Jump to content

Waar kijk jij het eerst naar bij een vrouw/meisje?


Dotz

Recommended Posts

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    17

  • NickOwnage

    4

  • Cheers.

    4

  • Visser23

    3

Ik kijk eerst naar het gezicht, vervolgens naar de borsten en dan de rest.

Op overgewicht knap ik meteen af. Op krullen ook.

Innerlijk mag dan wel belangrijker zijn dan uiterlijk, maar het oog wil ook wel wat. :)

Ik val op meisjes met lang rood haar, en ik blijf om de een of andere reden ook langer naar een meisje staren kijken als ze een leuke bril heeft. Niet van die oude modellen die je nu steeds weer overal ziet opduiken ...

Link to comment
Delen op andere websites

Doet me denken aan een klasgenoot, ze vroeg iets aan de maatschappijleraar en begon zo vooruit te liggen op dat bureau zodat je gewoon een dikke lekkere inkijk had :D Begon gewoon spontaan te lekken :puh:

Waar kijk jij het eerst naar wanneer er een lekker meisje/vrouw voorbij komt gelopen?

Borsten&Billen/heupen.

Wat vind jij het belangrijkst aan een potentiële vriendin?

Natuurlijk het innerlijk, alhoewel het uiterlijk als rest ook wel mee moet gaan.

Waar knap jij op af?

Overgewicht, en het liefst ook geen emo/gothic soort. Dat past gewoon niet bij me om eerlijk te zijn.

Op welke (hoofd)haarkleur val jij?

Blond en bruin, liefst niet gekruld.

Op welke (hoofd)haarkleur knap jij af?

Eigelijk knap ik op rood wel af, alhoewel ik zwart ook niet echt mooi vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

Interssant topic. Als ik een meisje zie, kijk ik altijd eerst naar haar hoofd. Welke kleur ze heeft (voorkeur bruin, afkeur rood en grijs), en naar haar gezicht. Daarna ga ik omlaag, naar de borsten. Dan ga ik naar de benen & voeten. Ja, benen en tenen, ik knap af bij vrouwen/meisjes die de benen hebben van een gorilla of de tenen van een aangevreten schimmelkaas.

Als ik haar van achteren zie, gaat mijn voorkeur naar de billen, dan de benen en dan het haar.

Van de zijkant kijk ik eerst naar de borsten, dan naar de benen en tenen en dan naar het hoofd.

Mijn voorkeur gaat trouwens ook uit naar het uiterlijk. Stel dat ze innerlijk erg aardig is, maar uiterlijk zo lelijk als de nacht, waarom heb je dan met haar?

Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat ze van buiten mooi is, maar van binnen debiel of zoiets. Maar alsnog, ik ga voor het uiterlijk.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk toch het eerst bij een meisje naar haar gezicht. Maar laat ik eerlijk zijn, het tweede waar ik naar kijk zijn de borsten. Maar ik knap niet af op te kleine borsten. Haarkleur maakt mij niet zoveel uit, alleen rood vind ik niet zo mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Borsten interesseren mij niet echt! Altijd leuk meegenomen natuurlijk, maar billen & benen! Dat is de shit! Oh zo lekker! Make-up en mooie kleren vind ik wel heel belangrijk moet ik zeggen. Waarom knappen er zoveel mensen af op rood haar? Ik ben de enige die afknapt op blond! Hoewel heeeel donker blond wel mooi kan zijn, en af en toe is het natuurlijk wel mooi..

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kijk jij het eerst naar wanneer er een lekker meisje/vrouw voorbij komt gelopen?

Gezicht, billen, borsten

Wat vind jij het belangrijkst aan een potentiële vriendin?

Het innerlijk en daarna volgt het uiterlijk

Waar knap jij op af?

Van die 'breezer' sletjes :7

Op welke (hoofd)haarkleur val jij?

Ik val vooral op blond en daarna zwart.

Op welke (hoofd)haarkleur knap jij af?

Geen enkele, want elke haarkleur heeft wel iets.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar knap jij op af?

Van die 'breezer' sletjes :7

Ik knap op elke soort slet af.. :7 als vriendin tenminste. Als ze niet al te sletterig is dan vind ik een eenmalige onderneming nog wel kunnen.. :*D

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Waar knap jij op af?

Van die 'breezer' sletjes :7

Ik knap op elke soort slet af.. :7 als vriendin tenminste. Als ze niet al te sletterig is dan vind ik een eenmalige onderneming nog wel kunnen.. :*D

Nou, er zit er een bij mij in de klas. Ik heb al 2x met haar gehad. Ze is een slet! Maar toch kleed ze zich en kijkt ze heel geyl.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, er zit er een bij mij in de klas. Ik heb al 2x met haar gehad. Ze is een slet! Maar toch kleed ze zich en kijkt ze heel geyl.

Het zou ook raar zijn als ze zich niet zou aankleden.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, er zit er een bij mij in de klas. Ik heb al 2x met haar gehad. Ze is een slet! Maar toch kleed ze zich en kijkt ze heel geyl.

Het zou ook raar zijn als ze zich niet zou aankleden.

In een wereld waar tijdm, geld is, vind ik het zo gek nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, er zit er een bij mij in de klas. Ik heb al 2x met haar gehad. Ze is een slet! Maar toch kleed ze zich en kijkt ze heel geyl.

Het zou ook raar zijn als ze zich niet zou aankleden.

Ik bedoel dat ze zich geyl kleed

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kijk jij het eerst naar wanneer er een lekker meisje/vrouw voorbij komt gelopen?

Hoofd meestal.

Wat vind jij het belangrijkst aan een potentiële vriendin?

Zowel innerlijk als uiterlijk.(even belangrijk) Ze moet niet gemeen zijn maar ook niet lelijk ofzo.

Waar knap jij op af?

Verwende mensen, overgewicht.

Op welke (hoofd)haarkleur val jij?

Niet speciaal iets maar ik vind bruin,zwart en rood wel wat.

Op welke (hoofd)haarkleur knap jij af?

Niet echt afknappen maar ik vind blond wat minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, er zit er een bij mij in de klas. Ik heb al 2x met haar gehad. Ze is een slet! Maar toch kleed ze zich en kijkt ze heel geyl.

Het zou ook raar zijn als ze zich niet zou aankleden.

Ik bedoel dat ze zich geyl kleed

Lijkt me heerlijk :D Eenmalig dan!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...