Jump to content

Medal Of Honor


---Elias---

Recommended Posts

Heeft iemand toevallig nog een key van de MoH PC Beta wil hem namelijk heel graag testen.

Ga naar de site van MoH en dan /BETA erachter en je kan als je inlogt met je EA account een BETA KEY krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    11

  • commando

    5

  • GAMEKINGZ

    5

  • madviper

    5

Heeft iemand toevallig nog een key van de MoH PC Beta wil hem namelijk heel graag testen.

Ga naar de site van MoH en dan /BETA erachter en je kan als je inlogt met je EA account een BETA KEY krijgen.

Helaas niet meer : dan zou ik moeten pre-orderen :S

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand toevallig nog een key van de MoH PC Beta wil hem namelijk heel graag testen.

Ga naar de site van MoH en dan /BETA erachter en je kan als je inlogt met je EA account een BETA KEY krijgen.

Helaas niet meer : dan zou ik moeten pre-orderen :S

Ik heb thuis nog een key liggen, bij mij deed deed hij het niet door een bug ofzo maar jij kan hem proberen, ik heb trouwens ook nog eentje in mijn pb box dus die moet ik effe voor je opzoeken.

Voor welke console was het ook alweer? (even te lui om optezoeken of je het al heb gezegd met dit weer :/)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb thuis nog een key liggen, bij mij deed deed hij het niet door een bug ofzo maar jij kan hem proberen, ik heb trouwens ook nog eentje in mijn pb box dus die moet ik effe voor je opzoeken.

Voor welke console was het ook alweer? (even te lui om optezoeken of je het al heb gezegd met dit weer :/)

Bedankt en het was voor de pc, maar met ps3 enzo zou ook moeten werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Okee, ik kom sinds een uur geleden achter dat ik een mail had van EA games waarin in was uitgenodigd voor zo'n beta, wat een flut spel is het.. Realistisch, maar helemaal flut :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik voel totaal niets voor dit spel, als ik die gameplay trailers bekijk is het precies een kruising tussen COD MW2 en BFBC 2. Het is een wannabe realism game, als ik een realism spel wil, speel ik wel AA3. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de beta eigenlijk maar niets, om eerlijk te zijn. Alles komt vrij realistisch over, tot je bij de wapens aan komt: toch een van de hoofd onderdelen van het spel. De wapens voelen zelf namelijk gewoonweg onecht.. De AK-47 is bijna identiek aan de M16, vrij zwak eigenlijk, en ook bijna geen terugslag. De M16 zelf ook, ook bijna geen terugslag. Lijkt wel alsof ze MW2 achterna willen, lekker ACR laser schieten.

Het ziet er allemaal leuk en aardig uit, maar op een of andere manier vind het niet goed 'aanvoelen'. Maargoed, ik ben ook geen fan van BC2, welke ongeveer dezelfde engine gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen ik heb een manier gevonden om nog MoH Beta Keys te verkrijgen. PM me en ik stuur instructies.

#Edit het werkt weer mensen pm me maar voor een beta key ik geef je de instructies.

Bewerkt: door GAMEKINGZ
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Ziet er interessant uit. Medal of Honor vond ik altijd leuk vanwege de sfeer, uitgebreide campaign en realisme.

Maar is de multiplayer niet allemaal een beetje hetzelfde? Wat heeft het wat Bf bc2 en Mw2 juist niet hebben?

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...