Jump to content

Medal Of Honor


---Elias---

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    11

  • commando

    5

  • GAMEKINGZ

    5

  • madviper

    5

En zojuist in een paar uur de Single Player alweer uitgespeeld, kort maar krachtig. Ziet er geweldig uit de actie wordt erg goed vastgelegd, het eerste spel dat ook realistisch het herladen van wapens benadert, zo heb je ineens 31 kogels in je M4 zitten als je het magazijn niet helemaal leegschiet en vervangt (30 in clip en 1 in de kamer). Spelen met CAS is geweldig, dan een AC-130, dan weet met F-15's. Je lijkt trouwens ook eerder dood te gaan als je geraakt wordt bij MoH dan in vergelijking met andere spellen, brengt het realsime gehalte weer omhoog, en laat je afstappen van CoD manier van rushen op je doel af. Het is echt dekking zoeken, en met lean and peek schieten.

Multiplayer nog niet uitgecheckt, Ziggo werkte weer eens tegen.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Door de singleplayer ben je zo heen omdat je eigenlijk in 1 keer door wil blijven spelen.

Het geluid is echt fantastisch. Grafisch had ik beter verwacht maar het is zeker niet slecht.

Het is wel wat jammer dat je team maten vaak in de weg staan / zitten. Heel irritant als je cover wil zoeken.

Multiplayer ga ik vandaag 's naar kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Single Player heb ik eigenlijk al vermeldt, kort maar krachtig. Leuk verhaallijn, actie is goed en zeer realistisch. Zelfs op Easy ga je wat sneller dood dan bij bijv CoD, dat is dus dat realisme, je moet dus constant dekking zoeken om te vuren en niet rushen. Soms, en dat geeft Eazy_ ook aan, zitten je teammaten wel een beetje in de weg en krijg je friendly fire, niks ernstig want ze zeggen het alleen maar en je wordt niet teruggestuurd naar een checkpoint. Helicopter missie is erg gaaf om te doen. De wapens maken ook een super geluid, zijn erg realistisch in het vervangen van de magazijnen, en de minigun aan de heli's gloeien rood op als je ze afvuurt. Spelen met CAS is ook gaaf om te doen.

Multiplayer: ook erg intens en super gaaf. Maar een paar mappen maar zeker anders dan bij CoD, jij je hebt hier ook de M203 aka noobtubber, maar je hebt meer last van mortar/rocket/missile strikes (soort van killstreaks) als je tegenstander snel kills maakt. Weapons customization is erg mooi gedaan, je kan zelfs in et hoofdmenu de load-out die je wilt vastzetten door te saven, wat helaas tijdens het spelen niet gaat, dan kun je dus ook nog switchen. Wapens zijn ook weer goed, geen verrassing, Snipers zijn bijna altijd 1 shot 1 kill. Heb bijna niet anders gehad nog. Wel gaaf is het ook te zien dat wanneer je van de ene kant naar de andere kant van de vuurt met je M249 dat je de kogelinslagen kan zien in de muur daar, dat en het feit dat je muren ook nog eens kapot kan schieten (daar gaat je cover) maar het er alleen maar mooier op. Wel irritant zijn de spawnpoints, zijn steeds dezelfde dus als de vijand een beetje snel killt en zo'n mortar strike gebruikt dan kan maakt hij steeds lekker veel kills erbij. Maar de mappen ziet er gaaf uit, veel niveauverschil dus je moet soms goed uit kijken waar je loopt.

Kloon van BC2? Je kan wat vergelijkingen zien in het menu maar daar houd het voor mij op. Voor de rest is de actie een stuk beter dan bij BC2, en je bent ook een stuk sneller weer in actie, bij BC2 moest je soms lang wachten voor respawn. Bij BC2 waren de mappen te groot soms om lekker oorlogje te spelen, je liep meer dan dat je schoot.

Erg goeie game is het.

PS: weet iemand wat voor nummer er speelt tijdens die Helicopter missie in Single Player?

Link to comment
Delen op andere websites

En zojuist in een paar uur de Single Player alweer uitgespeeld, kort maar krachtig. Ziet er geweldig uit de actie wordt erg goed vastgelegd, het eerste spel dat ook realistisch het herladen van wapens benadert, zo heb je ineens 31 kogels in je M4 zitten als je het magazijn niet helemaal leegschiet en vervangt (30 in clip en 1 in de kamer).

En als je bijvoorbeeld 5 kogels in je clip hebt, en dan herlaadt, zijn die 5 kogels dan verloren of niet? Ik vind het raar dat dit in bijna geen enkele game gebeurt, de enige waarvan ik het weet is Mafia: The City of Lost Heaven, uit 2002.

Single Player heb ik eigenlijk al vermeldt, kort maar krachtig. Leuk verhaallijn, actie is goed en zeer realistisch. Zelfs op Easy ga je wat sneller dood dan bij bijv CoD, dat is dus dat realisme, je moet dus constant dekking zoeken om te vuren en niet rushen.

Dat blijft natuurlijk een keuze.. Daarvoor kan je kiezen tussen verschillende moeilijkheidsgraden. In MW2 moet je op veteran ook niet proberen om langer dan 3 seconden zonder cover rond te lopen. En tja, realisme.. Dan zou je ook niet meer kunnen lopen als je in je been geschoten wordt, dan zou je bijna altijd na 1 schot dood zijn, enzovoort. Ik denk niet dat dit de factor van realisme veel beïnvloedt. En spelers die Medal of Honor of Call of Duty spelen, zijn die wel op zoek naar realisme of gewoon naar een leuke arcadeshooter?

Is het niet hoor, de singleplayer heeft een heel apart smaakje. En de multiplayer lijkt precies op die van BFBC2, maar dan voor mensen die iets meer vam MW2 houden.

De singleplayer en multiplayer zijn door 2 verschillende studio's gemaakt, en hebben een verschillende engine. Misschien verklaart dat het. Moet wel zeggen dat ik in de gameplaybeelden en in de beta duidelijk invloeden van BC2 ontdekte. Maar dat is niet echt verwonderlijk, aangezien beiden door DICE zijn gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...