen. Voor shift werd de serie uitgemolken door meerdere keren per jaar een N FS uit te brengen, ze doen nu direct weer hetzelfde, en verdommen ze eht zelfs o een fatsoenlijke naam te verzinnen, typisch EA. Houd maar op met de NFS reeks, zo word eht nooit meer wat

Link to comment
Delen op andere websites

Knap dat jullie dat nu al weten. _O_

Als ik wat meer trailers enzo gezien heb kooop ik hem misschien wel. Zolang het niet hetzelfde rijdt als undercover vind ik het best.

En wtf boeit het hoe het spel heet? Al had GTA een kutnaam boeide het mij ook vrij weinig als het een leuk spel was (wat het ook is natuurlijk)..

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Knap dat jullie dat nu al weten. _O_

Nee, gewoon logica, MW en UC faalden ook keihard, dit spel is niks anders, die politiewagens heb ik ook al in MW en UC gezien en nu nemen ze ook niet eens meer de moeite om een naam te verzinnen

Link to comment
Delen op andere websites

Knap dat jullie dat nu al weten. _O_

Nee, gewoon logica, MW en UC faalden ook keihard, dit spel is niks anders, die politiewagens heb ik ook al in MW en UC gezien en nu nemen ze ook niet eens meer de moeite om een naam te verzinnen

Most wanted faalde? Volgens mij vi(o)nden veel mensen dat spel leuk. En je ziet toch ook wel eens dezelfde auto's van bijvoorbeeld een vorige GTA in een nieuwe GTA, en dat maakt mij persoonlijk vrij weinig uit.

Maar ik vond zelf de vorige NFS ook slecht (Undercover,Shift) en ik hoop nu op een goed deel.

Link to comment
Delen op andere websites

Knap dat jullie dat nu al weten. _O_

Nee, gewoon logica, MW en UC faalden ook keihard, dit spel is niks anders, die politiewagens heb ik ook al in MW en UC gezien en nu nemen ze ook niet eens meer de moeite om een naam te verzinnen

Most wanted faalde? Volgens mij vi(o)nden veel mensen dat spel leuk. En je ziet toch ook wel eens dezelfde auto's van bijvoorbeeld een vorige GTA in een nieuwe GTA, en dat maakt mij persoonlijk vrij weinig uit.

Maar ik vond zelf de vorige NFS ook slecht (Undercover,Shift) en ik hoop nu op een goed deel.

Nou het spel werd behoorlijk slecht gerate.

Slechte grahpics, geen verneiuweing, slechte besturing etc. etc.

nu zie ik dit spel wat

Geen nieuwe naam bevat

Dezelfde politiewagens bevat als UC en MW

geen nieuw idee geeft

daarbij, er is een hoop verschil tussen autos mee nemen in het volgende deel en totaal geen neiuwe autos toevoegen. Zo was het van MW naar Carbon niks anders, er was geen nieuwe auto te vinden, het enige verschil was de tuning.

NFS MW en NFS UC zijn ook leuk, want die spelen zijn op menus, verhaal en stad na exact ehtzelfde, steker nog, UC haalt zelfs functies eruit, zo stond eht AFAIK geen plaatsig meer toe van paints(zelf loctaies kiezen)

Link to comment
Delen op andere websites

Knap dat jullie dat nu al weten. _O_

Nee, gewoon logica, MW en UC faalden ook keihard, dit spel is niks anders, die politiewagens heb ik ook al in MW en UC gezien en nu nemen ze ook niet eens meer de moeite om een naam te verzinnen

Most wanted faalde? Volgens mij vi(o)nden veel mensen dat spel leuk. En je ziet toch ook wel eens dezelfde auto's van bijvoorbeeld een vorige GTA in een nieuwe GTA, en dat maakt mij persoonlijk vrij weinig uit.

Maar ik vond zelf de vorige NFS ook slecht (Undercover,Shift) en ik hoop nu op een goed deel.

Nou het spel werd behoorlijk slecht gerate.

Slechte grahpics, geen verneiuweing, slechte besturing etc. etc.

nu zie ik dit spel wat

Geen nieuwe naam bevat

Dezelfde politiewagens bevat als UC en MW

geen nieuw idee geeft

daarbij, er is een hoop verschil tussen autos mee nemen in het volgende deel en totaal geen neiuwe autos toevoegen. Zo was het van MW naar Carbon niks anders, er was geen nieuwe auto te vinden, het enige verschil was de tuning.

NFS MW en NFS UC zijn ook leuk, want die spelen zijn op menus, verhaal en stad na exact ehtzelfde, steker nog, UC haalt zelfs functies eruit, zo stond eht AFAIK geen plaatsig meer toe van paints(zelf loctaies kiezen)

Ja dit klopt opzich wel, maar ik hoor blijkbaar bij het (kleine) aantal mensen die bijvoorbeeld dit spel leuk lijken te vinden. Ik vond zelf Pro Street ook leuk en daar waren ook weinig mensen van. :puh:

Ik wacht zeker nog af op meerdere trailers en misschien wat eigen gameplay voordat ik nu al begin af te kraken.

Link to comment
Delen op andere websites

Knap dat jullie dat nu al weten. _O_

Nee, gewoon logica, MW en UC faalden ook keihard, dit spel is niks anders, die politiewagens heb ik ook al in MW en UC gezien en nu nemen ze ook niet eens meer de moeite om een naam te verzinnen

Most wanted faalde? Volgens mij vi(o)nden veel mensen dat spel leuk. En je ziet toch ook wel eens dezelfde auto's van bijvoorbeeld een vorige GTA in een nieuwe GTA, en dat maakt mij persoonlijk vrij weinig uit.

Maar ik vond zelf de vorige NFS ook slecht (Undercover,Shift) en ik hoop nu op een goed deel.

Nou het spel werd behoorlijk slecht gerate.

Slechte grahpics, geen verneiuweing, slechte besturing etc. etc.

nu zie ik dit spel wat

Geen nieuwe naam bevat

Dezelfde politiewagens bevat als UC en MW

geen nieuw idee geeft

daarbij, er is een hoop verschil tussen autos mee nemen in het volgende deel en totaal geen neiuwe autos toevoegen. Zo was het van MW naar Carbon niks anders, er was geen nieuwe auto te vinden, het enige verschil was de tuning.

NFS MW en NFS UC zijn ook leuk, want die spelen zijn op menus, verhaal en stad na exact ehtzelfde, steker nog, UC haalt zelfs functies eruit, zo stond eht AFAIK geen plaatsig meer toe van paints(zelf loctaies kiezen)

Dat klopt totaal niet, dus jij zegt dat MW totaal niet verschilt met Underground 2, je slaat totaal de plank mis, de handling was perfect, Meer Carbon was een replica van MW maar een beetje geüpgrade.

Omdat de game van Criterion is verwacht ik er niks van en ik zag was Burnout trekjes en die wil ik niet hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Knap dat jullie dat nu al weten. _O_

Nee, gewoon logica, MW en UC faalden ook keihard, dit spel is niks anders, die politiewagens heb ik ook al in MW en UC gezien en nu nemen ze ook niet eens meer de moeite om een naam te verzinnen

Logica...? Toch altijd leuk dat mensen logisch redeneren op dingen uit het verleden. Wie zegt dat dit spel net wordt zoals MW en UC? Criterion werkt aan deze NFS dus dan zal er wel wat meer niveau te vinden zijn. Daarbij vind ik MW één van de best geslaagde NFS die er is, na Underground 2 dan wel te verstaan. Als je nu al met een slechte blik naar dit kijkt dan is het sowieso verloren, laat het spel je verrassen, of dat nu goed of slecht is, maar wacht nu toch eens af.

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt blijkbaar de trend om met reeksen die niet meer verkopen terug te keren naar hoe de games vroeger waren. Wie weet wordt het wel eens de moeite waard. Het is immers al lang geleden dat ze nog een Hot Pursuit game gemaakt hebben. Laten we hopen dat ze na zoveel slechte games weer eens een goeie maken.

Link to comment
Delen op andere websites

NFS heeft overal al gezeten, van straatracers tot circuitracers en nu de tweede keer als politieagent. Wel wie weet zorgt die afwisseling wel voor een (overwacht) succes. Mijn peroonlijke mening is dat het er op het eerste zicht wel iets moois uit ziet, grafisch dan toch. Maar hoe het verder in elkaar zit weten we nog niet. Ben wel benieuwd of er ook een verhaal in zit. Ik ben namelijk een gamer die nogal veel belang uit aan de verhaal lijn v/e spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Knap dat jullie dat nu al weten. worshippy.gif

Nee, gewoon logica, MW en UC faalden ook keihard, dit spel is niks anders, die politiewagens heb ik ook al in MW en UC gezien en nu nemen ze ook niet eens meer de moeite om een naam te verzinnen

Most wanted faalde? Volgens mij vi(o)nden veel mensen dat spel leuk. En je ziet toch ook wel eens dezelfde auto's van bijvoorbeeld een vorige GTA in een nieuwe GTA, en dat maakt mij persoonlijk vrij weinig uit.

Maar ik vond zelf de vorige NFS ook slecht (Undercover,Shift) en ik hoop nu op een goed deel.

Nou het spel werd behoorlijk slecht gerate.

Slechte grahpics, geen verneiuweing, slechte besturing etc. etc.

nu zie ik dit spel wat

Geen nieuwe naam bevat

Dezelfde politiewagens bevat als UC en MW

geen nieuw idee geeft

daarbij, er is een hoop verschil tussen autos mee nemen in het volgende deel en totaal geen neiuwe autos toevoegen. Zo was het van MW naar Carbon niks anders, er was geen nieuwe auto te vinden, het enige verschil was de tuning.

NFS MW en NFS UC zijn ook leuk, want die spelen zijn op menus, verhaal en stad na exact ehtzelfde, steker nog, UC haalt zelfs functies eruit, zo stond eht AFAIK geen plaatsig meer toe van paints(zelf loctaies kiezen)

Dat klopt totaal niet, dus jij zegt dat MW totaal niet verschilt met Underground 2, je slaat totaal de plank mis, de handling was perfect, Meer Carbon was een replica van MW maar een beetje geüpgrade.

Omdat de game van Criterion is verwacht ik er niks van en ik zag was Burnout trekjes en die wil ik niet hebben.

De handling van MW was echt wel slecht hoor, jij vind het normaal dat je 30 km hard rijdt ( en dat ie dan opeens stopt ), heb ik vaak genoeg meegemaakt, dat ik naar een stoplicht reed en dat ik dus wou remmen, maar neehoor... hij remt automatisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...