Jump to content

Medal Of Honor


---Elias---

Recommended Posts

@Dave; UPDATE: Mensen wiens code al in gebruik is moeten even richting het EA Forum surfen om het probleem op te lossen.

Ik heel blij, yes, betá! Oké, snel downloaden!

2 uur resterend... :7

Edit; wat een ongelofelijke noobish flut spel is dat, jezus. De objectie based map is gewoon zo gay gemaakt. De mensen kunnen je gewoon met one shot one kill ownen lijkt wel, hebt geen idee waar het vandaan komt, gaat opeens dood, spawn, dood, spawn, dood. Dit overtreft MW2 zelfs. Wat een verneukt flut spel.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    11

  • commando

    5

  • GAMEKINGZ

    5

  • madviper

    5

@Dave; UPDATE: Mensen wiens code al in gebruik is moeten even richting het EA Forum surfen om het probleem op te lossen.

Ik heel blij, yes, betá! Oké, snel downloaden!

2 uur resterend... :7

Edit; wat een ongelofelijke noobish flut spel is dat, jezus. De objectie based map is gewoon zo gay gemaakt. De mensen kunnen je gewoon met one shot one kill ownen lijkt wel, hebt geen idee waar het vandaan komt, gaat opeens dood, spawn, dood, spawn, dood. Dit overtreft MW2 zelfs. Wat een verneukt flut spel.

Ja ik had het al gedaan maar die oplossing begrijp ik niet en in de reacties las ik ook dat het 9/10 keer niet werkt.

Dus ik heb via de site van MOH zelf een nieuwe key gekregen en die deed het wel gewoon, raar :puh: .

Heb het spel net een uur of 3 zitten spelen en het lijkt erg veel op BC2, en het is in 1 woord gewoon geweldig! Echt een aanrader!

Alleen TDM vind ik niet zo veel aan maar dat met die dingen opblazen/verdedigen is wel leuk :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat verdedigen is juist zo ongelofelijk lame. Komt er zo'n gast met zo'n Rank 6 ofzo wapen, zo'n groot machine geweer, waarmee hij iemand in 3 schoten kan doodschieten. Dus die gast gaat lame op een heuveltje staan, en telkens als er voor een luttele seconden een gast z'n hoofd naar boven steekt wanneer hij spawnt is hij weer dood. Spawn rapen op z'n best. Lame zijn op z'n best. MW2 op z'n best.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat verdedigen is juist zo ongelofelijk lame. Komt er zo'n gast met zo'n Rank 6 ofzo wapen, zo'n groot machine geweer, waarmee hij iemand in 3 schoten kan doodschieten. Dus die gast gaat lame op een heuveltje staan, en telkens als er voor een luttele seconden een gast z'n hoofd naar boven steekt wanneer hij spawnt is hij weer dood. Spawn rapen op z'n best. Lame zijn op z'n best. MW2 op z'n best.

Dat is net zoiets als Rush in BC2.

En zo lang duurt het niet voordat je die machine gun hebt hoor, dus dat is niet unfair ofzo.

En bij de pc campen ze niet echt maar is het gewoon een oorlog waar je een hoop fun kan beleven.

Op welk platvorm speel je?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel op de pc. Maar je had op dat moment totaal geen kans om terug te schieten. Die gast staat daar met z'n machine gun, ziet een petje ergens naar boven schieten en jaagt drie kogels door je hoofd heen voor je zelf al door hebt dat je gespawned bent.

Edit; slecht geoptimaliseerde laggende budget spel. Probeert MW2 na te doen, en faalt verschrikkelijk. Waar zijn de echte multiplayer klassiekers gebleven?

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel op de pc. Maar je had op dat moment totaal geen kans om terug te schieten. Die gast staat daar met z'n machine gun, ziet een petje ergens naar boven schieten en jaagt drie kogels door je hoofd heen voor je zelf al door hebt dat je gespawned bent.

Edit; slecht geoptimaliseerde laggende budget spel. Probeert MW2 na te doen, en faalt verschrikkelijk. Waar zijn de echte multiplayer klassiekers gebleven?

Hij lagged bij mij totaal niet, dus dat ligt dan al bij jou anders had ik het ook moeten hebben :7 .

En hij lijkt in de verste verte niet op MW2, zie het als een kut spel, maar niet als MW2. :7

Dus... eh... Jij hebt het niet zo op MOH zo te zien? :puh:

Maar ik zie trouwens niet zo vaak dat iemand een machine gun heeft, dat snap ik ook, want ik heb het eens geprobeert maar ik vind het niet lekker schieten :N .

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Jesus, waar zijn die oude tijden op dit forum :{.

Iig, het spel is wel leuk. Alleen het balans wordt verneukt doordat je op 120m afstand iemand met het grootse gemakt met een m16 neer kan knallen. Realistisch, ja. Maar niet praktisch in een spel zoals dit.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Jesus, waar zijn die oude tijden :{.

Iig, het spel is wel leuk. Alleen het balans wordt verneukt doordat je op 120m afstand iemand met het grootse gemakt met een m16 neer kan knallen. Realistisch, ja. Maar niet praktisch in een spel zoals dit.

Agreed. Realisme is in plaats gekomen van funheid. Ik wil een nieuwe Quake of Unreal Tournament ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel leuk hoor. Hier voel ik pas echt oorlog sfeer, in MW2 of BF2 heb ik dat totaal niet.

En ik word trouwens steeds beter :) , ik word bijna ieder potje 1ste van allebei de teams en mijn k/d is ook meestal boven de 2.

Ik heb ook de meeste lintjes en medailes al :) .

Het komt denk ik door HP ammo en Red Dot dat ik zo goed doe want daarvoor ging het best wel crap :puh: .

Edit@ Ik was trouwens bij die een na laatste schuilplaats van de taliban, daar verstopte ik me voor de ingang waar de amerikanen altijd komen, toen wachtte ik op een stel amerikanen. Er kwamen er 4 langs mij lopen zonder mij gezien te hebben en toen back-stabte ik er 3 en die andere schoot ik dood :puh: . FAIL van de Amerikaanse soldaten dat potje, ze hadden ook een noob team trouwens.

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt jongens om die link met betakeys van InsideGamer te geven. ;) Is nu aan het downloaden.

Voor pc? Zoja dan wil ik wel eens een potje met je spelen :) .

Nah, Ps3. Dat spel kan mijn pc niet aan of omgekeerd..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...