Jump to content

Need for Speed: Hot Pursuit 2010


onbekendeIV

Recommended Posts

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    11

  • paul007

    9

  • BV_1993

    6

  • Nick_Kerkwijk

    5

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Kijk wel of ik dees ga halen. Heb thuis nog NFS Hot Pursuit 2 liggen. Helemaal kapotgespeeld toen. Goede tijden!

Zal je eens wat zeggen, ik heb Need for Speed II Special Edition nog hier in de kast liggen, in origineel hoesje, originele boekje erbij, ziet eruit als nieuw, cd ziet er beter uit dan mijn GTA IV dvd..., Dat is de tweede Need for Speed ooit dus... Die met een rode Ferrari F355 op de cover... Met 8(ACHT maar liefst) sportwagens en 7(ja, wél ZEVEN!) tracks! :D Maar wel 250 objecten uit de maps die je als voertuig kon gebruiken via cheats... Je kon dan b.v. met Dinosaurier-skeletten rondrijden, of met schoolbussen... Of met blokken... Deze NFS dus

Heb ook Hot Pursuit 1 nog, die héle oude, met een gele Diablo op de cover... Need for Speed 3 was dat, NFS 3 Hot Pursuit 1... Deze...

Good times :D

Dit spel ga ik overigens niet halen.. Misschien dat ik hem een keer uitprobeer op een andere manier, maar ik heb het afgezworen om welke Need for Speed dan ook te kopen. De enige die ik overigens legaal heb is NFS 2 SE en Underground 1 :puh:, en voor de rest heb ik er nogal wat :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb sinds gister deze NFS in huis gehaald en ik was zelf afgehaakt sinds Carbon, maar jeetje! Wat een pracht-game is dit zeg!

Het racen, de politie alles werkt perfect. Het driften is ook makkelijk en leuk om te doen en als je eenmaal de turbo gebruikt is het gevoel voor snelheid onmenselijk!

Wel heb ik één vraag, kun je EMP's sneller afvuren? Want ik heb online de ervaring dat je gewoon direct die EMP kan jammen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik ga die denk ik halen,de poltie's hebben nu ook sportwagens.

En de helikopter kan kraaienpoten neerleggen (dat lijkt mij wel vervelend).

Het beeld is mooi helder.

En je hebt mijn lieverlings auto's erin zitten,namelijk: Mercedes Benz SLR MClaren en Porsche Carrera GT.

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik ga die denk ik halen,de poltie's hebben nu ook sportwagens.

En de helikopter kan kraaienpoten neerleggen (dat lijkt mij wel vervelend).

Het beeld is mooi helder.

En je hebt mijn lieverlings auto's erin zitten,namelijk: Mercedes Benz SLR MClaren en Porsche Carrera GT.

SLR Mcaren alleen via DLC en alleen als Politie(dacht ik, ben nog niet zover)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga die denk ik halen,de poltie's hebben nu ook sportwagens.

En de helikopter kan kraaienpoten neerleggen (dat lijkt mij wel vervelend).

Het beeld is mooi helder.

En je hebt mijn lieverlings auto's erin zitten,namelijk: Mercedes Benz SLR MClaren en Porsche Carrera GT.

SLR Mcaren alleen via DLC en alleen als Politie(dacht ik, ben nog niet zover)

Helemaal correct. De SLR MClaren 722 is te verkrijgen door de derde DLC van het spel, met name het SCPD Rebels Pack te downloaden. De Carrera GT is te krijgen door een bounty van 405.000 te verzamelen. Hij verschijnt dan bij de andere wagens uit de 'Exotic' serie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...