Jump to content

Joey's garage betreden


d0nM0NTANA

Recommended Posts

Hoi, dit lees ik op wikigta nl

Er zijn wel een aantal (bijna) onbereikbare locaties, zoals Donald Love's appartement en Joey's Garage en natuurlijk Ghost Town, maar deze locaties bevinden zich allemaal in de normale spelwereld. Deze locaties bevinden zich dus eerder in de blue hell dan in een hidden interior universe.

Hoe kan ik in Joeys garage komen?

wikigta zegt dus dat het een bijna onbereikbare locatie is.

alvast.. bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    25

  • d0nM0NTANA

    19

  • Damos

    7

  • Basssss

    2

Top Posters In This Topic

Men neme een trainer met teleportfunctie, en men teleporteerd vervolgens naar Joey's garage dmv de juist coördinaten. Zoek de coördinaten op en je probleem is de wereld uit ;).

ik heb zo'n ding maar hoe weet ik de co ordinaten van zijn garage

Link to comment
Delen op andere websites

Men neme een trainer met teleportfunctie, en men teleporteerd vervolgens naar Joey's garage dmv de juist coördinaten. Zoek de coördinaten op en je probleem is de wereld uit ;).

ik heb zo'n ding maar hoe weet ik de co ordinaten van zijn garage

Ik zal de coördinaten voor je opzoeken, maar er is nog een mogelijkheid zonder trainers. Deze gaat als volgt:

Neem een willekeurig voertuig (geen dodo) en parkeer deze met de neus tegen de muur van de garage. Voer de cheat ''TIME FLIES WHEN YOU'' in. Hiermee gaat de tijd sneller. Sprint nu tegen de muur van de garage aan en je zult, als je het goed doet, in de garage staan. Kijk dit filmpje ook eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je GTA III voor de pc of PS2 aangezien het bovenstaande filmpje voor de PS2. Ik weet niet of dit dan wel werkt voor de PC

Dit werkt voor de pc :duh: , de coördinaten komen nog!

Oke maar ik dacht eventjes dat het alleen voor de pc was. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Owh... oke maar hoe doe je dat of is dat iets te moeilijk voor een beginner met die dingen?

Mmm, nee hoor.. Je moet wel een klein beetje verstand van wiskunde hebben. En weet je hoe je met de trainer omgaat? (En dan vooral de teleport-functie.)

Ik neem aan dat je de trainer die op gtagames.nl te downloaden is gebruikt?

Link to comment
Delen op andere websites

Owh... oke maar hoe doe je dat of is dat iets te moeilijk voor een beginner met die dingen?

Mmm, nee hoor.. Je moet wel een klein beetje verstand van wiskunde hebben. En weet je hoe je met de trainer omgaat? (En dan vooral de teleport-functie.)

Ik neem aan dat je de trainer die op gtagames.nl te downloaden is gebruikt?

Ja, ik heb wel een beetje verstand van wiskunde en ik gebruik inderdaad de trainer van gtagames.nl de teleport functie etc. snap ik wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Owh... oke maar hoe doe je dat of is dat iets te moeilijk voor een beginner met die dingen?

Mmm, nee hoor.. Je moet wel een klein beetje verstand van wiskunde hebben. En weet je hoe je met de trainer omgaat? (En dan vooral de teleport-functie.)

Ik neem aan dat je de trainer die op gtagames.nl te downloaden is gebruikt?

Ja, ik heb wel een beetje verstand van wiskunde en ik gebruik inderdaad de trainer van gtagames.nl de teleport functie etc. snap ik wel.

Oké, je moet iig dit begrijpen:

image002.jpg

Zo werkt het ook in GTA. Wil je naar een bijzondere locatie, bijvoorbeeld binnenin Joey's garage. Zorg dan dat je GTA III opgestart hebt met de trainer en dichtbij de garage staat, liefst tegen de muur aan. Wat ik zelf altijd doe is Claude naar het noorden laten kijken en kijken hoe het assenstelsel dit dan weergeeft. Je moet dus ín de garage zijn. In mijn geval stond ik aan de zuidkant van de garage en moet ik dus naar het noorden. Ik kijk in de trainer en druk op ''read'' een getallenreeks verschijnt. Aangezien ik naar het noorden moet moet ik positief verplaatsen op de Y-as. Wat simpel gezegd inhoudt dat ik gewoon het getal dat achter de Y staat wat groter moet maken. Moet je naar het zuiden dan maak je dit getal natuurlijk wat kleiner.

Wil je ook nog omhoog, dan moet je je positief verplaatsen op de Z-as, dus daar wat bij doen.

Dit is erg leuk want je kan Claude erg hoog spawnen, of juist in Ghost Town of in de Blue Hell spawnen! Succes, hier nog even een ''schema'':

noordelijke verplaatsing: +Y

zuidelijke verplaatsing: -Y

oostelijke verplaatsing: +X

westelijke verplaatsing: -X

verplaatsing naar boven: +Z

verplaatsing naar beneden: -Z

De D-as gebruik ik nooit, waar die voor is weet ik niet. Je zou het uit kunnen zoeken, ik doe het nu iig niet want ik heb geen/weinig tijd. Als je de goede coördinaten hebt ingevoerd moet je natuurlijk nog wel op ''write'' drukken.

Mocht je hier niet genoeg aan hebben vraag dan nog maar een keer hoor. Dan zal het ik wat beter uitleggen. Succes ermee!

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...