Jump to content

Need for Speed: Hot Pursuit 2010


onbekendeIV

Recommended Posts

Heb ff de demo gespeeld, menu vind ik bagger, gameplay opzich wel leuk maar niet speciaal. Een politiewagen besturen die alle dader moet rammen in de snelste tijd vind ik echt belachelijk. Geef mij dan maar GRID of F1 2010. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    11

  • paul007

    9

  • BV_1993

    6

  • Nick_Kerkwijk

    5

  • 2 weken later...

Leuk dat ze teruggrijpen naar de roots van de franchise, maar echt nodig was dit niet. Wie wil nou wagentjes zitten beuken met een politiewagen de dag van vandaag. Ik zie het al staan op de verpakking 'Beuk met een politiewagen de andere wagens zodat geen criminelen ontsnappen!' Echt waardeloos, en ook de cam views zijn niet echt interessant te noemen. Hoop dat de fullgame beter wordt, maar ze hadden toch beter kunnen kiezen om door te werken aan een nieuwe Shift titel dan deze super Mario met gelicensieerde wagens.

Desondanks dit vindt ik de gebieden, wagens, circuits mooi uitgewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat ze teruggrijpen naar de roots van de franchise, maar echt nodig was dit niet. Wie wil nou wagentjes zitten beuken met een politiewagen de dag van vandaag. Ik zie het al staan op de verpakking 'Beuk met een politiewagen de andere wagens zodat geen criminelen ontsnappen!' Echt waardeloos, en ook de cam views zijn niet echt interessant te noemen. Hoop dat de fullgame beter wordt, maar ze hadden toch beter kunnen kiezen om door te werken aan een nieuwe Shift titel dan deze super Mario met gelicensieerde wagens.

Desondanks dit vindt ik de gebieden, wagens, circuits mooi uitgewerkt.

Dat doen ze toch ook? NFS Shift Unleashed

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat ze teruggrijpen naar de roots van de franchise, maar echt nodig was dit niet. Wie wil nou wagentjes zitten beuken met een politiewagen de dag van vandaag. Ik zie het al staan op de verpakking 'Beuk met een politiewagen de andere wagens zodat geen criminelen ontsnappen!' Echt waardeloos, en ook de cam views zijn niet echt interessant te noemen. Hoop dat de fullgame beter wordt, maar ze hadden toch beter kunnen kiezen om door te werken aan een nieuwe Shift titel dan deze super Mario met gelicensieerde wagens.

Desondanks dit vindt ik de gebieden, wagens, circuits mooi uitgewerkt.

Dat doen ze toch ook? NFS Shift Unleashed

Ooh, sorry. Nog niks van gehoord :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Voor eventueel in de OP:

Minimale eisen voor Need for Speed: Hot Pursuit

[table=border]Processor:|Intel Core 2 Duo Processor met 1800 MHz, AMD Athlon 64 X2 Processor met 2100 MHz

Geheugen:|1536 MB RAM geheugen

Hardeschijf:|6,5 GB vrije hardeschijf ruimte

Videokaart:|NVIDIA GeForce 7800 met 256 MB geheugen, ATI Radeon X1900 met 256 MB geheugen, Geen Intel ondersteund

Schermresolutie:|Geen eis

DirectX:|Versie 9.0c

Besturingssysteem:|Windows XP

Service Pack:|Windows XP: Geen eis, Windows Vista: Geen eis[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Voor eventueel in de OP:

Minimale eisen voor Need for Speed: Hot Pursuit

[table=border]Processor:|Intel Core 2 Duo Processor met 1800 MHz, AMD Athlon 64 X2 Processor met 2100 MHz

Geheugen:|1536 MB RAM geheugen

Hardeschijf:|6,5 GB vrije hardeschijf ruimte

Videokaart:|NVIDIA GeForce 7800 met 256 MB geheugen, ATI Radeon X1900 met 256 MB geheugen, Geen Intel ondersteund

Schermresolutie:|Geen eis

DirectX:|Versie 9.0c

Besturingssysteem:|Windows XP

Service Pack:|Windows XP: Geen eis, Windows Vista: Geen eis[/table]

Damn, mijn AMD x2 processor moet dat met 3100MHz en 4Gb ram wel kunnen trekken. Maar mijn Geforce 6150SE zit weer eens in de weg :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnet effe gespeelt. Ik vind het echt een tof spel. Lekkere basic controls niks moeilijk aan. Grafisch valt het wel mee, het is niet echt het mooiste spel. En net zoals wesley zegt die settings voor de grafische dingen zijn echt weinig. Namelijk alleen de resolutie, texture mooiheid en anistropic geloof ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...