Jump to content

Waar kijk jij het eerst naar bij een vrouw/meisje?


Dotz

Recommended Posts

Goeiedag!

Eerst even de aanleiding van dit topic: ik zat vandaag met de jongens te eten in de pauze. Boterhammen met ham, pindakaas en meer. Maar dat doet er niet toe. Terwijl we druk aan het praten waren over het WK, Geert Wilders en meer zag ik daar opeens wat. ''Wat'' is een nogal milde term. Nee wat was zij lekker! Ik had haar nog nooit zien staan (figuurlijk uiteraard). Maar een meid had daar een legging aan, niet zomaar een. Zo'n dunne legging waar je zo heerlijk doorheen kunt kijken en dat met een mini-minirokje erboven! Oh, wat heb ik toch even lekker zitten gluren.

Nou kom ik bij het volgende, tegenover mijn vrienden beweer ik altijd dat ik bij een vrouw/meisje het eerst kijk naar haar kontje en benen, en dat ik val op rood haar. Daar is niets minder van waar. Maar ik wou toch even jullie mening weten. Waar kijken jullie eigenlijk naar? Waar vallen jullie op? Enzovoort Enzovoort!

Mijn mening staat hierboven al, zelf kijk ik als eerst naar kontjes en benen! Het vrolijkst wordt ik dus leggings, blote benen en korte rokjes, en alles behalve van wijde broeken. Maar wat vinden jullie nou belangrijk! Én wat is jullie absolute ''NEE!'' bij een potentiële vriendin/one-night-stand? Misschien dat een van jullie zelfs een fetish heeft ofzo? Als je daar niet over wilt praten moet je dat absoluut doen. Wil je je ervaringen of lusten delen, ga dan hier je gang.

Je kunt natuurlijk in de poll stemmen, maar het liefst ook een reactie in het topic! :D Je zou in je post ook een eventuele afbeelding kunnen verwerken.

roodhaarkl.jpg

Dit soort haar! Dat is nou mooi! Alleen mag het ietsjes langer zijn. Krullen zijn ook seksie.

niceass4.jpg

En zo'n kontje is natuurlijk alles! Maar ook haar haar is erg mooi!

Ik heb overigens geen flauw idee hoe ik afbeeldingen moet herschalen, ik hoop dat de site dat automatisch doet.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    17

  • NickOwnage

    4

  • Cheers.

    4

  • Visser23

    3

Niet volledig representatief de poll, er zijn meerdere dingen waar ik standaard op afknap. En ik kijk meteen naar meerdere dingen in één keer.

Dat is waar, daarom ook het verzoek te posten. Ikzelf kijk bijv. ook graag naar een stel mooie benen, maar heb toch Heupen & billen gestemd. En ik vind bruin en zwart haar ook erg mooi. De poll bestaat daarom ook alleen uit richtlijnen, en is objectief. Daarom dus graag een post!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk wel altijd eerst naar het haar en het gezicht. Meestal naar het gezicht, omdat het ook mooi moet zijn. Het belangrijkste vind ik het innerlijk: enkele maanden geleden leerde ik een meisje kennen. Ik werd verliefd op haar omdat ze zo mooi was. Toen ik haar écht leerde kennen, knapte ik af omdat ze zo belachelijk deed.

Lelijke kleren is wel een afknapper bij mij. Een mooi meisje met lelijke kleren is het ook niet echt. Ik val op blond (en soms bruin) en knap af op rood. Rood is echt lelijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk wel altijd eerst naar het haar en het gezicht. Meestal naar het gezicht, omdat het ook mooi moet zijn. Het belangrijkste vind ik het innerlijk: enkele maanden geleden leerde ik een meisje kennen. Ik werd verliefd op haar omdat ze zo mooi was. Toen ik haar écht leerde kennen, knapte ik af omdat ze zo belachelijk deed.

Lelijke kleren is wel een afknapper bij mij. Een mooi meisje met lelijke kleren is het ook niet echt. Ik val op blond (en soms bruin) en knap af op rood. Rood is echt lelijk :puh:

Helemaal mee eens! Het innerlijk hoeft niet perfect te zijn, maar ze moet wel normaal kunnen doen etc. Kleren zijn heel belangrijk vind ik! Ze moet leuke kleren hebben die haar leuk staan, dan wordt ik echt blij (geen kleren maakt mij trouwens ook blij!).

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal begin ik bij de schoenen, ga omhoog, als ik dan denk dat ik bij de buik ben belang maar ik zit nogmaar bij haar knie, dan heeft de vloer mijn aandacht te pakken.

Zelfde verhaal, heeft ze een lekkere kont, lekkere voorgevel en mooie kop, dan blijf ik altijd kijken.

Heeft ze wel 'alles' maar een kraaie kop, dan kijk ik weer weg. :puh:

En zelf vind ik bruin het lekkerst, blond het slimst, rood zit ik altijd te twijfelen (alleen dáár rood, ofwat? :puh:) en grijs is sowieso een dikke dont bij mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het afknappen heb je alle punten waar de meeste mensen op afknappen (denk ik) al genoemd en je kan er maar 1 aanklikken. :puh: Hoewel lengte niet zoveel uitmaakt bij mij maar té lang en té kort is natuurlijk nooit goed.

Ik kijk trouwens ook naar meerdere dingen tegelijk. :puh:

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Meestal begin ik bij de schoenen, ga omhoog, als ik dan denk dat ik bij de buik ben belang maar ik zit nogmaar bij haar knie, dan heeft de vloer mijn aandacht te pakken.

Zelfde verhaal, heeft ze een lekkere kont, lekkere voorgevel en mooie kop, dan blijf ik altijd kijken.

Heeft ze wel 'alles' maar een kraaie kop, dan kijk ik weer weg. :puh:

En zelf vind ik bruin het lekkerst, blond het slimst, rood zit ik altijd te twijfelen (alleen dáár rood, ofwat? :puh:) en grijs is sowieso een dikke dont bij mij.

Bij mij ligt het eraan wat voor kleren ze heeft, heeft ze een mooie legging/minirok/strakke broek dan kijk ik eerst naar haar kontje/bovenbenen. Dan naar haar gezicht, schoenen, de buik en als laatst haar borsten. Qua borsten heb ik zoiets van: ''Leuk meegenomen maar geen pré''. Als heeft ze <CupA. Dat maakt mij eigenlijk niets uit.. (Maar áls ze <CupA heeft dan moet de rest natuurlijk wel in orde zijn!)

Bij het afknappen heb je alle punten waar de meeste mensen op afknappen (denk ik) al genoemd en je kan er maar 1 aanklikken. :puh: Hoewel lengte niet zoveel uitmaakt bij mij maar té lang en té kort is natuurlijk nooit goed.

Ik kijk trouwens ook naar meerdere dingen tegelijk. :puh:

Precies, daarom kan je ook posten. Zou ik het anders mogelijk moeten maken meerdere dingen aan te klikken?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Meestal begin ik bij de schoenen, ga omhoog, als ik dan denk dat ik bij de buik ben belang maar ik zit nogmaar bij haar knie, dan heeft de vloer mijn aandacht te pakken.

Zelfde verhaal, heeft ze een lekkere kont, lekkere voorgevel en mooie kop, dan blijf ik altijd kijken.

Heeft ze wel 'alles' maar een kraaie kop, dan kijk ik weer weg. :puh:

En zelf vind ik bruin het lekkerst, blond het slimst, rood zit ik altijd te twijfelen (alleen dáár rood, ofwat? :puh:) en grijs is sowieso een dikke dont bij mij.

Bij mij ligt het eraan wat voor kleren ze heeft, heeft ze een mooie legging/minirok/strakke broek dan kijk ik eerst naar haar kontje/bovenbenen. Dan naar haar gezicht, schoenen, de buik en als laatst haar borsten. Qua borsten heb ik zoiets van: ''Leuk meegenomen maar geen pré''. Als heeft ze <CupA. Dat maakt mij eigenlijk niets uit.. (Maar áls ze <CupA heeft dan moet de rest natuurlijk wel in orde zijn!)

Bij het afknappen heb je alle punten waar de meeste mensen op afknappen (denk ik) al genoemd en je kan er maar 1 aanklikken. :puh: Hoewel lengte niet zoveel uitmaakt bij mij maar té lang en té kort is natuurlijk nooit goed.

Ik kijk trouwens ook naar meerdere dingen tegelijk. :puh:

Precies, daarom kan je ook posten. Zou ik het anders mogelijk moeten maken meerdere dingen aan te klikken?

Zou wel handig zijn, ja. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Licht eraan van welke kant ik haar zie. Zie ik haar van achteren kijk ik eerst naar de kont, zie ik haar van voren kijk ik eerst naar haar borsten. Ik kan er eigenlijk niks aan doen... En op overgewicht, te klein, te groot en lelijke kleding knap ik af. De rest boeit me niet heel veel, ik heb liever dat een meisje knap is zonder make-up dan één die kilo's make-up op heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk als eerste naar gezicht en benen als je die kan zien en anders de borsten. Ik knap af op overgewicht en soms een te kleine cup als de rest ook niet veel soeps is. Ik val niet op een specifieke haarkleur en "shorty's" (korte lengte) rule :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Als echte man ben je verplicht om eerst naar het geheel te kijken wat zich boven heupen bevindt. Daaruit afdalen richting de benen en dan rechtsomkeert naar het gezicht om maar een fatsoenlijk gesprek aan te knopen. Het scheelt ook wel als ze vrolijk kijkt bij de eerste keer of ze wordt gecategoriseerd onder 'mogelijk'.

Link to comment
Delen op andere websites

Verplicht?

Wat mij opvalt is dat ik op donker haar val. Dus bruin/zwart haar vind ik het mooist. Daarnaast kijk ik verder niet naar speciale delen, maar gewoon totaal plaatje. Overgewicht hoeft mij niet en daarnaast vind ik rood haar juist niet mooi. Natuurlijk draait alles wel om het innerlijk.

Het gezicht van degene zegt meestal wel wat over het innerlijk, hoe raar het ook klinkt. Het draait een beetje om de uitstraling denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kijk jij het eerst naar wanneer er een lekker meisje/vrouw voorbij komt gelopen?

Ik heb gestemd op de borsten, want daar kijk ik toch het meeste naar bij meisjes :bonk:

Wat vind jij het belangrijkst aan een potentiële vriendin?

Het uiterlijk vind ik een bijzaak, mooi meegenomen als ze erg lekker is maar ik ga toch voor het innerlijk.

Waar knap jij op af?

Ik heb gekozen voor overgewicht, ze moet toch wel een beetje een goed gewicht hebben.

Op welke (hoofd)haarkleur val jij?

Voornamelijk op bruin/zwart haar.

Op welke (hoofd)haarkleur knap jij af?

Geen haarkleur, ik vind dat roodharigen ook erg geyl kunnen zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...