Jump to content
Joriz

Red Ded Redemption Outlaws to the end co-op pack nu gratis te downloaden!


Vanaf vandaag is de gratis downloadable content Outlaws to the end te downloaden voor Red Dead Redemption. Het Outlaws to the End pack bevat co-op missies voor het multiplayer gedeelte van Red Dead Redemption. De nieuwe functies die de downloadbare content heeft wordt in het onderstaande filmpje door Rockstar Games uitgelegd.

De slechts 15 MB grote downloadbare content met vele multiplayer co-op functies is gratis te downloaden vanuit Red Ded Redemption.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik zou hem wel willen downloaden maar ik heb geen Xbox live :{

Mooi dat ze de DLC van GTA IV ook op Disc verkochten in de winkel :)

Er word gewoon tegenwoordig niet meer rekening gehouden met mensen die geen Xbox live hebben of de mensen die het door slechte omstandigheden hun 360 niet kunnen aansluiten (ik dus :{ )

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zou hem wel willen downloaden maar ik heb geen Xbox live :{

Mooi dat ze de DLC van GTA IV ook op Disc verkochten in de winkel :)

Er word gewoon tegenwoordig niet meer rekening gehouden met mensen die geen Xbox live hebben of de mensen die het door slechte omstandigheden hun 360 niet kunnen aansluiten (ik dus :{ )

Als je niet on-line kan, kan je met de dlc niks doen.

En je kan toch niet verwachten dat elke dlc ook nog eens verkocht wordt op een cd :bonk:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

AARRRGGG ik kan er niet tegen dat ie wel voor xbox 360 en ps3 is >.<

Ik wil ok hebbe

Wrm komt ie niet voor pc!?

Ben ik ff blij net een PS3 besteld te hebben. :D

Een reden dat hij niet op de pc komt is denk ik dat de markt daar te klein voor is en omdat hij toch weer illegaal gespeeld word.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

AARRRGGG ik kan er niet tegen dat ie wel voor xbox 360 en ps3 is >.<

Ik wil ok hebbe

Wrm komt ie niet voor pc!?

Ben ik ff blij net een PS3 besteld te hebben. :D

Een reden dat hij niet op de pc komt is denk ik dat de markt daar te klein voor is en omdat hij toch weer illegaal gespeeld word.

ik hoop dat dit niet geld voor gta 5 >.<

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben niet zo tevreden over de Multiplayer in het geheel, maar met name de nieuwe DLC. Ik heb al een paar keer gehad dat hij helemaal niet meer wilde opstarten, erg irritant natuurlijk die eindeloze laadschermen. Ik wil gewoon lekker kunnen spelen zonder al die problemen, hopelijk doet Rockstar er wat aan anders ben ik er klaar mee. De Multiplayer vind ik eigenlijk maar wat zwakjes, het is grotendeels van hetzelfde en dat begint zo langzamerhand wel te vervelen op een gegeven moment.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

AARRRGGG ik kan er niet tegen dat ie wel voor xbox 360 en ps3 is >.<

Ik wil ok hebbe

Wrm komt ie niet voor pc!?

Ben ik ff blij net een PS3 besteld te hebben. :D

Een reden dat hij niet op de pc komt is denk ik dat de markt daar te klein voor is en omdat hij toch weer illegaal gespeeld word.

ik hoop dat dit niet geld voor gta 5 >.<

Tegen die tijd heeft rockstar al wel weer iets nieuws om het illegaal downloaden zo lang mogelijk tegen te gaan. Die bij gta4 was echt geniaal. Je kon gewoon spelen, downloaders dus helamaal blij. En dan ging je beeld heel irritant draaien waardoor spelen haast onmogelijk werd.

Bewerkt: door water

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lol, als ik zo eens kijk staat er meer Red Dead Redemption nieuws op de voorpagina dan GTA. Misschien wordt het tijd om dit forum om te dopen naar Red Dead Redemptionforum.nl?

Je zit hier op het subforum "Nieuws: Rockstar Games". Niet vreemd dus dat er momenteel veel langskomt over RDR, aangezien Rock* momenteel geen nieuws heeft over GTA...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...